تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۴۲۷۹۸۹
با ارسال پیام‌‌های جداگانه‌ای مطرح شد

نظر مسوولان کهگیلویه و بویراحمد در باره شهادت دانشمند هسته‌ای ایران

۱
۱
نظر مسوولان کهگیلویه و بویراحمد در باره شهادت دانشمند هسته‌ای ایران
کبنا ؛محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعد از ظهر روز جمعه پس از درگیری مسلحانه تیم وی با تروریست‌ها به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل گردید که در نهایت این دانشمند ایرانی پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
به گزارش کبنا، مسوولان و شخصیت‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام‌های جداگانه‌ای ترور دکتر فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران را تسلیت گفتند.

      https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427989-2.jpg

متن این پیام‌ها به شرح زیر است؛

 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی نوشت: شهادت دانشمند ممتاز، مخلص و بی ادعای کشورمان، شهید مظلوم دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم و داغدار ایشان، دولت خدمتگذار و ملت سرافراز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
اقدام تروریستی دولتی با محور آمریکایی _ صهیونیستی، پژوهشگری برجسته که طی ماه‌های اخیر تمام توش و توان خود را در مسیر نوآوری و اختراعات جدید برای مبارزه با کووید ۱۹ در سازمان پژوهش وزارت دفاع صرف کرده بود، از بشریت گرفت.
پر واضح است که خون مطهر و مقدس فخری زاده‌ها چراغ راه روشن پیشرفت علمی، دفاعی و صنعتی کشور را پر فروغ تر نموده و ملت را در مسیر فتح قله‌های سرافرازی مصمم‌تر و چشم انداز آینده را بسیار پر امیدتر نمایان ساخته است.
 
 مهدی روشنفکر نماینده‌ی مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت این دانشمند ایرانی را تسلیت گفت و نوشت: «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن ینتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» بار دیگر دست‌های ناپاک و خون آلود رژیم سفاک صهیونیستی و سرکرده آن، آمریکای جنایتکار از آستین بیرون زد و یکی از فرزندان رشید، پرافتخار، مجاهد و خدوم در حوزه‌های دفاعی، هسته‌ای و صنعتی را ناجوانمردانه مورد ترور قرار داد. در این اقدام کور و بزدلانه، دانشمند پرافتخار ایران اسلامی شهید محسن فخری زاده آسمانی شد و به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.
شهادت منتهی الیه آرزوها و آمال انسان‌های وارسته و همه مجاهدان راه حق بوده و از این رو، مزد این همه خدمت در گمنامی جز با شهادت قابل تصور نبود. ۴۱ سال تهدید و ترور علیه ملت ایران خصوصاً دانشمندان و نخبگان، برای استکبار جهانی همواره نتیجه  عکس داده و جهش‌های بلندتری را برای جوانان و دانشگاهیان ما رقم زده است. به نوبه خود شهادت این دانشمند بزرگ و پرافتخار به محضر رهبر فرزانه انقلاب، جامعه علمی کشور، نیروهای مسلح و همه ملت ایران خصوصاً به خانواده این شهید عزیز و همه خانواده‌های شهدا، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. به عنوان خادم ملت در خانه ملت از همه مسئولان اعم از سطوح لشکری و کشوری خواستارم تا در خصوص بررسی ابعاد این ترور بزدلانه، پیگیری و اشد مجازات عاملان و مزدوران داخلی و خارجی آن، اقدام عاجل به عمل آورند.
 مهدی روشنفکر
 نماینده‌ی مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی
 
سردار عدل هاشمی‌پور در پی شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده پیامی صادر کرد و اظهار داشت: «بسم ربّ الشهداء و الصدیقین، شهادت هنر مردان خداست «امام خمینی (ره)»
 بار دیگر مزدوران کوردل چهره‌ی کریه، پلید و ضد انسانی نظام سلطه را به نمایش گذاشتند و در اقدامی ناجوانمردانه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان را به شهادت رساندند.
 دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده به همرزمان شهید هسته‌ای پیوست تا عناد، کینه و جهالت آمران و عاملان این حادثه تروریستی بیش از پیش برای جهانیان آشکار گردد.
اینجانب در نهایت تألم و تأثر شهادت این دانشمند بزرگ، متعهد، متخصص و مدیر خدوم را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و بیت مکرم آن شهید سعید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
بی شک، پیشرفت‌های علمی و رشد شتابنده‌ی دانش صلح آمیز هسته‌ای در پی جهد دانشمندان علوم هسته‌ای ایران اسلامی، جهل استکبار جهانی و شهادت نخبگان کشورمان را به دنبال دارد که حاکی از فتح قله‌های دانش توسط جمهوری اسلامی و استیصال نظام سلطه است.
به یقین چنین حرکات مذبوحانه‌ای علاوه بر عزم راسخ و جهادی اندیشمندان کشورمان در دستیابی به فن آوری در علوم مختلف به ویژه هسته‌ای، پاسخ مناسب و انتقام سخت را از سوی کشورمان در پی خواهد داشت.
رجاء واثق دارم لطف و مدد الهی و توجه خاصه‌ی حضرت ولی عصر (عج) در تمامی عرصه‌ها یاریگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و روح بلند شهید فخری زاده و همه شهیدان راه حق و حقیقت، سلامت و امنیت در جوار قرب الهی به کمال و آرامش خواهند رسیدان شاءالله.توفیق پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.»
 
  اتحاد یادگاران شاهد استان کهگیلویه و بویراحمد در متنی نوشت: «بار دیگر تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند. شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشأ خدمات فراوانی شده بود و توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند. مافرزندان شاهد ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به امام زمان عج، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.»
 مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی شهادت دانشمند برجسته کشور شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت و نوشت: «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من اقضی و منهم من ینظر و ما بدلوا تبدیلا
دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار بار دیگر در حرکتی ددمنشانه، اقدام به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری زاده کردند و لکه ننگ دیگری به پرونده سیاه خود در تاریخ افزود بی شک این‌گونه رفتار بزدلانه، نه تنها خللی در عزم و اراده استوار ملت و جوانان توانمند و غیور ایران زمین در راه اعتلا و پیشرفت و دانش ایران اسلامی و قرار گرفتن در بالاترین مراتب علمی و فناوری جهان ایجاد نمی‌کند، بلکه مصمم‌تر از گذشته تلاش خواهد کرد تا چراغ مجاهدت علمی و فناوری کشور عزیز اسلامی‌مان بیش از پیش فروزان گردد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت دانشمند برجسته کشور به پیشگاه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و خانواده معزز شهید و هموطنان و هم استانی‌های گرانقدر، از خداوند متعال برای آن شهید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.»
 
جبار کیانی‌پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، با صدور پیامی شهادت «دکتر محسن فخری زاده»، دانشمند برجسته دفاعی کشور را تسلیت گفت و نوشت: خبر تلخ و ناگوار حادثه تروریستی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همه انسان‌های آزاده و کسانی که دل در گرو پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دارند را آزرده و داغدار کرده است.‌
 ضایعه شهادت این دانشمند برجسته کشور را به ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای روان پاک و مطهر او علو درجات و برای بازماندگان معزز او از درگاه حضرت حق صبر جمیل و اجر جزیل و ادامه راه او را مسألت می‌نمایم.‌‌
 بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در پی شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده  بیانیه صادر کرد و نوشت:« وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یضِلَّ أَعْمَالَهُمْ؛ و کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود (سوره‌ی محمد، آیه ۴)
بار دیگر تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه و شنیع، یکی از خدمت گزاران مخلص عرصه‌ی علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.
این رویه‌ی همان کسانی است که مدعی حقوق بشر هستند و خود را سردمدار دموکراسی می‌دانند!
درست است که این گونه جنایات در اراده‌ی ملت ایران و تداوم مسیر انقلاب و اقتدار آفرینی خللی ایجاد نمی‌کند، اما جای آن دارد که کوردلان چشم انتظار به غرب که کاسه‌ی گدایی آنان سرشار از شرم است، دست از گدایی برداشته و به خود آیند.
آیا دنیای امروز و فردا، دنیای گفتمان است؟ آیا نتیجه گفتمان مشخص نیست؟ آیا تنها راه خلاصی پس از توکل بر خداوند، عزم و اراده‌ی ایستادگی در برابر طاغوت و طاغوتیان و جریان‌های وابسته به غرب داخلی نیست؛ که نه از خواب غفلت بر می‌خیزند و نه از نشخوار مذاکره کردن دست بر می‌دارند.
ای آقایان مذاکره؛ نتیجه ضعف در برابر آن طرف میز نشستگان را دیدید، رفیق برجامیتان نیامده دست به ماشه شده است.
ای گرای دهندگان و زمینه سازان ترور، ای کسانی که هم شریک دزد هستید و هم رفیق قافله، دیری نمی‌پاید که به حول و قوه‌ی الهی رسوا خواهید شد.
و اما خطاب به رژیم پلید صهیونیستی؛ ما را از چه می‌ترسانید، از گلوله‌های ترور!!!
ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، ما با تکیه بر اعتقاد و فرهنگ عاشورایی (گذشته سرخ) و باور به مهدویت و عدم پذیرش طاغوت (آینده سبز)، ایمان راسخ داریم که پیروز میدان هستیم؛ چرا که منطق و راه خدایی را دنبال می‌کنیم و این همان نصرت خداوند است که در انتظار ماست و شما با این اقدامات وحشیانه و ناجوانمردانه علاوه بر اینکه عمر خود را کوتاه‌تر می‌کنید، در گوری که به دست خویش کنده‌اید، دفن خواهید شد.
پرچم جهاد در عرصه علم، هرگز بر زمین نمی‌ماند و با شهادت دانشمند هسته‌ای «شهید محسن فخری زاده» بر افراشته‌تر خواهد شد و راه پر فروغ ایشان ادامه خواهد یافت.
 شورای هیات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز پیام صادر کرد و آورده است؛ «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
 در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه 23)
امام خمینی (ره): با ریختن خون عزیزان ما، تأیید شد انقلاب ما. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.
و پیرو فرمایشات رهبر انقلاب که فرمودند: عاملان ترور شهید فخری‌زاده را مجازات کنید و تلاش‌های علمی او را ادامه دهید
این عنصر علمی کم‌نظیر جان عزیز و گرانبها را به خاطر تلاشهای علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت، پاداش الهی اوست. و به متولیان امردستور به در دستور کار قرار دادن دو مهم دادند. نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخشهائی که وی بدانها اشتغال داشت. اما آنچه دراین برهه خاص مهم وضروری می‌نماید اینست که رجال کشوری به تبعیت از این شهدای بزرگوار ضمن همدلی به جای نگاه ذلیلانه مرعوبانه ومجذوبانه به سراب غرب بار دیگر توجه خود را معطوف به رهنمودهای رهبری و ظرفیتهای داخلی نموده وبه خاطر چند صباحی در قدرت ماندن دامن به چند قطبی‌های کذایی نزنند وبیشر از بیش دل این ملت وفادار وپای کار نظام وانقلاب وخانواده شهدای عزیز وگرانقدر ورهبر والا مقام که تالی تلو معصوم است را خون نکنند.

مجمع همفکری بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین نوشت: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا. امروز ملت غیور ایران شاهد کم فروغ شدن ستاره‌ای از قهرمانانش بود؛ ستاره‌ای که همچون نهالی، در تفکرات مردم این کشور کاشته شد تا شاهد ثمره آن و شکوفا شدن سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها در آینده‌ای نه چندان دور باشد و جلوه اصلی این راه را به مستکبران عالم و بدخواهان این امت عرضه دارد.
امروز صهیونیست‌های خونخوار، شهید محسن فخری زاده  پدر علم هسته‌ای ایران را ترور کردند امّا بدانند که با انجام این جنایت وحشیانه با دست خود از مدت زمان کم باقی مانده عمرشان کاستند و پاسخ این ترور ناجوانمردانه را با شکافتن سینه فضا توسط غرش موشک‌هایمان بر سر خانه‌های عنکبوتی و سستشان خواهیم داد. لیبرال‌های غرب زده کجایند که می‌گفتند دنیا، دنیای مذاکره است نه موشک! کجایند که ببینند نخبگان نظامی، سیاسی و علمی ما را اینگونه پرپر و هر روز آتش خشم انتقام این ملّت را شعله ورتر می‌کنند؟!این ترور ناجوانمردانه در آستانه آمدن دموکرات‌ها در آشیانه شیطان بزرگ انجام شده و هدف دشمنان از انجام این جنایت این است که گدایان داخلی غرب را مذاکره ترغیب‌تر کنند.
بدبینان داخلی و خارجی امت ما در ذهن‌های پوشالی خود فرو کنند که گرچه این راه غبار آلود است ولیکن خون شهیدان است که همچون آبی گوارا، ریشه‌های این انقلاب را سیراب و چون نوری که ظلمت شب را می‌شکافد راه را برای ادامه مسیر روشن و روشن‌تر می‌کند. ما اعضای مجمع همفکری بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت به محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری و آحاد ملت شریف ایران، با رهبر خود تجدید میثاق می‌کنیم و به محضر مبارک ایشان می گوییم که راه شهیدانی همچون  شهید فخری زاده را با افتخار ادامه می‌دهیم تا انقلاب اسلامی که ثمره خون صدهاهزار شهید است را به جایگاه اصلی خود در جهان برسانیم و پرچم عزت جمهوری اسلامی ایران را در سرتاسر گیتی به اهتزاز درآوریم.

 حجت الاسلام خرمروز دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده نوشت: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
بار دیگر تروریست‌های مزدور و کوردل وابسته به بیگانگان و رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی که چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند، یکی از دانشمندان دفاعی این مرز و بوم را به شهادت رساندند. دست جنایتکارانه‌ی دشمنان انقلاب اسلامی با هدف ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی، ره به جایی نخواهد برد و بی‌گمان همت دانشمندان و استادان و دانش‌پژوهان کشور، این انگیزه‌ی خباثت آلود را ناکام گذاشته و راه شهید دکتر محسن فخری‌زاده ادامه خواهد یافت. دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به ملت ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همسنگران و همکاران ایشان، علوّ درجات آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می‌نماید.»
 
محمد بهرامی استاد دانشگاه و شهردار اسبق یاسوج نیز طی پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت و آورده است که شهادت مظلومانه دانشمند متعهد، دکتر محسن فخری زاده, رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست تروریست‌های جنایتکار و وابسته به رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی را به مقام آحاد ملت شریف ایران، تسلیت عرض می‌نمایم.
از خداوند متعال برای آن شهید عزیز، همنشینی با شهدا و اولیاء الهی، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
 محمد بهرامی
 ۷ آذر ۱۳۹۹

سید شمس الدین هاشمی، رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد نیز شهادت این دانشمند هسته‌ای را جنایتکارانه دانست و نوشت: «شهادت استاد دانشمند و یکی از مفاخر علمی کشور، مرحوم آقای دکتر محسن فخری زاده (رضوان الله تعالی علیه)، برگ تاریک و پر فتنه‌ای از عداوت و دشمنی نظام سراسر پلیدی استکبار را به نمایش گذاشت. دست جنایتکاری که این ضایعه را آفرید، انگیزه‌ی دشمنان جمهوری اسلامی را که ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی و فناورانه کشور است، افشاء و برملا کرد. بی گمان همت والای دانشمندان و استادان و دانش پژوهان کشور، به رغم دسیسه دشمن،‌ این انگیزه‌ی خباثت آلود را ناکام خواهد گذاشت. علوّ درجات آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.»

 حجت‌الاسلام سید حکمت الله هاشمی پور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در پیامی آورده است؛ «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا، وقوع حادثه تروریستی دانشمند برجسته، پرسابقه، مجاهد و نخبه‌ی هسته‌ای ودفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بار دیگر چهره‌ی پلید و سرشار از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران آشکارتر ساخت.
دشمنان کوردل که از رویارویی و مصاف با صبر و مقاومت و ایستادگی و همچنین رشد و پیشرفت فرزندان این ملت در تمامی عرصه‌های تکنولوژیک، هسته‌ای و نظامی عاجز و ناتوان گشته‌اند به این گونه اقدامات ناجوانمردانه و خارج از چارچوب‌های انسانی و معیارهای بین‌المللی روی آورده‌اند که هیچ حاصلی برای آنها نخواهد داشت و صنایع ما در تمامی حوزه‌های نظامی، هسته‌ای، موشکی و غیره با سرعتی بیشتر از گذشته پیش خواهد رفت.
میراث گرانبهایی که شهید فخری زاده پس از سه دهه مجاهدت پرثمر و گرانبها در مرزهای دانش دفاعی از خود به جا گذاشت، و باعث برتری‌های راهبردی فراوان برای نظام اسلامی شد، همچون سرمایه‌ای سترگ در اختیار ماست و به عنوان یک اولویت فوری در تعمیق، توسعه و ایجاد جهش در آن خواهیم کوشید.
آحاد ملت قهرمان ایران در طول سالهای گذشته ثابت کرده‌اند اینگونه تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی هیچ گونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی آنان وارد نخواهد ساخت و همچون همیشه سربلند و سلحشور دست از اهداف و آرمانهای استکبارستیز و ضدیت با رژیم کودک‌کش صهیونیستی برنخواهند داشت و پاسخ قاطع و کوبنده خود را در زمان مناسب خواهند داد.
 ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند بزرگ به مردم قهرمان و شهید پرور بخصوص جامعه علمی و دانشگاهی، از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای این شهید سرافراز، مسئلت می‌نمایم.»

 به گزارش کبنا، همچنین در پی ترور دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، که منجر به شهادت وی شد، کرم جانی پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت و نوشت: «وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ
و کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود. خداوند به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می‌دهد.
بار دیگر تروریست‌های کوردل وابسته به صهیونیسم جهانی و ایادی مزدور آن در اقدامی وحشیانه، یکی ازخدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.
 شهادت این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به جامعه علمی - پژوهشی ودفاعی کشور بود، اما دشمنان این مرز و بوم بدانند راهی را که شهداآغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد. بیگمان ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار و دیگر دانشمندان برجسته کشورمان که از سر زبونی و درماندگی دشمنان ذلیل ملت مسلمان ایران و همه ملت‌های آزاده جهان و نشانه ترس آمریکا و اسرائیل، سعودی و مزدوران منطقه‌ای آنها از پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران است نخواهد توانست در مسیر پیشرفت صنعت هسته‌ای و قدرت دفاعی کشور ذره‌ای خلل ایجاد نماید.
اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی را به محضرحضرت بقیه الله (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، جامعه علمی کشور و عموم مردم شریف ایران و خانواده گرامی‌اش تاکید می‌نماید راهی را که شهدا آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهدشد و گروه‌های تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.«
علو درجات را برای آن شهید سعید از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

طاعت پور
Iran, Islamic Republic of
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا، شهادت دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این دانشمند بزرگ، متعهد، متخصص و مدیر خدوم را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و بیت مکرم آن شهید سعید تبریک و بخصوص جامعه علمی و دانشگاهی تسلیت عرض می‌نمایم. از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای این شهید سرافراز، مسئلت می‌نمایم..
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
فایل های مرتبط
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1