تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۲۸۶۵۸
در خطبه‌های نماز جمعه چرام مطرح شد

پروژه بیمارستان چرام در کما / گزارش نگران کننده از درگیری با اسلحه

۳
۰
پروژه بیمارستان چرام در کما / گزارش نگران کننده از درگیری با اسلحه
کبنا ؛امام جمعه چرام با اشاره به بلاتکلیفی پروژه بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان چرام، گفت: مردم منتظر اقدام جدی هستند و آنچه مردم را آزار می‌دهد سرعت کند این پروژه است که اگر این طور پیش برود ممکن است نوادگان ما افتتاح این پروژه مهم و حیاتی را ببینند.
 به گزارش کبنا، حجت الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد: قدرت نرم، برتری کم هزینه‌ای است که ناظر بر نظام ترجیحات یک جامعه علیه رقیبان و دشمنانش می‌باشد که کشورهای صاحب ایدئولوژی و قدرت در قرن اخیر از آن برای پیشبرد اهداف و رسیدن به آرمان‌ها بهره می‌برند.
خطیب جمعه چرام، گفت: جامعه‌ای که شخصیت الگو و اسطوره‌ای یا حتی کاریزما برای سبک زندگی مردمش تدارک ببیند، به لحاظ قدرت نرم در اوج اقتدار و تاب آوری قرار خواهد داشت.
 وی، افزود: حاج قاسم سلیمانی، شخصیت نظام را قبل و بعد از شهادتش به رخ دنیا کشید و قدرت نرمی بود که بعد از شهادت، آزادتر شد و قفس برساخته و پوشالی آمریکایی را در ذهن مردم و قلب منطقه شکست و کرد، حاج قاسم، در کمال مبارزه سخت، نرم افزاری بود که اندیشه مبارزه و فرهنگ مقاومت را در منطقه و جهان اسلام تعمیم بخشید و به اسم رمز مقاومت و بیداری تبدیل شد.
 امام جمعه چرام در بخش بعدی از سخنان خود به وضعیت شهرستان چرام اشاره داشت و با بیان اینکه چندین ماه است شهرستان چرام وضعیت مناسبی از لحاظ امنیتی ندارد، گفت: طوایف مختلف و مردم شهرستان از این وضعیت ناراحت هستند و متاسفانه دامنه اختلاف بین بعضی طوایف به جهت همین درگیری‌ها بیشتر شده است.
 او، ابراز کرد: درگیری‌ها با اسلحه، قمه و چاقو در مرکز شهرستان چرام صورت می‌گیرد، عموم مردم و خانواده‌ها نگران هستند اما نمی‌دانند چرا با این افراد مخل نظم عمومی برخورد سریع صورت نمی‌گیرد.
حجت الاسلام افشار، تصریح کرد: بزرگان و ریش سفیدان مثل همیشه با وساطت و دعوت جوان‌ها به آرامش، مانع از بروز ناهنجاری در این زمینه شوند، در صورتی که کسی به قتل برسد تا سال‌ها دچار ناامنی خواهیم بود.
وی، اضافه کرد: آقایان در دستگاه قضایی استان و شهر چرام، قانون را در برابر این افراد زودتر اجرا و حداکثر جریمه را برای افراد خاطی لحاظ کنند چون اطاله دادرسی‌ها موجب جری‌تر شدن این افراد شده است.

      

مسئول شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام با اشاره به این مطلب که دیروز حوزه قضایی شهرستان احکام سنگینی برای نزاع دسته جمعی سال 98 صادر کرد که جای تقدیر دارد، گفت: اما آنچه باعث بازدارندگی می‌شود آن است که در سریع‌ترین زمان چنین احکامی صادر و اجرا شوند، آقای مدیرکل دادگستری قرار است در آینده‌ای نزدیک به چرام سفری داشته باشند و با کمک به قضات متعهد شهرستان، کمک کار امنیت باشند.
امام جمعه چرام در بخش بعدی از سخنان خود به وضعیت بلاتکلیف بیمارستان چرام اشاره کرد و متذکر شد: مردم منتظر اقدام جدی هستند و آنچه مردم را آزار می‌دهد سرعت کند این پروژه است که اگر این طور پیش برود ممکن است نوادگان ما افتتاح این پروژه مهم و حیاتی را ببینند.
او، خاطرنشان کرد: بر اساس تعهد پیمانکار فاز اول این طرح که مربوط به اجرای اسکلت بتونی بود، می‌باید ۱۲ ماهه تکمیل می‌شد و مهر سال ۹۹ طبق صحبت مسئولین مربوطه باید شاهد این افتتاحیه می‌بودیم.
حجت الاسلام افشار، عنوان کرد: طبق فرمایش فرماندار محترم سال ۹۷،95 میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام از محل اعتبارات وزارت بهداشت و بنیاد برکت تخصیص داده شد اما دریغ از پیشرفت حداقلی که همین امر موجب گلایه مردم شهرستان شده است.
 وی، گفت: مشکل از کجاست که پروژه‌های مشابه این به بهربرداری رسیده‌اند اما این پروژه علی رغم حضور استاندار اسبق، نمایندگان مردم و معاون وزیر بهداشت راکد مانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

کلو پریاری
Iran, Islamic Republic of
تعلل در احداث بیمارستان چرام نشان خوش خدمتی نماینده محترم مردم است .مردم چرام تا کارخونه ی فسفات رو دیدند بیمارستانشونو هم خواهند دید .این دو گزینه فقط و فقط حرف دو روز انتخابات است و بس .
چرام
Iran, Islamic Republic of
نماینده تازه اومده قبلی که بودجه گرفته پیمانکار گذاشته کجاست جواب بده کجاکارشده
ح
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر ومادر این امام جمعه بیامرزه که حرف حق زد
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

واشنگتن در بحران ( + تصاویر )

همزمان با اردوکشی خیابانی هزاران نفری طرفداران ترامپ که به دنبال رد شکایت وی از وقوع ...
پای اقتصاد روی مین تورم!

پای اقتصاد روی مین تورم!

بودجه 1400 مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس است، چراکه این بودجه نمی‌تواند ...
فایل های مرتبط
1