تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۴۲۸۳۰۲
هر هفته با مسئولان؛

بحران تعطیلی پمپ گازها در شهر یاسوج/ حسین کلانتری، بهمن رحمتی و عزیزالله محمدی پاسخگوی مردم باشند!

۴
۳
بحران تعطیلی پمپ گازها در شهر یاسوج/ حسین کلانتری، بهمن رحمتی و عزیزالله محمدی پاسخگوی مردم باشند!
کبنا ؛مقدمه: پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز بنا دارد هر هفته مشکلات و سهل انگاری‌های موجود را در راستای مطالبات مردم نسبت به دستگاه‌های اجرائی منتشر نماید و دستگاه مربوطه را موظف به پاسخگویی و البته عمل در مورد گزارش منتشر شده نماید. در این راستا گزارش مطالبه منتشر شده متوجه رئیس دستگاه مذکور و استاندار (به عنوان عالی‌ترین مقام استان کهگیلویه و بویراحمد) که می‌تواند مقام مسئول مربوطه را بازخواست نماید و مردم نیز از وی مطالبه گری می‌نمایند، خواهد بود و مردم از ایشان نیز پاسخگویی و عمل را خواستارند. مردم می‌خواهند بدانند آیا استاندار نسبت به دستگاه‌ها و مسئولان زیردست خود نظارتی دارد؟ آیا استاندار در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولان را بازخواست می‌کند و یا صرفاً این شورا گعده و دورهمی هفتگی مدیران به ریاست استاندار است و ...؟
افزایش قیمت بنزین و عدم توان مردم از سوخت گیری بنزینی، تمایل آنها به استفاده از گاز را ازیاد داده و اصولاً سیاست دولت نیز استفاده بیشتر مردم از سوخت گاز برای خودروهای خود است. لازمه این امر ارائه خدمات بهینه و آسان در پمپ گازها می‌باشد که به سهولت دسترسی و استفاده از آن میسر باشد. علاوه بر این می‌بایست تعداد این پمپ گازها به میزان نیاز شهرها بوده و در همه نقاط شهرها دسترسی به آن ممکن باشد.
چند هفته است که پمپ گازهای یاسوج به صورت نامنظم فعالیت دارند و به نوبت برخی از آنها تعطیل بودند که این امر موجب ایجاد صف‌های طولانی در این ایستگاه‌ها و موجب مشقت و سختی مردم شده بود، تا اینکه امروز (دوشنبه 17 آذر) دیگر کلیه پمپ گازهای شهر یاسوج (از جمله ایستگاه جنب شرکت فرآوردهای نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد و دو ایستگاه مسیر جاده بنسجان و...) تعطیل شده‌اند و موجب زحمت و سختی مردم شده‌اند.
گویا که علت تعطیلی این پمپ گازها عدم رعایت استانداردهای لازم بوده که عدم نظارت پیش از این، در خصوص داشتن استانداردهای این جایگاه‌ها و سهل انگاری در باب آنها متوجه سازمان استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، شرکت فرآورده‌های نفتی استان و سایر دستگاه‌های ذیربط است.

    https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428302-2.jpg

سؤال مردم این است که چرا این همه سال نسبت به این مسأله سهل انگاری شده و حال که قرار هست این جایگاه‌ها را ملزم به رعایت استانداردها نمایند، چرا همه آنها را به یکدیگر تعطیل کرده‌اند و با این کار موجب بجران شده‌اند؟ آیا نمی‌توانستند به نوبت یکی یکی این جایگاه‌ها را تعطیل می‌کردند تا ایستگاه تعطیل شده ملزم به استانداردسازی شده و پس از آن نوبت به دیگر ایستگاه می‌رسید یا حتماً می‌بایست با سوءتدبیر همه را با هم تعطیل کرد تا به قول خود نظم و انضباط خدمات عمومی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را ساماندهی نماید!!؟؟
یقیناً اگر سطح زندگی، رفاه و امکانات و خودروهایی مورد استفاده مدیران خدوم، همجنس و همراه مردم در تراز قاطبه مردم بود و ماشین‌های مورد استفاده آنها ایرانی و از نوع گازسوز بود، شاید وضعیت اینگونه نبود و پیش از آنکه از سوی مردم چنین گزارشاتی منعکس شود، خودِ مدیران ساده زیست و رجاءگونه برای استفاده خودروهای لاکچری خود با تعطیلی این ایستگاه‌های پمپ گاز موجه می‌شدند و سریعاً متوجه اوضاع نابسامان پمپ گازها در سطح شهر یاسوج و بلکه استان می‌شدند.
نظارت بر این جایگاه‌ها (عاری از نوع مالکیت) با شرکت فرآوردهای نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد است که مدیریت این شرکت با عزیزاله محمدی است. عاری از نوع وسیله نقلیه مورد استفاده استاندار (حسین کلانتری)، مدیرکل استاندارد استان (بهمن رحمتی) و مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی استان (عزیزالله محمدی)، مردم انتظار دارند که در این خصوص پاسخگو بوده و سریعاً برای حل این معضل شهرهای استان اقدام نمایند.
پی نوشت:
کبنا نیوز منتظر اقدام و عمل مسئولان است و صرفاً به ارائه پاسخ رسانه‌ای از سوی این مقامات کفایت نمی‌کند، ضمن اینکه پاسخ رسانه‌ای را نیز لازم می‌داند. لذا در این راستا تا حصول نتیجه نهایی به تکرار گزارش و به چالش کشیدن مسئولان مربوطه تا دستیابی به نتیجه درخور و رضایت مردم، ادامه خواهد داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
کی به فکر. باشه که مسولین به فکر مردم
مسعودبالنده
United States
واقعاخیلی خیلی مسخره است که اینطور به مردم ظلم میکنند متأسفانه در یاسوج چیزی به نام مسوول وجود نداری. اگرپمپهای گازاستاندردهای لازم را نداشت چراازروزاول ساختشون نظارت نکردند پس مسوولین دریاسوج با مردم صادق نیستند...
ف
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتشون کنه که هر روز دارن یه بدبختی جدید به زندگی مردم اضافه میکنن
مردم
Iran, Islamic Republic of
درود بر سایت کبنا که منعکس کننده مشکلات جامعه است. همه جایگاهها را تعطیل کرده اند به بهانه واهی غیر استاندارد بودن . رانندگان سر گردان در این شرایط رکود و تورم وصف فشرده در این شرایط کرونای استاندار به جای قدم زدن در روز بارانی قدمی هم به این ایستگاهها نهد تا عمق بدبختی را ببیند.
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
فایل های مرتبط
1