تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۲۹۰۹۱
کارگران جمع‌آوری زباله پیدا کردند؛

بریدن سر دختر ۱۵ ساله در سیرجان

۵
بریدن سر دختر ۱۵ ساله در سیرجان
کبنا ؛حوالی ساعت یک کارگران جمع‌آوری زباله حین تخلیه یک مخزن متوجه پلاستیکی سنگین با ظاهری غیرطبیعی شدند. هنگامی که سر پلاستیک را باز کردند با صحنه بسیار وحشتناک سر بریده دختر سیرجانی روبه‌رو شدند. این ماجرا در خیابان خزر سیرجان، انتهای بلوار ولیعصر (عج) نرسیده به بلوار خبرنگار، رخ داد.
به گزارش کبنا به نقل از شهروند، سر بریده یک دختر نوجوان حدودا ۱۵ ساله که کاملا از تن جدا شده بود داخل پلاستیک قرار داشت. کارگران جمع‌آوری زباله بلافاصله با پلیس تماس گرفتند. ماموران کلانتری و پلیس آگاهی سیرجان در محل حاضر شدند. در حالیکه تحقیقات در این رابطه آغاز شده بود، حدود ۲ ساعت بعد متهم به قتل به خاطر عذاب وجدان خود را تسلیم پلیس کرد. محل رها کردن بدن را نیز مشخص کرد. در ادامه بدن این دختر نوجوان نیز در زمینی خالی در همان منطقه کشف شد.
بنابراین گزارش، شهرستان سیرجان یکی از شهرستانهای استان کرمان است که در غرب این استان قرار گرفته‌است.این شهرستان تا حدود سال ۱۳۲۳ یکی از بخشهای شهرستان کرمان بود و در این سال مستقل گردید. بعد هم شهرستان بافت از سیرجان جدا و مستقل شد.این شهرستان بنا بر سرشماری مرکز آمار ایران، در حدود سال ۱۳۹۵ جمعیتی برابر تقریبا ۳۲۴٬۱۰۳ نفر داشته‌است. مرکز این شهرستان شهر سیرجان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1