تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۴۲۸۶۶۹
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

کام تشنه روستاهای دیشموک بعد از 20 روز / اعدام روح‌الله زم هشدار به مسوولان است

۰
کام تشنه روستاهای دیشموک بعد از 20 روز / اعدام روح‌الله زم هشدار به مسوولان است
کبنا ؛امام جمعه دیشموک گفت: از مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار رفع مشکلات آب شرب منطقه دیشموک هستیم.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیست و هشتم آذرماه 99 ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: مردم تقوای الهی پیشه کنند تا در زندگی خود موفق شوند.
وی با بیان اینکه مردم باید حلال و حرام را از نظر شرعی رعایت کنند عنوان کرد: افزایش قیمت کالاهایی که در یک روز ارزان خریداری می‌شود و در روز بعد با افزایش قمیت به مردم فروخته می‌شود جایز نیست و حرام است.
خطیب جمعه دیشموک گفت: از شیعه حضرت علی (ع) نیست که حرام و حلال را بی‌تفاوت باشد و در حلال و حرام دقت نکند.
وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در دیدار خانواده سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت سالگرد این شهید بزرگوار ابراز کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در این دیدار مایه امیدواری بیش از پیش مردم به نظام و انقلاب شد.
راوند در ادامه افزود: انتقام سردار سلیمانی از آمران و قاتلان به فرمایش مقام معظم رهبری قطعی است و امیدوارم مسوولان این توصیه‌های رهبری را رئوس برنامه خود قرار دهند.
وی عنوان کرد: تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی در عراق اولین سیلی سخت به دشمن بود و دشمن بداند سیلی سخت‌تر در راه است.
راوند به اشاره به چهار توصیه مهم رهبری در این دیدار بیان کرد: اگر این چهار توصیه در کشور عملی شوند هیچگونه مشکلی نخواهیم داشت.
وی به بیکی از این توصیه‌ها اشاره کرد و گفت: در همه زمینه‌ها بتوانیم قوی باشیم از قبیل اقتصادی و فناوری و دیگری اعتماد نداشتن به دشمن است.
امام جمعه دیشموک با اشاره به اعدام روح‌الله زم گفت: این اعدام خود هشداری است به مسوولان که در تربیت فرزندان خود جدی باشند و در توجیه کردن رفتار فرزندان خود دچار اشتباه نشوند.
   
وی گفت: مسوولان بدانند که پدیده آقازادگی خیلی از مسوولان ما را به پرتگاه می‌کشاند.
راوند با اشاره به توصیه رهبری در خصوص راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات  و پیام رسان داخلی در داخل کشور  گفت: اگر در سالهای قبل توصیه رهبری عملی می‌شد و اینترنت و شبکه ملی و مدیریت پیام‌رسان‌ها دست خودمان بود حالا دچار چنین مشکلاتی نبودیم.
وی با اشاره به مشکلات آب مناطق روستایی دیشموک گفت: روستاهای اطراف دیشموک مدت 20 روز آب شرب ندارند و مردم با نداشتن آب شرب مشکلات زیادی را باید تحمل کنند.
راوند گفت: حقوق آبدارهای دیشموک باید به موقع پرداخت شود تا این آبدارها بتوانند به خوبی خدمات‌رسانی کنند و وقتی حقوق پرداخت نشود و امکانات خدماتی نداشته باشند مردم باید با کمبود آب روبرو شوند.
امام جمعه دیشموک گفت: از مدیر عامل آبفا خواستار رفع مشکلات آب شرب منطقه دیشموک هستم یکی پرداخت به موقع حقوق آبداران و دیگری رفع مشکل آب شرب روستاهای اطراف دیشموک که به مدت 20 روز آب ندارند.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی کلانتری دیشموک و پرسنل این کلانتری عنوان کرد: مدیریت فرماندهی کلانتری دیشموک در نظم و امنیت و همچنین پایداری امنیت در دیشموک قابل تقدیر و تشکر است.
راوند گفت: حضور فعال فرمانده کلانتری در منطقه دیشموک در خصوص امنیت و برخورد با منتشرین مواد مخدر و همچنین برخورد به موقع با تیراندازن و اختلا‌گران در امنیت مایه افتخار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

همزمان با اردوکشی خیابانی هزاران نفری طرفداران ترامپ که به دنبال رد شکایت وی از وقوع ...
پای اقتصاد روی مین تورم!

پای اقتصاد روی مین تورم!

بودجه 1400 مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس است، چراکه این بودجه نمی‌تواند ...
1