تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۴۲۸۸۶۰
فعال دانشجویی اصول‌گرا منتشر کرد؛

جنجال حضور پسران علی‌اکبر ولایتی در یک مهمانی در ترکیه + فیلم

۳۸
۱۴
جنجال حضور پسران علی‌اکبر ولایتی در یک مهمانی در ترکیه + فیلم
کبنا ؛- انتشار ویدئویی از حضور فرزندان علی اکبر ولایتی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد در یک مهمانی اقتصادی در ترکیه بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشته است. 

    
ویدئو جنجالی و منتسب به یک جشن در ترکیه و حضور پسران ولایتی در آن 

ادعا شده این مهمانی با عنوان "گرگ وال استریت" و با محور سرمایه‌گذاری و بازاریابی ۲۶ آذر امسال در هتل شانگریلای استانبول برگزار شده است. محمدو علی اصغر ولایتی پسران علی اکبر ولایتی هم به عنوان برج ساز موفق در این مراسم حضور داشته و از او تقدیر می شود. 
این ویدئو با انتقادات شدید و تندی در شبکه های اجتماعی همراه بوده است. 

                           توضیح علی اکبر ولایتی در خصوص ویلای خود در کاخ سعدآباد - پایگاه خبری  شاپورخواست
علی اکبر ولایتی

علی جعفری، فعال دانشجویی اصول‌گرا این فیلم را منتشر کرده و نوشته است: "علی اکبر ولایتی که گفت مردم ایران مقاومت را از یمنی‌ها یاد بگیرند، به جای لباس لنگ بپوشند و نان خشک بخورند."


محمد ولایتی نفر سوم از سمت چپ و علی‌اصغر ولایتی نفر دوم از راست

تاکنون علی اکبر ولایتی و یا فرزندان او به این ویدئو واکنشی نشان نداده اند. 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
Iran, Islamic Republic of
خوب شما هم مثل این دوبرادر نان خشک بخور وبرج ساز شو چرا ناراحتی
Iran, Islamic Republic of
مرگ امریکاش برای ما لذتش برا فرزندان مسئولین فقط ما را به رقص و چوب شبانی فریفته اند
Iran, Islamic Republic of
۱۶۰۰ واحد مسکونی در بهترین نقاط تهران و ترکیه ، فقط همین .
چیزی نیست . آقا زاده های دیگر رکورد بیشتری دارند و سکوت آقای علم الهدی و رائفی پور و...‌‌. از روی دلسوزی است . اسلام از نوع آقازاده
Iran, Islamic Republic of
اگرواقعیت داشته باشد ایی ول پول اموال ملت کجاخرج میشه
Iran, Islamic Republic of
خدا بده برکت ...به این می گن آقا زاده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به اینا میگن
حالم از زائده فکری اینگونه افراد است بهم میخوره
م م
Iran, Islamic Republic of
اینها مشکل اقتصادی ندارند نمی فهمند که ممکنه یک نفر نتونه تا آخر عمرش یک پراید بخره انسانیت رفته
Iran, Islamic Republic of
مرگ برمن و هزاران بار مرگ برمن ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر من و خودم و خودمان و جد آبادم
هموطن
Iran, Islamic Republic of
با شما موافقم
اردلان
Iran, Islamic Republic of
آخه ولایتی با این فرزندانت از مردم میخواهی ساده زندگی کنند ولی آقازاده هات مشغول برج ساطی هستند واقعا که تو و بچه هاتو باید در دادگاه صالحه محاکمه کنند.
Iran, Islamic Republic of
جناب ولایتی و آقازاده ها و همه مسئولان و آقازاده هایشان عیبی ندارد بخورید و ببرید و حیف و میل کنید ولی این همه مردم را در فشار تحریم ها و فشار سیاستهای خود قرار ندهید به اسم اسلام
رضا
United States
اینقد مردم ناز و حرف گوش کنی داریم که تو دنیا لنگه نداره، ماشالله هزار ماشالله
Iran, Islamic Republic of
واعظان کین جلوه درمحراب ومنبر میکنند
چون به خلوت میروندآن کاردیگرمیکنند.
Iran, Islamic Republic of
خبر بساز بفروش اپارتمان فرزندان ولایتی در ترکیه را متاسفانه رسانه ها منتشر نمیکنند و احتمال میدهند که به ولایتی صدمه بخورد . بهتره که گزارش از فعالیت فرزندانش در خارج بدهید. تصور میکرد کسی نمیفهمد ولی مردم رصد کردند و متوجه شدمد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نظرشو سی مردمه نه سی خشو
علیرضا قانع
Canada
باسلام من بدون اینکه خود خبر و یا صحت این موارد را بررسی کنم و قضاوت کنم و از کسی خرده بگیرم از دکتر ولایتی و سایر مسئولین تقاضا دارم وقت گذاشته و راجع به دارایی های خود و فرزندان و بستگان خود دقیق و شفاف در برنامه های کوتاه از صدا و سیما سخن بگویند اگر چنین شود آیا به ضررشان است یابه سودشان ؟ البته اجرای این خواسته از نظر خود مسئولین شرایطی دارد


مسئولین درگوشه ای از ذهنشان میل پاسخگویی به مردم باشد

حس کنند که هرچه دارند از همین مردم دارند (( امام خمینی هم دقیقا اشاره کرد ))

خودرا از مردم بدانند

مردم را محرم بدانند

بالا دستی ها و مقامات بالاترشان اجازه بدهند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دل خوش سیری چند؟؟؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
اقا اینا فرزندان خداجوی علی اکبرخان ولایتی رفته بودن مردم ملحد ترکیه رو به راه راست هدایت کنن. تهش هم چند تا گرگ وال استریت رو شکار کنن و بیارن..
چرا فکر میکنید علی اکبرخان با بقیه فرق داره و چرا فکر میکنید ایشون هم مثل خیلی مسئولین دیگه نداره؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نه بابا رفته بودن تحریم ها را دور بزنند
مردم
Iran, Islamic Republic of
آخه گفتن چه دردی را دوا میکنه ، آیا کسی ازشون می پرسه ؟ اگه قرار بود بپرسن مگه آقای ولایتی با این سن و سالش چقد توان داره که اینهمه مسئولیت داره اینو که همه مردم و همه مسئولین میدونند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ااای کاش جنابان ولایتی مسول به دادوضعیت اسفباربار نیروهای شرکتی دانشگاه یاسوج وکارگران ساختمانی بغل هتل ارم ورفتگران شهرداری ومستمری بگیران بهزیستی ورانندگان جاده ای هم توجهی می کردند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من و شما رو میفرستن جلو با نون خشک و لنگ مرگ بر آمریکا بگیم خودشون میرن اونجا با کت و شلوار مارک دار برج می سازن.
Iran, Islamic Republic of
پسران علی اکبر ولایتی با ثبت ۴ شرکت (اگر داخل اینترنت هم سرچ کنید شرکتاشون میاد) بزرگترین پروژهای پیمانکاری و ساخت و ساز رو از نیروی دریایی و نیروی انتظامی و... در طول ۱۰ ساله گرفته اند و جدیدا ۳هزار واحد مسکونی در ترکیه هم ساخته اند.

حالا یاد اون جمله ولایتی بیفتید ک فرمودن؛
ملت ایران مقاومت کتید و مانند مردم یمن لنگ و نان خشک بخورید.
Iran, Islamic Republic of
ای بابا اونوقت چه کار کنند؟
Romania
عده ای نون خشک ولنگ بایداستفاده کنندوعده ای هم نون داغ وکت وشلوارمارک.حالاشانس کی باشه ؟ قرعه بنام کی دربیاد؟ نون خشک ولنگ با79ملیون نفرنون داغ و.....برای تعدادچون زیادنیست بهمه نمیرسه?
افشین
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت زیاد است
Ssss
Iran, Islamic Republic of
اینا از قیافه هاشون هم معلوم.
Iran, Islamic Republic of
این خبر هیچگونه جای شگفتی نداره چون مردم از اول هم میدونستن که اینگونه میباشد. ولی حالا که رسانه ای شدی این قسمت که چرا سایز مقامات بالادست ایشون سکوت رو انتخاب کردن جای شگفتی داره !!! شایدم فکر میکنن اگه با ایشون برخوردی بشه ممگنه پس از علنی شدن چنین خبرهایی در مورد خودشون هم ممکنه عواقبی داشته باشه. بنابراین به این میگن زندگی مسالمت امیز!!!!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا یاد کتاب دهکده حیوانات میافتم . واقعیت و عاقبت ما همین کتابست
Iran, Islamic Republic of
جهان‌صنعت» فاصله حرف تا عمل مسوولان و صدمات اجتماعی آن را بررسی می‌کند
ماجرای برج سازی پسران ولایتی
آرزو فرشید– از برگزاری همایش «گرگ وال‌استریت» در ترکیه یک هفته می‌گذرد اما فیلم مربوط به ضیافت شام آن تازه مورد توجه قرار گرفته است. دو جوان ایرانی با اشاره به موفقیت‌هایشان در حوزه برج‌سازی مورد تشویق حاضران قرار می‌گیرند و انتشار ویدئوی آن به جای برانگیختن غرور ملی و خرسندی از این نمایش موفقیت، اعتماد عمومی را جریحه‌دار می‌کند. دلیلش نیز نام خانوادگی دو جوان یادشده است یعنی «ولایتی»‌ها.
محمد و علی‌اصغر ولایتی که پدر بزرگوارشان از برجسته‌ترین سیاسیون و مسوولان نظام است؛ همان آقای ولایتی که به ما توصیه می‌کرد «از یمنی‌ها یاد بگیرید که چگونه در برابر تهدید و تحریم مقاومت می‌کنند. به جای لباس، لنگ می‌بندند و اسلحه به دست دارند و چند تکه نان خشک دست‌شان است با پای پیاده و سعودی‌ها از دست اینها عاجز شده‌اند». همان آقای ولایتی که سال قبل وقتی پویش «فرزندت کجاست؟» راه افتاد تا انزجار افکار عمومی را از پدیده آقازادگی به رخ کشد، هیچ توضیحی درباره فرزندانش نداد.
علی‌اکبر ولایتی نگفت اما ماه که پشت ابر نمی‌ماند. همان وقت هم منتقدان پدیده آقازادگی از توجه به آقایان محمد و علی‌اصغر غافل نماندند بنابراین گفته شد که این دو برادر مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت «سیف بنا» هستند؛ شرکتی که در سال ۱۳۸۵ با سرمایه سه میلیارد تومان به ثبت رسید و حدود ۱۴۰۰ نفر پرسنل دارد. این شرکت تا کنون پروژه‌های بزرگی از جمله «پروژه ۲۰۴ واحدی جاسک، مجتمع اداری تجاری فرجام، مجتمع اداری در ترکمنستان، مجتمع مسکونی یاسمن الهیه، شرکت مسکونی شقایق ساری، مجتمع مسکونی کوثر الهیه و…» را اجرا کرده است.ناگفته نماند که همزمان با پویش «فرزندت کجاست» و انتشار اطلاعات یادشده در فضای مجازی، نام این دو برادر از سایت شرکت سیف بنا پاک شد اما از آنجا که قریب دو سال از آن زمان گذشته و به نوعی آب‌ها از آسیاب افتاده است، نام آنان دوباره در سایت درج و البته تاریخ همکاری آنان ۲۰/۰۱/۹۹ ذکر شده است.آقایان ولایتی در همایش هفته قبل گرگ‌های وال‌استریت نیز به نمایندگی از گروه سیف بنا حضور داشته و به ساخت بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی در تهران نازیده‌اند. البته فعالیت «سیف بنا» محدود به ساخت‌وساز نیست و گویا شرکت‌های دیگری نیز زیرمجموعه آن بوده و در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و حتی فولاد فعالیت می‌کند.
پدیده حساسیت‌زا
بدیهی است که فرزندان مسوولان نیز مثل هر فرد دیگری در این کشور حق کار و فعالیت و صدالبته حق موفقیت دارند اما این با رانت‌خواری و بهره‌مندی از امتیازات ویژه متفاوت است. اشاره به رانت‌خواری نیز به این معنا نیست که هر آقازاده موفقی به واسطه رانت‌خواری به موفقیت و ثروت و قدرت دست یافته است. ذره‌بین افکار عمومی اما همیشه روی این افراد است و کوچک‌ترین خبری حساسیت‌برانگیز می‌شود. دلیلش نیز روشن است؛ نخست اینکه نبود اعتماد عمومی که خود آفت کج‌رفتاری‌ها و تخلفات آقایان و خانم‌های مسوول است، سبب می‌شود موفقیت هر فردی که پدرش نام و جایگاهی دارد، مصداق رانت‌خواری تلقی شود. دوم اینکه آقایان و خانم‌های مسوول با اظهارات و مواضع خود به حساسیت عمومی نسبت به عملکرد و زندگی فرزندان‌شان دامن می‌زنند. مثلا اگر آقای ولایتی به مردم توصیه نمی‌کرد از مردم یمن که لنگ به کمر می‌بندند، یاد بگیرند، کسی ویدئوی کف زدن برای فرزندان برج‌سازش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر و در عین حال انتقاد نمی‌کرد. همچنین درباره چگونگی کسب سرمایه لازم برای این کار، ابهامی ایجاد نمی‌شد یا اگر همسر آقای حدادعادل در تشریح دلایل ورود این خانواده به حوزه اداره مدرسه، به نگرانی برای فرزندانش اشاره نمی‌کرد، آن همه حاشیه ساخته نمی‌شد. مثلا اگر خانم معصومه ابتکار در اوج جوانی از دیوار سفارت بالا نرفته بود، تحصیل فرزندش در ینگه دنیا توجه کسی را جلب نمی‌کرد. همچنین اگر پسر آقای عارف خود را دارای «ژن خوب» معرفی نمی‌کرد، آن همه انتقاد را به سوی پدر روانه نمی‌کرد.
خودکرده را اما تدبیر نیست. آقازادگان محترم و پدران یا مادران‌شان خود مسبب این همه توجه و حساس شدن افکار عمومی هستند؛ اظهاراتی که افکار عمومی را تحریک کرد یا متوجه فاصله حرف و عمل بزرگواران می‌کند، به این زودی‌ها فراموش نمی‌شود. فقط همین نیست و تبعات بسیاری نیز به همراه دارد.
کاهش اعتماد عمومی به مسوولان و ایجاد یا تعمیق شکاف بین مردم و مسوولان در نتیجه همین رفتارها بروز می‌کند.
آسیب آقازاد‌‌گی
حساسیت مردم به اینکه فرزندان مسوولان کجا هستند، چه می‌کنند، از کجا پول می‌آورند و چطور زندگی می‌کنند، مشکل‌ساز نخواهد بود اگر پاسخ این پرسش‌ها موجب یأس آنان نشود. پرواضح است مردم انتظار ندارند وقتی در سختی روزگار می‌گذرانند و به یادگیری از مردم یمن توصیه می‌شوند، فرزند یک مسوول به خاطر برج‌سازی با سرمایه‌ای که معلوم نیست از کجا آمده، مورد تشویق قرار گیرد؛ مردمی که خسته از تنگناهای زندگی حاضر به پذیرش دشواری‌های مهاجرت شده و در این راه نیز به در بسته می‌خورند، تحمل ندارند که بشنوند دختر رییس‌جمهور در اتریش ساکن است.
مردم انتظار ندارند وقتی فرزندان‌شان از نوجوانی کابوس کنکور دارند یا خودشان برای پرداخت شهریه‌های کلان دانشگاه آزاد به سختی می‌افتند، در گزارشی بخوانند که برادرزاده رییس‌جمهور با بورس تحصیلی به لندن رفته و آنجا زندگی می‌کند.
مردم آزرده‌خاطر می‌شوند اگر ببینند وقتی سرگرم تحمل هزینه‌های آمریکاستیزی بوده‌اند، دختر آقای حداد و پسر خانم ابتکار و… در آمریکا درس می‌خوانند و زندگی می‌کنند.
بدتر از همه اینکه مردم در همه چیز تردید می‌کنند وقتی می‎بینند اینجا با یک دختر جوان که خواسته در اینستاگرام معروف شود، برخورد می‌شود و پسر فلان مسوول محترم در آن سوی دنیا و از طریق همان اینستاگرام فیلم‌های هنجارشکنانه منتشر می‌کند.
حرف حق
Germany
چه خبر ه؟
حالا دو تا بچه لو رفتن این همه غوغا به پا کردین
اگه بقیه هم دستشون رو بشه چی می گین
خانم
Iran, Islamic Republic of
اینان سوار بر مرکب پدرانشان آنچنان میتازند تا که آبروی خود و پدرانشان را به باد دهند
و کسانی چون سردار سلیمانی جان می دهند تا آبرو و عزت و امنیت به مردم هدیه دهند
این سیاستمداران و سرمایه داران همان کسانی هستند که به پشتوانه این مردم و به جهد و کوشش و امنیت شهدا اموال بسیار چه مشروع و چه نامشروع جمع کردند و بر اریکه قدرت تکیه زدند

و از هر کسی انتظار میرفت جز دکتر ولایتی.
اگر صداقت دارید واضح و شفاف بیان کنید که آیا آن لنگ و آن نان خشک مصداق فرزندان شماست؟؟
و اگر نه چرا لاف زدین و اینچنین توصیه کردین؟؟!!!
40 سال خوردین و به نفع خودتون مصادره کردین و شرکتهای پول ساز را در اختیار گرفتین
لیلا
Iran, Islamic Republic of
ای کاش فقط این بود ..آقای ولایتی فقط مونده که دانگاه آزاد اسلامی را هم بنام خودشون کنن...دخالت ایشان در عزل و نصب های حاشیه دار ...رییس دانشگاه آزاد جدید قزوین و رابطه ایشان با ولایتی .... متاسفانه ....
مستاجر
Iran, Islamic Republic of
حالا قسمتی از ملک پدری اش تو لواسون و تهران نه طهرون رو ساختن جهت آبادانی مملکت جهت رفاه حال مستضعفین کشور ( منظور از مستضعفین روئسای مملکت) چرا مردم عادی که پول معیشت و پول رفاه و یارانه بسیار بسیار زیاد 45 هزار تومانی که حداقل پول 1 کیلو مرغ میشود ناراحتن. مردم برایتان لطیفه میگوییم شما هم شکم خانواده تان را پر کنید ما هم.......
ناشناس
United States
اه اینا اینجا چیکار می کنند باید الان یمن باشند
جواد
Iran, Islamic Republic of
اکبر ولایتی که فردی ظاهرا انقلابی و اسلامی و تابع نظام است خیلی کار بدی میکند که داخل فعالیت ندارد و در خارج به نفع ترکیه پسرانش برای دشمنان مجتمع میسازد و تابحال گزارش هم نداده
Iran, Islamic Republic of
ولایتی و بچه هاش در مورد فسادهاشون چی باید بگ؟؟ بهتره کسانی که اینها را به اینجا رسوندند به مردم توضیح بدن که چرا باید اطرافیانشون در کاخ زندگی کنند و در ترکیه برج سازی !!!
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1