تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۴۲۹۲۳۴
روح‌الله حسین زاده مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی تهران در پیامی نوشت:

علامه مصباح خارچشم تمام اندیشه‌های دروغین بود / بدون ملاحظه استبداد منور متأخر را به چالش کشید

۳
علامه مصباح خارچشم تمام اندیشه‌های دروغین بود / بدون ملاحظه استبداد منور متأخر را به چالش کشید
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسین زاده سرپرست گروه جهادی  سردار قاسم سلیمانی و مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی تهران با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مصباح یزدی (ره)، نوشت: «علامه مصباح خارچشم تمام اندیشه‌های دروغین داخل و خارج بود و در یک مبارزه نفس گیر اندیشه‌ای؛ بدون ملاحظه و محافظه کاری، استبداد منور متأخر که در قالب دیکتاتوری دموکراسی غربی و ارائه صراط‌ها برای تحریف دین می‌رفت تا قشر جوان و دانشگاهی و حوزوی را تحت الشعاع قرار دهد، به چالش کشید.»
به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر است؛
انا لله و اناالیه الراجعون
رحلت عالم ربانی حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی رحمه الله علیه فیلسوف و حکیم بزرگ جهان اسلام و عالم تشییع بدون تردید مصداقی از ((اذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یسُدُّهَا شَیءٌ إِلَی یوْمِ الْقِیامَةِ)) است.
فقدان این مجاهد عرصه علم و اندیشه ناب اسلامی را به حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه، ولی امر مسلمین جهان و همه دوستداران، شاگردان و حوزه و دانشگاه تسلیت عرض می‌کنم.
علامه مصباح با عمری مجاهدت تبین گر و عمار جبهه انقلاب و اندیشه‌های امامین انقلاب بود.
علامه مصباح خارچشم تمام اندیشه‌های دروغین داخل و خارج بود و در یک مبارزه نفس گیر اندیشه‌ای؛ بدون ملاحظه و محافظه کاری، استبداد منور متأخر که در قالب دیکتاتوری دموکراسی غربی و ارائه صراط‌ها برای تحریف دین می‌رفت تا قشر جوان و دانشگاهی و حوزوی را تحت الشعاع قرار دهد، به چالش کشید و با تولید انبوه اندیشه‌های اسلام ناب و پاسخ گویی به شبهات و دعوت به مناظرات فکری، طومار مبانی فکری الهیات آمریکایی، شیعه انگلیسی، تساهل و تسامح دینی را در ناتوی فرهنگی درهم پیچید و عرصه را برای فراگیری اندیشه اسلامی ناب فراهم ساخت.
او به عالم ملکوت پرکشید وبدون تردید در اعلاعلیین ماوا گرفته است. اما از امروز بر همه شاگردان و علاقه مندان اوست که به تبیین و معرفی آثار اندیشه‌ای این عالم ربانی بپردازند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
1