تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۴۲۸۰۸۷
در لایو اینستاگرام مطرح شد

ساسان تاجگردون: گچساران و باشت آدم درشت می‌خواهد / به کسانی که به پیشرفت و توسعه منطقه علاقه‌ای ندارند، توجهی نکنید / واقعیت تلخ از نظر تاجگردون!؟

۶۰
۴
ساسان تاجگردون: گچساران و باشت آدم درشت می‌خواهد / واقعیت تلخ  از نظر تاجگردون!؟
کبنا ؛ساسان تاجگردون برادر بزرگتر غلامرضا تاجگردون، از سال 1374 در سازمان برنامه و بودجه استان فارس مشغول به کار شد، و پس از آن از سال 86 به عنوان مدیرکل، معاون استاندار فارس، رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی شیراز مسئولیت‌های مختلفی را عهده دار شد، وی در سال گذشته به عنوان معاون وزیر گردشگری و میراث فرهنگی مشغول به فعالیت شد و به تازگی نیز با استعفا از مسئولیت خود، سودای حضور در انتخابات مجلس و پیگیری مسئولیت پیشین برادر کوچکتر خود، حاج غلام، را در سر دارد 
به گزارش کبنا نیوز؛ ساسان تاجگردون در لایو اینستاگرامی در صفحه شخصی خود که به تازگی ایجاد شده، به معرفی خود پرداخته و اظهار کرد: شرایط کاری من به گونه‌ای بود که در حوزه برنامه ریزی شروع شد، بعد از چند سال معاون برنامه ریزی بودجه و پس از ان معاون برنامه ریزی اشتغال استان فارس و 4 سال ریاست برنامه و بودجه فارس و یکسال معاونت وزارت را داشتم.
تاجگردون بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و شرایط محدود رفت و آمد، این پیج، پیج رسمی بنده است، مردم عزیز گچساران و باشت پیشنهاد و انتقادی و یا راهنمایی اگر برای بنده داشتند می‌توانند به این پیج مراجعه کنند.
وی ضمن گرامیداشت شهادت دانشمند هسته‌ای و بزرگداشت روز مدرس اظهار کرد: استان یکی از استان‌های پر اثر در حوزه‌های مختلف اجتماعی سیاسی بویژه در دفاع مقدس هستیم، همچنین ظرفیت‌های نخبگان در حوزه‌های علمی این استان از دیرباز وجود داشته است.
وی اظهار کرد: ما ریشه در این خاک داریم، اصالت ما به این استان زر خیز است و باید به اقتدار این نظام کمک کنیم و تعهد داشته باشیم،.
به دلیل اینکه من در دوگنبدان بزرگ شدم، آداب دینی و اجتماعی‌ام را در این شهر با گوشت و پوست خود حس کردم، هیچوقت خود مرا گم نکردم و همیشه می‌خواسته‌ام احساس نزدیکی با مردم داشته باشم. همیشه با افتخار از این خاک و مرز و بوم توانسته‌ام کارهایی کنم که رضایتبخشی ممردم و خودم را حفظ کنم.
وی گفت: فضای سیاسی گچساران و باشت با خط کشی‌های قومی و قبیله‌ای مصادف بود، و همیشه هم شاهد ایرادات این موضوع بودیم ولی در چند ساله اخیر مردم عزیز با فکر توسعه و پیشرفت و مطالبه گری، این خط کشی‌ها را کم کرده‌اند.
تاجگردون اظهار کرد: ما سهم بسیاری از تأمین نفت و صادرات نفت و گاز را داریم، و می‌توانیم تاثیرگذاری های بیشتری در اقتصاد ملی داشته باشیم.
تاجگردون گفت: از همه عزیزانی که مسئولیت اجتماعی و سیاسی در منطقه دارند خواهش می‌کنم اجازه دهید موتور توسعه این استان با سرعت بیشتری حرکت کند، قطعاً نعمت نفت و گاز روزی تمام می‌شود و ما باید به نحو بهتری از این نعمت بهره ببریم.
تاجگردون افزود: قطعاً توسعه در زمینه‌های کشاورزی، گردشگری و دیگر حوزه‌ها می‌توانند به توسعه پایدار استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند.
وی گفت: به کسانی که به هر دلیلی به پیشرفت و توسعه منطقه علاقه‌ای ندارند توجهی نکنید.


  

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسئله مردم اشتغال و بیکاری فرزندانشان است اظهار کرد: حدود چند پروژه مهم پتروشیمی، سد چمشیر، لرزه نگاری را در شهرستان داریم، بالغ بر 3 هزار شغل غیرپایدار در منطقه ایجاد شده است.
تاجگردون بیان کرد: این پروژه‌های بزرگ در حال ساخت هستند و قطعاً بعد از رسیدن به بهره برداری، میزان اشتغال کاهش خواهد یافت و ما باید به دنبال اشتغال پایدار در شهرستان باشیم.
وی بیان کرد: در بخش کشاورزی سد چمشیر موقعیت مناسبی را برای توسعه کشاورزی ایجاد خواهد کرد. می‌طلبد مدیران ما با اشتیاق بیشتر این پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهند.
تاجگردون گفت: وجود مواهب طبیعی ظرفیت خود گردشگری را می‌تواند ایجاد کند. بدون صرف هزینه‌های بالا می‌تواند چرخه اقتصاد را در این حوزه به حرکت درآورد.
وی افزود: جوانان ما همیشه باید مطالبه گری پایداری داشته باشند.
واقعیت تلخی را باید بپذیریم، در نظام جمهوری اسلامی اگر آدم‌های درشتی نداشته باشیم از قافله رشد و توسعه عقب خواهیم ماند، خوشبختانه در چند ساله اخیر این توسعه ادامه پیدا کرد.
وی بیان کرد: دو موضوع مهم در خصوص پیشرفت دو شهرستان این است که مطالبه گری از جانب شما وجود داشته باشد، مدیران لایقی باشند که بتوانند مطالبات شما را از نظام و دولت بگیرند.
تاجگردون بیان کرد: فرصت‌های ویژه‌ای را در موقعیت‌های دیگر ایجاد خواهیم کرد و از طریق همین پیج از شما بیشتر بهره خواهیم برد.
تاجگردون اظهار کرد: امسال به خاطر کرونا، بسیاری از هموطنان ما از دست رفت، دعا می‌کنیم هر چه زودتر این ویروس منحوس از بین برود.
تاجگردون گفت: از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان متشکریم، از دوستان عزیز در بخش‌های مختلف، هنرمندان، ورزشکاران، بازاریان و کسبه خواهش دارم کاری کنید کارستان، و همینطور که شهرستان خط توسعه را پی گرفته، ادامه دهیم، این ریل توسعه راه افتاده، بدون شک همه کسانی که در این منطقه هستند آرزویشان پیشرفت منطقه است.
وی گفت: هدف از این لایو زنده، ارائه پیج رسمی خودم بود، ان شالله اگر فرصت بهتری ایجاد شد، راهنمایی‌های شما چراغ راه من باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

یا علی
Iran, Islamic Republic of
نه بزرگ به خانواده سالاری نه به تاجگردونیسم، تمام
روزبه
Iran, Islamic Republic of
اقا ساسان راست میگه .. ادم درشت / گوی سبقت را از دیگران برباید..!!
گچ
Iran, Islamic Republic of
برادرتان .حالا شما اومدید بابا دست از سر مردم بیچاره ب دارید .
باوی
Iran, Islamic Republic of
کاش دست از سر ما بردارید خدمتتون پیشکش کدام نخبه همه بیسوادا رت میدون دادید نخبه ها رت بد بخت کردید ما درشت نمیخواهیم خدمتگذار صادق میخواهیم معلمین با سابقه بالا رو که همه دورترین نقطه تدریس میکنن دست پخت خانواده شماست
باوی
Iran, Islamic Republic of
کاش دست از سر ما بردارید خدمتتون پیشکش کدام نخبه همه بیسوادا رت میدون دادید نخبه ها رت بد بخت کردید ما درشت نمیخواهیم خدمتگذار صادق میخواهیم معلمین با سابقه بالا رو که همه دورترین نقطه تدریس میکنن دست پخت شماست
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه خودش را آدم درست معرفی میکنه...
جالبتر اینکه میدونه مشکل بیشتر مردم بیکاری است...
حتما میخواهی با مشارکت اخوی گرامی بعد از 8سال اون هم حلش کنید؟
باوی
Iran, Islamic Republic of
اوف چه درشتی .غول بربره را بیارین
باشت وباوی
Iran, Islamic Republic of
عشقی تاجگردون
به امید خدا و حنایت ۵۰هزاری نماینده مجلس خواهی شد
دست کوته فکران و خائنین و دوستان زاکانی را قطع خواهیم کرد از منطقه..
مهوی
Iran, Islamic Republic of
با تمام احترام برای آقای تاجگردون
در مجلس جدید با این گروه از اصول گرا حتی در صورت قبولی شما فکر نکنم کاری پیش بره.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دیگه هیچ احترامی هیچ کجا نداره با اون پرونده ها
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون شماکه میگیدمادرخدمت مردم هستیم وهرانتقادی رامی پذیریم چراامشب درلایواینستاگرامت هرکسی که انتقادی میکردیامی انداختیش بیرون یابلاکش میکردی
بیکار و درمانده
Iran, Islamic Republic of
یه سوال از خانواده تاجگردون دارم .بجز شما کسی لایق و درشت در شهر وجود ندارد ؟ تا کی باید حکومت ارباب رعیتی شما ادامه داشته باشد.در این هشت سال حکومت برادرتان چه اشتغالزایی انجام گرفت .چند نفر عادلانه سر کار رفتند. چند بار آزمون برگزار شد . لطفا یکی جواب بدهد شاید دوباره به شما رای دادیم
Iran, Islamic Republic of
خان . سالاریه دیگه بقیه را اصلا نمی بینند امان از دست آدم های متکبر و خودبزرگ بین!!!!!!
روی زمین با غرور راه نروید آه دمی
علی
Iran, Islamic Republic of
از میان اون همه آدم که برادرتون تو پیج خودش گذاشته بود ، فقط شما لایق کاندیداتوری بودید؟؟؟ مسئله اینه که فقط پابرجا بودن نمایندگی موروثی برای خانواده شما مهمه و نه رونق باشت و گچساران
Iran, Islamic Republic of
کمی از غرور خودتان بکاهید
کمی انصاف به خرج دهید
بگذارید دیگران هم حضور داشته باشند (خانواده جناب تاجگردون )
محمدصادق حبیبی نژاد
Iran, Islamic Republic of
حاج ساسان تاج گردون بخاطر سوابق مدیریتی بالایی که در بحث بودجه و همچنین جذب گردشگر داره قطعا باعث رشد و ترقی شهرستان های گچساران و باشت میشه و اشتغال زایی هم صورت میگیره،به مانند برادر خود غلامرضا تاج گردون دارای نفوذ و روابط بسیار خوب در سطح کلان نظام هم هستن،بنده به نوبه خود حمایت قاطع خود و خانواده ام رو اعلام و آرزوی پیروزی دارم در خرداد سال آینده
Iran, Islamic Republic of
باعث رشد خانواده و فامیلش یا رشد شهرستان !!!؟؟؟
لاله
Iran, Islamic Republic of
آدم درشت یعنی از خانواده تاجگردون باشد واقعا شماها متکبر هستید 🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Hadi
Iran, Islamic Republic of
تاپای جان حمایت از اقای تاجگردون میکنم اگر دراین ۸سال جناب دکتر تاجگردون نبودند درمجلس هیچ گونه خدمات رسانی برای استان هم حتی نمیشد تازه اسم استان مادرکشور گم بود ولی باحضور دکتر تاجگردون در۶سال ریس کمیسیون بودجه بود که کشور اسم استان ما را فهمیدند اینهایی که بر عله تاجگردون هستند در گچساران بی غیرت و دست نشانده زاکانی و کریمی هستند
خیرابادی
Iran, Islamic Republic of
فقط خودتان درشت هستید وبس بقیه خرد وکوچولو هستند حرف نزن تاسف تاسف تاسف از این بیان🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
جهان
Iran, Islamic Republic of
درشت یعنی دانه درشت . پیمانکار ساز متوجه افاضات شما شدیم بعله از شرکت گوپله چه خبر
دیل
Iran, Islamic Republic of
گوپله سهم حاج غلام بود سه شرکت دیگه متعلق به حاج ساسان ...بتن....و ......دنا .تو هم رد صلاحیتی مرد درشتتتتت
درشت سنج
Iran, Islamic Republic of
آدم درشت یعنی بتواند بخورد و..... درست درست درست به به به به😃😃😃😃😃
شهرام
Iran, Islamic Republic of
درشت یعنی 👺
باوی
Iran, Islamic Republic of
درشت یعنی فقط خودتان........ بهرام غلام ساسان قائم نادر شهلا عادل فاضل پروین وقس علی هذا 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
حسن
Iran, Islamic Republic of
از واگذاری ها در فارس چه خبر جناب رئیسی کجایی
Iran, Islamic Republic of
به یاد جمله شهید مظلوم دکتربهشتی می افتم
که فرمودند ماشیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت
چقدراین سخن آن شهید بزرگوار دربین بعضی از مسولین ما امروزمظلوم واقع شده است.
امیدوارم روزی بیاید که نیت ها خدایی وصادقانه
درجهت خدمت مردم باشد.
زنبور
Germany
در دو دوره نمایندگی اقای غلامرضا تاجگردون زیر ساخت های همه جانبه ای برای توسعه گچساران وباشت برای صنعت ، کشاورزی ،دامپروری ، راه ارتباطی ، بهداشت ودرمان وگدشگری فراهم شده وبا اتمام این پروژه ها مشکل اشتغال کاملا حل خواهد شد وبرای پی گیری وبه ثمر نشاندن این طرح ها نیازمند نماینده ای مقتدر وکاردان مثل آقای ساسان تاجگردون میباشد تا دلسوزانه وبدور از شعار وغوغا سالاری مشکل مردم را حل کند
دیل
United States
تاریخ خاندان تاج بسر رسید
منتظر تایید نامه باش بعد منم منم بکن
گچساران
United States
همون جیره خورانی که تاج گردون که عکسشون رو گذاشته بودن داخل
پیچش بهش رای میدن
شتر در خواب بیند پنبه دانه
تو هم در خواب بینی مجلس دوباره
Iran, Islamic Republic of
😔😔😔
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
برنامه وبودجه فارس را که موروثی کردید حالا هم نوبت مجلسه ک موروثیش کنید 🙄🙄🙄چقدر رو دارید شما دونه درشتها....انشاالله که به مقصد نرسید
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر ساسان...انشاالله پیروز میدانی
رسته
Iran, Islamic Republic of
سلام.قطع به یقین برنده انتخابات تاجگردون میباشد.در همین اوضاع سیاسی باز هم بهتر از سایر کاندیداست
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز خ نونسی گچساران کوچنه اصلا؟؟؟
یدفه چ وابی عاشقش وابی؟؟
حتما منظورت و ادم درشت سی گچساران خته ایگی؟؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
د همه ایشناسنتو..
Germany
میگم کبنا جان همین تو نبودی که یه خبر زدی تحت عنوان رانت ساسان تاجگردون 😂😂😂🤔🤔
Germany
میگم کبنا جان همین تو نبودی که یه خبر زدی تحت عنوان رانت ساسان تاجگردون 😂😂😂🤔🤔
حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام
شوخی نکن ، خودت را درشت دیدی 🤡
سهام
Iran, Islamic Republic of
راستی گویند درجاده بین شیراز صدرا ساختمان چند طبقه که وقتی می خواستی بفروشی اختلاف مالیاتی آن بازوبند درست شد
تیرداد
Iran, Islamic Republic of
سلام
متکبر کسی است که می گوید من از شما بهترم،
ولی مستکبر کسی است که می گوید غیر از من کسی وجود ندارد.
حال به نظر خودتان شما جز کدام دسته اید.
حسن
Iran, Islamic Republic of
همیشه خدا یه روزنه امید برای درهای بسته میزاره . خوش اومدی اقای تاجگردون. با اومدنت سنگ تمام گذاشتی برای مردمت
Iran, Islamic Republic of
حمایت میکنیم فقط به خاطر آرایی که بی جهت وجناحی باطل شدند.حتی کسانی که رای ندادند اینبار برای میان دوره ای رای خواهیم داد
Iran, Islamic Republic of
چرا این انتقاد را ازحسینی ندارید که ۷۰سالشه هنوز ول نمیکنه اگر راست میگویید که خانوتدگی نباشه هم تاجگردون هم حسینی و هم جعفری برن کنار امثال خمون محمدپور ویا جوانان نخبه شرکت کنند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون درسته که یه تعداد از مردم این دو شهرستان بدلیل داشتن روحیه ی .هستند .! ولی یادت باشه این تصمیم نابخردانه و خودخواهانه ی شما و برادرتان بی پاسخ نخواهد ماند و انشاءالله به یاری خداوند و همت مردم فهیم گچساران و باشت در 1400 برای همیشه بساط حاکمیت خانوادگی شما برچیده خواهد شد و از این شهر خواهید رفت . چون شک ندارم دیگه صبر خدا هم به پایان رسیده است ، انشاءالله
اعظم صدیقی
Iran, Islamic Republic of
ببخشید یعنی فقط تو و غلام تاج گردون درشت هستید و بزرگ و می تونید نمایده بشبن
ول کن عاااااامو
اعظم صدیقی
Iran, Islamic Republic of
ببخشید یعنی فقط تو و غلام تاج گردون درشت هستید و بزرگ و می تونید نمایده بشبن
ول کن عاااااامو
اعظم صدیقی
Iran, Islamic Republic of
ببخشید یعنی فقط تو و غلام تاج گردون درشت هستید و بزرگ و می تونید نمایده بشبن
ول کن عاااااامو
Iran, Islamic Republic of
رو که رو نیست
Amir
Iran, Islamic Republic of
والله.هم درشته
Iran, Islamic Republic of
حتما آدم درشت گچساران هم فقط شما ها هستید
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
دوستی در کامنت ها نوشته حاج ساسان تاجگردون بنظر من اگه مدرک دکترای دکتر غلام تاجگردون او نمی‌رفت حالا حاج ساسان رو هم پروفسور ساسان خطاب میکردن
Iran, Islamic Republic of
همین دانه درشت ها اقتصاد این مملکت را به فلاکت کشاندند،جوانان را نابود کردند، باز هم به دانه درشت ها رای بدن مردم ؟!!!!!
مردم باید دنبال یک انسان با تقوا و متعهد به مردم باشند، دانه درشت ها هم باید هرچه از این مملکت به جیب خو د و فامیل زدن را برگردانند، البته تا حالا عملکرد/ در این استان مشهود نبوده، این ضرب المثل که میگه یارو را از در خارج می کنی از پنجره میاد تو حالا شده عملی برای گچسارانی ها، پتروشیمی گچساران چه سودی برای گچسارانی ها داشته، سهام داران آن دانه درشت ها هستند
هیچ امیدی برای زندگی نیست، اگر کرونا نکشد مردم را ظلم و ستم. همه را نابود خواهد کرد سی سال دیگه نتیجه اینها کاملا قابل مشاهده است، هیچکس دلش به حال این مردم و مملکت نسوخته، هر که میاد درشت میشه و خرده ها را له میکنه!!!!!!
لیشتر زادگاهم پاکدل افتخارم
Germany
واقعا دست از سر این مملکت بر نمیدارن / هم دست از سر گچساران بر نمیدارن ،ساسان اگ چیزی بودی سن تو که از داداش بیشتر بودی زودتر اعلام میکردی
Iran, Islamic Republic of
شما چه گلی به سر مردم زدید که دست از سر مردم بر نمیدارید
Iran, Islamic Republic of
خداغضب کنه خودتودرشت میبینی 🤣🤣🤣🤣
ارش
Iran, Islamic Republic of
کی تا حالا درشت شدی احتمالا با پرونده هایی که داشتی
گوهرگان
United States
اقای تاجگردون ما همیشه با شما و خانواده شما بودیم ولی جواب این همه حمایت رو دیدیم
بخدا قسم هیچوقت نمیزاریم کسی بهتون توهین یا بداخلاقی کنه
اما جواب این همه حمایت ما چی بود؟
خستمون کردین مگه منو طایفم همیشه ۱۰۰درصد بهتون رای ندادیم
چرا اینقد جوان بیکار ؟
حتما دلیلش رای دادن ب شماس
باوی طایفه ما رو چپ گرا میدونن ولی کاش نبودیم کاش هیچ ارتباطی با ما نداشتین
کدوم آب و گاز برا روستاهای ما اومد؟
کدوم جاده باغهای ما درس شد؟
اقای تاجگردون ما بهرام و غلامرضا رو ۱۰۰درصد حمایت کردیم ولی شرمنده شما هستیم دیگ بسه
داخل ۸ سال قبل فقط ی خانواده داخل این طایفه دید شد بقیه ما رو ندیدین دیگ نمیخوایم بهتون رای بدیم
جوانی از طایفه گوهرگان
محمدپور
Iran, Islamic Republic of
ماکه ادم درشت ندیدیم قبلا چکار بودید که حالا چکاره باشید دیگه بسه مردم دیگه زرنگ شدند گول نمیخورند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
راست میگی ساسان باید ادم درشت باشد تا کارهای درشت درشت کند .............
Iran, Islamic Republic of
باید تمام لرهای منطقه یک صدا و یک دل شوند و به هر قیمتی شده این تاجگردون رو بفرستن به مجلس تا جای خالی اون تاجگردون رو پر کنه و این بی حرمتی و ضربه ای که یه عده با اخراج تاجگردون از مجلس انجام دادن رو قاطعانه پاسخ داده باشند و به کوری چشم دشمنان نماینده شهرتون رو خودتون انتخاب کرده باشید و اونی باشه توی مجلس که خودتون فرستاده باشید
چین بزرگترین برنده سیاست آمریکا پس از ۱۱ سپتامبر

چین بزرگترین برنده سیاست آمریکا پس از ۱۱ سپتامبر

«نخبگان سیاسی آمریکا به جای اینکه در اتومبیل تاریخ روی صندلی راننده بنشینند، با گذشت ...
گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

شهادت فهيم دشتي با واكنش‌هاي بسياري ميان كاربران افغان و ايراني روبه‌رو شد. فهيم دشتي ...
مبارزه با تورم، با دستان خالي

مبارزه با تورم، با دستان خالي

از آنجايي که تورم توليدکننده در فصل بهار سال جاري به بالاترين طي 5 سال اخير رسيده، مي‌توان ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1