تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۴۲۸۲۷۴
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

بسیاری از گره‌های کهگیلویه و بویراحمد با مطالبه‌گری دانشجویان باز شده است/منکر دانشجوی سیاسی نیستیم

۰
دانشجوی فهیم هرگز پیاده نظام جریان‌های سیاسی انحرافی نمی‌شود
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از گره‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با مطالبه‌گری دانشجویان باز شده است.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو سالروز شهادت شهیدان بزرگ‌نیا، قندچی و شریعت رضوی با اشاره به حادثه تاریخی این روز در سال 32 اظهار کرد: دانشجوی متعهد و مسلمان ایران اسلامی در سخت‌ترین دوران که رژیم استبدادی پهلوی نه تنها حاکم بر ایران بلکه ژاندارم بلامنازع منطقه بود در مقابل استکبار جهانی و استبداد داخلی قد علم کرد و در این راه خون پاک آن‌ها بر زمین ریخته شد.
 نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهادت بزرگ‌نیا قندچی و شریعت رضوی موجب شد تا مقدمات نهضت به رهبری امام بهتر و بیشتر آماده شود و بی‌شک این روز بزرگ در تقویم نهضت اسلامی روزی جاودانه و اثربخش است.
 نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش دانشجویان در کنار روحانیت در پیروزی انقلاب و خون‌های پاک دیگری که از دانشجویان متعهد و انقلابی در این راه بر زمنین ریخته شد تصریح کرد: دانشجوی متعهد و انقلابی چه در مبارزات پیش از انقلاب و چه در دوره مبارزات منجر به پیروزی در سال 57 و چه در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرین بود و امروز بیشتر دستاوردهای علمی را مرهون همت و مجاهدت علمی دانشجویان آن روز و اساتید و دانشمندان امروز هستیم که نمونه بارز آن فخر دانشمندان شهید ایران زمین شهید محسن فخری‌زاده است.

     https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428274-2.jpg

 حسینی با بیان اینکه دانشجوی فهیم و انقلابی هرگز پیاده نظام جریان‌های سیاسی انحرافی نمی‌شود و مطالبه‌گری را سرلوحه امور قرار می‌دهد، افزود: در سال‌های اخیر مطالبه‌گری دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف بسیار کارساز و ثمربخش بوده که بسیاری گره‌ها از این مسیر باز شده است.
 نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی انتظار می‌رود تا با حضور در مسیر علمی و پرهیز از هرگونه سیاسی‌کاری و وابستگی صرف جناحی با بینش علمی و دانشگاهی برای ساخت و توسعه استان و عبور از محرومیت‌ها تلاش مجاهدانه داشته باشند.
 وی گفت: دانشجو باید در همه عرصه‌ها حضور داشته باشد و پرهیز از سیاسی کاری به معنای عدم ورود به حوزه سیاسی نیست بلکه دانشجو باید مستقل و آزاداندیش در حوزه سیاسی هوشمندانه حرکت کرده و به موازات آن در حوزه علمی و پژوهشی نیز فعال باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
فایل های مرتبط
1