تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۴۲۹۰۷۳
نقش عدل هاشمی‌پور در پیگیری خدمات ماندگار نظام؛

اتفاق بزرگ و بی‌سابقه حوزه گازرسانی کشور در کهگیلویه بزرگ

۰
اتفاق بزرگ و بی‌سابقه حوزه گازرسانی کشور در کهگیلویه بزرگ
کبنا ؛
اعلام خبر تأیید و تصویب واگذاری ۱۴ هزار کنتور به صورت رایگان به بخش‌هایی از  مردم شهرستان‌های صه در بودجه سال 1400 وعده یک خدمت بزرگ و ماندگار را به بخش‌هایی از مردم استان محقق ساخته است. وعده‌ای که در ابتدا کمی غیر ممکن می‌نمود و عملی شدنان را بسیاری با تردید به آن نگاه می‌کردند چرا که تا قبل از آن چنین طرحی در کل تاریخ گازرسانی کشور بیسابقه بوده است. 
در ابتدای مطرح شدن این موضوع برخی با هیاهو و با نگاه‌های صرفاً سیاسی نه تنها سعی در نادیده گرفتن این موضوع داشتند بلکه بانیان و افرادی که به جد پیگیر این مهم بودند را مورد اهانت و بی احترامی خود قرار می‌دادند و نماینده وقت را متهم به یک وعده انتخاباتی غیرممکن کردند که چنین موضوعی صرفاً جنبه انتخاباتی دارد و بعد از انتخابات هیچ خبری از پیگیری و اجرایی شدن چنین وعده‌ای وجود نخواهد داشت و اساساً چنین چیزی امکان پذیر نیست. اما دست بر قضا این اتفاق تقریباً یک سال بعد از انتخابات مجلس رخ داد و در زمانی که نماینده وقت کهگیلویه دیگر در مسند نمایندگی نیست که این موضوع بخوبی نشان می‌دهد که از ابتدا اراده بر خدمت صادقانه به مردم بوده است. طرح چنین موضوعی به سال 1397 در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک با حضور رئیس گازرسانی کشور و رئیس وقت کمیسیون انرژی مجلس دهم شورای اسلامی بر می‌گردد که در آن جلسه عدل هاشمی پور نماینده وقت شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام و نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس بحث کنتورهای مجانی را پیشنهاد داد. پیشنهادی که کمی عجیب می‌نمود اما اراده قاطع در خدمت رسانی به مردم و پیگیری مکرر آن این نوید را از همان شروع کار می‌داد که روزی این قول عملی خواهد شد.
   
حتی در ابتدا حرف از قسطی شدن این کنتورها به میان آمد ولی این موضوع نیز مانع از پیگیری این کار مهم نگردید. کار، کار سخت و دشواری بود و حتماً می‌باید برای آن ردیف بودجه در نظر گرفته می‌شد که در نهایت این مهم در بودجه سال 1400 تخصیص داده شد تا در نهایت بخش‌هایی از مردم استان طعم شیرین این هدیه نظام را بچشند. این خدمت قبل از هر چیز متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است که بر خدمت به محرومان تاکید دارد و در طول 40 سال گذشته در جهت محرومیت زدایی و خدمت به مناطق کمتر برخوردار گام جدی برداشته است. با این وجود بر کسی پوشیده نیست که اگر پیشنهاد، ممارست و فشار نماینده سابق حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام وسایر  مسئولین خدوم شرکت گاز استان از جمله رحمن خادم مدیرعامل این مجموعه نبود هرگز چنین امکان و انجام چنین خدمتی پیش نمی‌آمد. خدمات شرکت گاز محدود به این موضوع و سال‌های اخیر نیست اما باید معترف بود که در چند سال اخیر شاهد یک جهش بی سابقه در خدمت رسانی شرکت گاز استان به روستاها و مناطق مختلف استان هستیم. در طول چهار سال اخیر شاهد حجم عظیمی از پروژه‌های گازرسانی در نقاط مختلف استان هستیم و آن گونه که گفته می‌شود در سال آینده نیز این مسیر ادامه خواهد یافت.  اجرایی شدن وعده کنتور رایگان به مردم بخش‌های قلعه رئیسی، دیشموک، بخش‌هایی از روستاهای لنده و بخش‌های ممبی و سرآسیاب در شهرستان بهمئی هدیه شیرینی از طرف نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد است که از بابت آن باید از تمام مدیران و مسئولین مؤثر در آن تقدیر و تشکر ویژه بعمل آورد. این هدیه یقیناً می‌تواند به رشد و توسعه این بخش‌ها و هم چنین حفظ محیط زیست و جلوگیری از مهاجرت‌های بی رویه کمک نماید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1