تاریخ انتشار
جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۲۸۹۳۵
رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی خبر داد؛

بازگشایی مدارس روستایی و طریقه برگزاری امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان

۰
بازگشایی مدارس روستایی و طریقه برگزاری امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان
کبنا ؛رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از بازگشایی مدارس روستائی و از طریقه برگزاری امتحانات نوبت اول در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا، جریده افزود: با مصوب ستاد کرونا شهرستان، دو مدارس روستائی که جمعیت بالایی داشتند تعطیل شدند و به صورت مجازی در حال فعالیت هستند. 
رئیس آموزش و پرورش بهمئی تصریح کرد: چگونگی برگزاری امتحانات نوبت اول در مدارس باید توسط مدیر مدرسه و شورای مدرسه و نماینده اولیا و مربیان مطرح شود و در صورت تصویب به اداره ارسال و توسط مدیر آموزش وپرورش در جلسه ستاد کرونا شهرستان حضوری و غیر حضوری بود آن مشخص خواهد شد. 
وی ادامه داد: در صورت تصویب با زوج و فرد و بودن رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزمون‌ها برگزار می‌شوند.
جریده تشریح کرد: درهفته سوادآموزی قرار داریم این هفته رابه همه سواد آموزان وآموزش دهندگان ومسئولین سوادآموزی تبریک می گویم.
جریده  گفت: روز شمارآن به اطلاع آموزش دهندگان و سوادآموزان رسانده شد وحجم ابلاغی که از طرف اداره کل مشخص شد تمام وکمال اجرامیشود
جریده اضافه کرد: دیدار با فرماندار و امام جمعه محترم و غبارروبی آرامگاه شهدا، دیدار با خانواده شهدای سواد آموزی و شب شعر مجازی از فعالیت‌هایی است که درهفته سواد آموزی اجرا می شود.
وی گفت: تذکرات لازم در راستای احقاق حق آموزش دهندگان از طرف مؤسسین و تلاش برای فعال کردن مرکز یادگیری محلی وارتباط بیشتر ومنظم نمایندگان مؤسسات با سوادآموزی راخواستار شد
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ادامه داد: یادگیری محلی چه در فضای مجازی و چه بصورت حضوری باید فعال شوند و البته بستگی به وضعیت کرونایی دارد.
جریده تصریح کرد: و با توجه به وضعیت هر شهرستان نحوی برگزاری امتحانات اعلام می‌شود شهرستان بهمئی هم در وضعیت زرد قرار دارد و با توجه با تصمیم ستاد کرونا استان و شهرستان اعلام می‌شود. 
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در پایان گفت: برگزاری امتحانات نیمسال اول مطابق قوانین در بازه زمانی اول تا پایان دی برگزار می‌شود اما با توجه به شرایط امسال در مورد چگونگی برگزاری امتحانات شامل حضوری یا غیرحضوری بودن هنوز تصمیم‌گیری نهایی نشده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

روز دوشنبه مركز آمار نرخ تورم در آذرماه را اعلام كرد كه بر اساس آن نرخ تورم ماهانه، نقطه ...
1