تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۴۲۷۹۳۷
در جلسه ای با دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

دانشجویان در خصوص «گچساران»، «کارخانه قند و آرد» دست به دامان زاکانی شدند: آقای زاکانی شما بلندگوی مردم گچساران باشید! / زاکانی: بودجه ای که دولت در سال ۹۷و ۹۸ گذاشت، برآورد آن کاذب بود

۲۸
۲
دانشجویان در خصوص «گچساران»، «کارخانه قند و آرد» دست به دامان زاکانی شدند: آقای زاکانی شما بلندگوی مردم گچساران باشید! / زاکانی: بودجه ای که دولت در سال ۹۷و ۹۸ گذاشت، برآورد  آن کاذب بود
کبنا ؛جلسه‌ای بصورت مجازی با میزبانی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور علیرضا زاکانی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز؛ در این جلسه‌ی مجازی که روز پنجشنبه 6 آذرماه برگزار شد علیرضا زاکانی ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در ابتدای سخنان خود، با انتقاد از نحوه مدیریت کرونا گفت: به دلیل اینکه از همان ابتدا موضوع کرونا را متمرکز به وزارت بهداشت شد و فقط یک مساله بهداشتی تلقی شد، متاسفانه بعد از مدتی اثار مدیریت نامطلوب خود را نشان داد، در حالی که موضوع کرونا فقط یک مساله بهداشتی نیست و مرتبط با مسائل اجتماعی و فرهنگی است و اگر فقط به عنوان یک مساله بهداشتی تلقی شود نمی‌توانیم به درستی این پاندمی را کنترل کنیم.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب باعث تحول سیاسی در جامعه شد گفت: متاسفانه در فرهنگ و اجتماع ما تحولی ایجاد نشد و این سبب شده که در حال حاضر نیز همان تحول سیاسی ایجاد شده نیز رو به زوال حرکت کند و دلیل اصلیان هم ضعف مدیریت داخلی است، در حال حاضر مشکلات اصلی ما مساله مدیریت در داخل است و شاید یک دهم از مشکلات ما مربوط به تحریم‌ها و یا فشارهای خارجی است، بی توجهی مسئولین و استفاده ناصحیح از ظرفیت‌های داخل است که مشکلات عمده را در کشور به وجود آورده است.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی‌های انحصاری است افزود: می‌توان  به سه عنصر؛ ۱. اسلام  و حاکمیت  اسلام  که در انحصار ایران  است، دوم، وجود  رهبر به عنوان نائب امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف که زعامت  را در دست دارد و سوم مردم تکیه کرد. به روایت امام  جز در یک برهه  کوچک از صدر  اسلام  ما اساساً  به هیچ  وجه چنین  ملتی در محدوده  کوچک جهان اسلام نداشتیم.
-
وی گفت: اما  یک سری ویژگی‌های مشترک با کشورهای دیگر داریم. ویژگی  تمدنی، منابع نفت و گاز، منابع  کشور، از ابتدای انقلاب تا امروز هر گاه این ویژگی‌های انحصاری مورد تکیه قرار می‌گرفت موفق  می‌شدیم و هر گاه مورد توجه نبود موفق نمی‌شدیم، و لذا  این درسی است که در این  چهل  سال باید  گرفت. ما در آستانه تغییر هستیم  و ضمن رسوخ انقلاب در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، باید نظام  سیاسی ما نیز تقویت شود. جبهه  مقابل ارزش‌های انقلابی منحصر به یک  فرد یا  گروه  سیاسی  نیست، جبهه  متشکل از قدرت و ثروت است که برای  در قدرت ماندن  حاضر  هستند  ثروت و اندوخته  خود را صرف کنند. و پشت  این لایه  امنیتی، و سرویس‌های جاسوسی بیگانه  هست، که از ابزار فکری، واداگی  غربی، فضای مجازی، اطلاعات و پول بهره مند هستند، و تمام مشکلات  اقتصادی و فساد به این  موارد بر می‌گردد، لذا در جهت اصلاح  آن باید قدم برداشت. امروز  در کشور  هر مشکلی  که  داریم  درصد  کمی  آن به مسائل خارج  مرتبط است و عمده آن به داخل  بر می‌گردد،  که حاصل تفکر غیر  انقلابی  است، و این تفکر غیر انقلابی را باید شناخت و اثرات  آن را در جامعه  تحلیل و بررسی  کرد.
وی افزود: دولت وقتی اسلامی  است که  خرد و نظر اسلام  باشد و تلاش در جهت  اهداف انقلاب  باشد نه منافع شخصی. باید به اصلاح  کشور کمک کنند، فرصت‌ها جدی گرفته  شود. امروز چرا در کشور اوضاع  متلاشی است به این خاطر است که  بودجه‌ای که دولت در سال ۹۷ و ۹۸ گذاشت.
زاکانی در این جلسه در ادامه سخنان خود گفت: در بودجه  سال ۹۷ ‌ فروش  یک و نیم میلیون بشکه نفت در بودجه کشور بسته شد در صورتی که در تحریم شدید بوده‌ایم،  و اعتراض و درمان کاذب،  که آن منتهی بر درآمد  میزان  فروش  نفتی  بود که محقق  نشد  و منجر  به کسری  بودجه  شد. بودجه  سال ۹۸ همین طور، که لیبرال‌ها و متولیان  آن مخالف اصلاح  بودجه هستند.  جریان  انقلابی  که  متوجه  نشود  به حداقل‌ها قانع  است و خط تلاش  که دنبال  می‌کنیم  این  است که کیک ثروت را در جامعه بطور عادلانه و درست تقسیم  نشده است، در زمینه  بانکداری  تنها ۴ درصد  مردم دارای  سود هستند نسبت  به  جمعیت  کشور  که رقم  ناچیزی  است،  برای  رفع  مشکلات  می‌توان  به  توزیع مناسب  ثروت ، امکانات  را در اختیار  مردم قرار  دادن، تأمین  نیازهای اساسی  و پایه  که  این نیازها در ۵ فصل  آمده است، یک معیشت، دوم سلامت،  سوم امنیت،  چهارم آموزش،  پنجم  رفاه  و مسکن، کار امدی.  اساس  آن اصل انقلاب  اسلامی است.
وی در ادامه افزود: متاسفانه پیوستگی جریان قدرت و ثروت که اعتقادی به نگاه انقلابی نداشتند، در دهه‌های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ را در خصوصی سازی ها مورد انتقاد قرار دادند.
وی با توجه به ابراز نگرانی دانشجویان انقلابی از وضعیت اسفناک کارخانجات این استان، از عدم رسیدگی برخی مسئولین با وجود مطالبه‌های بسیج دانشجویی، به دانشجویان مطالبه گر در جهت ورود و رسیدگی به وضعیت کارخانه‌های قند و آرد یاسوج قول پیگیری داد، و خواستار ارسال اسناد مربوطه به ایشان برای ارائه و تحقیق در مرکز پژوهش‌های مجلس شد.
در پایان زاکانی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه گچساران نماینده ندارد، شما بلندگوی مردم گچساران باشید، خود را خدمتگذار مردم کشور و خصوصاً مدیون مردم استان محروم کهگیلویه و بویر احمد دانست، اعلام همکاری نموده و خودش را خادم مردم این شهرستان دانست.
دانشجویان بسیحی اظهار کردند: امید است با وعده‌های صادق جناب دکتر زاکانی شاهد به چرخش درآمدن چرخ‌های این کارخانه‌ها و رفع مشکلات مردم باشیم.
دانشجویان بسیجی نیز به این نکته اذعان داشتند: به مثابه گذشته برای مرتفع شدن مشکلات و ایجاد بارقه امید در دل‌های مردم از پای ننشته و همچنان به مطالبه گری ادامه خواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عامل بدختی وعقب ماندگی گچساران تو این چند ماه خودت ونوچه هایت دراستان بودند ضرری که فکر خودت زد قابل جبران نیست تازه ۸۰درصد مردم این حوزه تورا قبول ندارند که بخواهی صدایشان باشی
حقگو
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر آقای دکتر زاکانی که شاخ بت تکبر و تبعیض و رانت و غرور را شکست.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگر زاکانی آمار شرکت‌های دخترش داد و مانع پست گرفتن برادر دامادش شد به داد شما هم می رسد
علی
Iran, Islamic Republic of
درخواست از آدم های شعاری عین حماقت هست. خوش بحالت به شما هم میگن دانشجو. خدا نخو
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باشیدتا مشکلات تان را حل کند
United States
به قول خودش از دخترش خبر نداره که چکار میکنه اونوقت انتظار دارین صدای ما مردم گچساران باشه.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
منتظر زاکانی بشینید تا بیاید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام اینقدر نخبه دانشگاهی و سیاسی و روشنفکران. دراستان کهگیلویه و بویراحمد جای تاسف‌بار است که دست به دامنه شخصی شده‌اند حق ناس مردم محروم استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان گچساران پایمال کرده واین توهین به نخبه‌ها وسیاسیون بومی استان ومردم محروم کهگیلویه و بویراحمد هرگز زیر بار ظلم نخواهد رفت
دانش
Iran, Islamic Republic of
دانشجویل ،ایما،،باید هم دست به دامن این بشید چون مثل یه قشر هستید مثل خودش
محمدزاده
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم آدم شرمسار میشود که بخواد از یکی مثل زاکانی که به مردم گچساران و باشت تقاضایی داشته باشه
برداران بسیجی لطفا خودمون رو کوچک نکنیم زاکانی قیامت و البته در دنیا پاسخگوی همه مردم منطقه خواهد بود
این مجلس تشکیل هم نمیشد اتفاقی نمی افتاد
زاکانی مغز متفکر مجلس 😅😅
Iran, Islamic Republic of
کدام دانشجو دانشجوی اجاره ای هیچ انسان با غیرتی / تاریخی زاکانی و زاکانیها به این خطه محروم را فراموش نخواهد کرد
گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
فعلا تمام نیروهای باشت و گچساران از استانداری تا مدیرکل تا کارشناس تا آبدارچی و...... به کمک زاکانی و دوستانش در باشت وگچساران یکی یکی عزل شدن
تمام پروژها شهرستان گچساران وباشت تعطیل شدن
بودجه ها هم پریدن
.... شما هم از طریق فضای مجازی پیگیر باشید زاکانی معجزه کنه
اخ تا قیومت.......
Iran, Islamic Republic of
دکتر راکانی بزرگترین کمک را به رفع بی عدالتی در استان ما کردند.
خداوند کمکش کنه در این راه سخت و در مبارزه با رانت خواران
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ زاکانی
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان چرا خبر کارخانه قند رو حذف کردی نکنه خدای ناکرده شما هم بعله دیگه.....،میشه دلیل حذف رو از سایت بفرمائید.خودتونو خراب نکنین.
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
بسیج دانشجویی اکثرا از دانشگاه آزاد است/به همین دلیل راه را اشتباه میروند .
حق طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر زاکانی فسادستیز...
مونسان
Iran, Islamic Republic of
اگر نفت و گاز در گچساران نبود امثال زاکانی این مناطق را ویران می کردند آقای تشکلهایی که با تلفن فدامیش
زاکانیسم
Iran, Islamic Republic of
برادران مثلا بسیجی؛ کمی درک هم خوبه؛ زاکانی به مردم.؛ کمک بگیرید بهتره تا این قبیل
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر ظاکانی عظیظ وبذرگوار
Iran, Islamic Republic of
ادم رياكار
کامران
Iran, Islamic Republic of
/ به مردم گچساران هستی انشالله که خداوند انتقام این حرکت را از تو خواهد گرفت
تاریخ
Iran, Islamic Republic of
اونایی که سرهای استان و شهرستان را به زاکانی دادن فقط به مردم شهر خود خیانت کردن و هرگز بخشیده نخواهند شد و به این امید نباشند که به مجلس خواهند رفت مردم گچساران چنین اجازه ای نخواهند داد نوچه های زاکانی
ناسناس
Iran, Islamic Republic of
اگر پیر ماجز داشت یه گنبد من سر خوش یه ساخت
محمدزاده
Iran, Islamic Republic of
بدون شک نام نامی دکتر زاکانی بعنوان قهرمان مبارزه با رانت خواری و زمین خواری و خانواده سالاری در حافظه تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد ماندگار خواهد بود.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
منظر زاکانی ودار ودستش بمانید تا بیاییدخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سینا
United States
بزرگترین کمک مجلس در این دوره به مردم گچساران بود، دستهای اختاپوسی را از سر مردم محروم روستاها و شهرهابرداشت
زنبور
از متن سخنان اقای زاکانی به روشنی پیداست که این جلسه نمایشی صرفا برای ترویج افکار جناحی وقشری خودش می باشد وهیچ ربطی به رفع مشکلات کارخانه قند یا آرد یاسوج و حوزه انتخابیه گچساران نداشت ایشان می توانست در یک جمله کوتاه آقای روشنفکر را به مراجعه کنندگان معرفی کند وادرس سازمان بازرسی یا دادگستری استان را به انها بدهد
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
فایل های مرتبط
1