تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : ۴۲۸۷۴۷
در استان کهگیلویه و بویراحمد؛

تشکر از کادر درمان در حد حرف ماند / تسهیلاتی که به کادر درمان داده نشد!

۱
۰
تشکر از کادر درمان در حد حرف ماند / تسهیلاتی که به کادر درمان داده نشد!
کبنا ؛
حدود 10 ماه از شیوع کرونا می گذرد و کادر درمانی اولین گروه شغلی هستند که بیشترین هزینه ی جسمی و روحی و جانی را در جبهه مقابله با کرونا می پردازند.طی این مدت، تسهیلاتی برای برخی مشاغل آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته شد، با آنکه این تسهیلات بانکی اقساط کم و درصد وام ها بالایی داشتند ولی مورد استقبال قرار گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، یکی از پرستاران کادر درمانی در روز گرامی داشت مقام پرستار گفت: در همسایگی گچساران و کهگیلویه و بویراحمد، در استان فارس و خوزستان و دیگر استان ها برای کادر درمان تسهیلات در نظر گرفته اند، ولی در استان ما، تشکر و قدردانی از کادر درمان در حد حرف است.
دانشگاه علوم پزشکی که متولی درمان است، استاندار، فرماندار گچساران می تواند این موضوع را پیگیری کنند ولی هنوز هیچ تسهیلاتی برای کادر درمان درنظر گرفته نشده است که نشان از کم توجهی به مسائل مالی کادر درمانی دارد.
با اینکه بخشنامه و آیین نامه اجرایی مربوط به درنظر گرفتن تسهیلات برای کادر درمان صادر شده، ولی در استان ما این تسهیلات به اجرا درنیامده است و بانک ها چنین تسهیلاتی را درنظر نگرفته اند.
در برج شهریورماه بانک صادرات ایران با طرح سپهر سلامت خبر ارائه تسهیلات به 4 هزار مدافع سلامت را منتشر کرد، و سایر بانک ها از جمله تجارت نیز نسبت به اجرای این بخشنامه مبادرت ورزیدند که طی طرح سپهر سلامت به پزشکان تا سقف دو میلیارد ریال و پرستاران و سایر کادر درمانی تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات درنظر گرفته شد. ولی حتی در روز پرستار، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ قولی مبنی بر درنظر گرفتن تسهیلات برای کادر درمان ندادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پرستاران قشر زحمت کش هستند.
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1