تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۴۲۸۷۸۲
یادداشت ارسالی؛

در رثای ابوحمزه؛ اف برتو باد ای دنیا

۶
۱
در رثای ابوحمزه؛ اف برتو باد ای دنیا
کبنا ؛ سردار غلامعلی ابوحمزه مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان و استان کهگیلویه و بویراحمد پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.
لیلا حسین زاده از فعالین حوزه اجتماعی و فرهنگی در این باب نوشت: دانشجو بودیم و بسیجی در دانشگاه یاسوج، زمان هم اوج فاز اجرایی تئوری فشار از پایین و چانه زنی از بالا با هدف تشنج آفرینی سیاسی در دانشگاه‌ها، خصوصاً دانشگاه‌های ملی هر استان بود که حاکمان وقت اجرایی کشور و استان با تکیه بر مسند قدرت و سوار بر اسب چموش سیاست؛ دانشگاه و دانشجو را سیاست زده می‌خواستند که داستانش از حوصله خارج هست. و اما دانشگاه یاسوج هم یکی از فعال‌ترین دانشگاه‌های کشور در اجرای این تئوری بود. تاختن به ارزش‌ها و اصول بنیادین انقلاب، دانشجوهای انقلابی را گرد هم آورده بود تا در برابر هجمه بی امان همگانی علیه ارزش‌ها، قیام کنند و کاری بکنند. بعد از مدتی ایستادگی و مقاومت در برابر دگراندیشی‌ها در دانشگاه، یکباره خود را نه تنها در دانشگاه که در جامعه دولتی آن روز بی پناه و تنها یافتیم؛ باورمان نمی‌شد که حتی سازمان‌ها و دستگاه‌ها و نهادها و حتی برخی از سیستم‌های لشکری و.. که مستقیم و غیر مستقیم مولود انقلاب و تشکیلات نظام محسوب می‌شوند؛ هم منفعل شده بودند و یا برای رسوا نشدن هم رنگ سیاست اجرایی شده بودند و ما را جور دیگری زحمت هم می‌دادند.
در این وادی از طریق مسئول بسیج دانشجویی وقت استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای خیرالله علوی تبار که خود یه تنه هم از بچه‌ها حمایت می‌کرد، با فرمانده وقت سپاه استان؛ آشنا شدیم در اولین آشنایی و دیدار دلمان قرص و محکم شد چون او را محکم یافتیم. اورا وارث بدر و حنین و یادآور سرداران نامی سپاه و دفاع مقدس یافتیم.

آری سردار غلامعلی ابوحمزه را می‌گویم که اینک از دنیا رخت بربسته و ترک دنیا نموده است.
فرمانده ای در تراز انقلاب اسلامی، شجاع و دلیر، وقتی از مسئولین گلایه کردیم گفت توکلتان بر خدا باشد و مادامی که بر محور ولایت و حق حرکت کنید، من شخصاً از شما حمایت می‌کنم. از آن روز عزممان در دفاع از آرمان‌های انقلاب جدی‌تر و افزون‌تر شد.
شخصیت جذاب، اقتدار انقلابی و صلابت پاسداری او ما را شیفته خودش و عاشق انقلاب و سپاه و بسیج نمود.
    
ابوحمزه نه در بین بچه‌های انقلابی دانشگاه که در اغلب مساجد و منابر معنوی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج محبوب قلب‌ها بود و البته به نوعی حضور داشت.
ابوحمزه مصداقی از فرماندهانی بود که بر دل‌های بسیجیان فرمان می‌راند، او بین مردم بود و در اتاق بسیار ساده و دلنشین و بی آلایشی در ثپه فرماندهی سپاه استان می‌نشست و صمیمی با همه گپ می‌زد، حلقه خاصی نداشت بارها اورا در کوچه و پس کوچه‌های شهر در حال خرید مایحتاج زندگی می‌دیدیم.
در عین سادگی در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ولایت، غرش پاسداری داشت که برای معاندین بیم آور بود و با کسی تعارف نداشت در دفاع از بچه‌های انقلابی دانشگاه تا دادگاه می‌آمد؛ آنچه براش مهم بود انقلاب و انقلابی گری بود نه نشستن در کنار فلان مسئول و... نه تعریف و تمجید در روحیه‌اش اثر گذار بود و نه زخم زبان و ناسزا گفتن.
حال خبر رحلتش در شب میلاد حضرت زینب سلام الله علیها، دنیای دلمان را به هم ریخت. سال‌هاست او از استان ما رفته است اما یادش در دل بچه انقلابی‌ها بود و اکنون با پیوستنش به یاران شهیدش، هم یاد و هم نامش در خاطره‌ها خواهد ماند.
با شهدا و امام شهدا و زینب کبری سلام الله علیها محشور باد
نام شما

آدرس ايميل شما

ستوده
Iran, Islamic Republic of
سلام وتشکر از خانواده حسین زاده. خیلی دلم از غصه برای پیام تسلیت ویا یادی از سردار ابوحمزه عزیز ومقتدر وبا صلابت دراستان پرشده بود، واز فراموشی کسانی که انتظار نمی‌رفت که یادی از سردار نداشته باشند، تا این مطلب وزین شما خواهر گرامی رو خوندم وکمی آروم شدم، خدایش رحمت کند و با اباعبدالله الحسین محشور باشند،
ستوده
Iran, Islamic Republic of
سلام وتشکر از خانم حسین زاده. خیلی دلم از غصه برای پیام تسلیت ویا یادی از سردار ابوحمزه عزیز ومقتدر وبا صلابت دراستان پرشده بود، واز فراموشی کسانی که انتظار نمی‌رفت که یادی از سردار نداشته باشند، تا این مطلب وزین شما خواهر گرامی رو خوندم وکمی آروم شدم، خدایش رحمت کند و با اباعبدالله الحسین محشور باشند،
Iran, Islamic Republic of
سلام خداوند روح اين انسان وارسته راباشهدائ كربلا محشور نمايد اما صدحيف كه در اين وادي برخي تازه وارد در طي طريق راه گم ميكنند وبرخي مديران فاقد انديشه بسيج وبسيجي را كه براي دوروز بيشتر ماندن حزب باد هستند وصبح بايك كانديدا عصر بايك كانديدا وشب با فرد ديگري عكس يادگاري روز مبادا ميگيرند همانها كه در گروه حزب الهي ها انقلابي اصولگراميشوند ودر گروه اعتدال واصلاح طلب دمنوش سياست ميل ميكنند واز سر بي محتوايي گاهي به جنگ پله وآسانسور ميروند از سالني از سر اتفاق رد ميشوند نخبه يك شبه ميشوند از بيت المال بسيار به نفع خود وبستگانشان برداشتند وبوي گردو وعسلشان در راهروهاي وزارتخانه ها براي بيشتر ماندن ميپيچد برچهره هاي انقلابي وولايي ترجيح ميدهند حيف است سالك طريق راه راگم كند درود بر روح سردار شهيد كه در اين وادي سره را از ناسره تشخيص ميداد
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش بکند هر چی از ایشون از تقوی و اخلاص و مدیریت در کار و غیر بگیم خیلی کم گفتیم انشالله با سید و سالارش اقا ابا عبدالله الحسین ع محشور بگرداند ...
کوثری
Iran, Islamic Republic of
شادی روح مطهر این سردار عزیز و همه شهدا صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
علی
Iran, Islamic Republic of
خداوند انشاالله با یاران شهیدش محشورش گرداند
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1