تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۲۸۲۳۶
امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تولید 260 هزار دقیقه برنامه کرونایی در شبکه دنا

۱
۰
تولید 260 هزار دقیقه برنامه کرونایی در شبکه دنا
کبنا ؛صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه در حوزه‌های تولیدی در 19 هزار و 675 قسمت به مدت 260 هزار دقیقه در برنامه‌های شبکه استانی دنا به موضوع بیماری کرونا پرداخته است.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان، امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد، در این خصوص به برنامه‌های شبکه استانی دنا برای اطلاع رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: راه اندازی «استودیو سلامت» با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و متخصصین عفونی. بهره گیری از پزشکان متخصص در جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ارائه هشدارهای لازم به مردم، پخش مستندهای گوناگون با موضوع کرونا، بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی با تولید و پخش ساختارهای مختلف فضای مجازی از جمله کلیپ، پادکست، خبر 60 ثانیه‌ای، فاصله‌گذاری اجتماعی، داروخانه‌ها، کارخانه‌ها، محل‌های تجمع و پر رفت و آمد، بهره گیری از ظرفیت علما و روحانیون در جهت تبیین نقش آموزه‌های دینی در رعایت مسائل بهداشتی، پخش میان برنامه‌های متنوع با عنوان «نبرد ناشناخته»، ارتباط زنده اینترنتی با فرمانداران شهرستان‌های استان، روسا و کادر درمانی بیمارستان‌های شهید جلیل، شهدای گمنام، شهید رجایی گچساران، امام خمینی (ره) دهدشت، بیمارستان‌های بهمئی، چرام، لنده، باشت و سی سخت از اولویت‌های روزانه این رسانه از زمان شروع شیوع بیماری کرونا در استان بوده است.
  وی عملکرد حوزه «سیما» هم در قالب 58 عنوان در 4570 قسمت به مدت 148 هزار اشاره کرد: پرداخت در 165 برنامه زنده "بهون مهر" با حضور روانشناس بالینی، متخصص بیماریهای عفونی، تولید 281 برنامه "صدای شما"، 129 برنامه زنده "شویل دنا، برنامه زنده "صبح دنا" در 108 با حضور پرستاران بیمارستان شهید جلیل برای ایجاد فضای شاد و بانشاط و آرامش بخشی به مردم در قالب ارائه نکات و شعرهای طنز و توصیه‌های بهداشتی به مردم به صورت غیر مستقیم و اطلاع رسانی خودداری از برگزاری کلیه مراسم‌هایی که مستلزم تجمیع جمعیت، اعم از ترحیم، عزاداری، عروسی و ... برای هم استانی‌ها بروی آنتن برده است.
  وی همچنین فعالیت همکاران در جوزه صدا رااز ابتدای شیوع تا به امروز در قالب 47 عنوان برنامه در 3231 قسمت به مدت 45 هزار دقیقه برشمرد. این برنامه‌ها در قالب ساختارهای، هشدار، آموزش و اطلاع رسانی، با عناوینی چون «طنز قادر و سپهر»، «اندر احوال کرونا»، «نبض، «بهون مهر»، «صبح دنا» برنامه‌های «مثبت جیم»، «کوله پشتی»، «قصه‌های خاله مهتاب»، «لبخند دنا»، «برنامه» «آغر ایل» تقدیم مخاطبان شده و رخی نیز در حال پخش است.
   رئوف در پایان عنوان داشت: حوزه" خبر" در قالب 7381 خبر و گزارش در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون، برای پخش از شبکه‌های سراسری و شبکه خبر، بارگزاری در" سایت "خبرگزاری صدا و سیما اقدام کرده است. حوزه "فضای مجازی" شبکه دنا به مدت 3401 دقیقه، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، انتشار پوستر و عکس نوشته، کلیپ، پادکست، فیلم ارسالی مخاطبان و بسته پیشخوان به این مهم پرداخته است-
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسنی
United States
کدوم برنامه. روحانی آوردن و سخنرانی کردن برنامه است.
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1