تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۴۲۷۸۰۴
با صدور نامه‌ای عنوان شد

پیام فرمانده سپاه گچساران به مناسبت هفته بسیج

۰
پیام فرمانده سپاه گچساران به مناسبت هفته بسیج
کبنا ؛سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه گچساران با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، در این پیام آمده است؛
بسیج لشکر مخلص خداست. (حضرت امام خمینی (ره))
این جمله پرمعنا و پر مفهوم تداعی کننده وجود جمعی از ارزشمندترین، برگزیده‌ترین و نورانی‌ترین انسان‌هاست که فکرشان، تصمیمشان، گفتارشان و عملکردشان فقط برای کسب رضایت الهی ست.
حضرت امام خمینی (ره) دل‌های نورانی ملت ایران را بیدار کرد و با رهبری پیامبر گونه‌اش این ملت عظیم الشان را بسیج کرد و حکومت طاغوتی پهلوی که پشتیبانش مستکبران جهانی بودند را کنار زد و انقلاب اسلامی را که اصول و مبانی‌اش برآمده از ارزش‌های الهی ست بر پهنای تاریخ بنا نهاد.
در واقع درست است که امام بزرگوار ما فرمان تشکیل بسیج را در آذر ماه سال ۱۳۵۸ رسماً صادر نمود ولی آن رهبر فرزانه از قبل این لشکر مخلص را در تاریخ شکل گیری انقلاب آزموده بود و اکنون برای هدفی عمیق‌تر و ماموریتی عظیم‌تر یعنی شکل گیری حکومت جهانی ولی عصر (عج) این فرمان الهی که برآمده از نفس مسیحایی ایشان بود را صادر نمود.
امروز که بیش ۴ دهه از فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهدیم با رهبری جانشین برحقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، شجره طیبه‌ی بسیج تنومند شده و شاخ و برگ‌هایش در حال عالم گیر شدن است.
بسیج این لشکر قدرتمند، مخلص و بی ریا در دفاع مقدس برای عالم خصوصاً قدرت‌های مادی و مستکبر ثابت کرد که می‌توان با اتکا به ایمان الهی و نگاه به لسان ولایت فقیه و عمل به مکتب عاشورا حماسه ساز تاریخ شود و قدرت‌های مستکبر و ضد بشری را از دشمن بعثی تا غرب و شرق را یکجا در هم شکست.
امروزه عطر بسیج در فضای عالم پخش گردیده و کشورهای منطقه با الگوگیری از بسیج خمینی کبیر (ره) در مقابل قدرت‌های ضد بشری و شقی‌ترین انسان‌های تاریخ که تا بن دندان مسلح‌اند مردانه می‌ایستند و قدرتمندانه آن‌ها را در هم می‌شکنند و این است کارکرد لشکر مخلص خدا، که امام بزرگوار ما بنا نهاد.
بسیج فرهنگ است، فرهنگ بسیجی امروز در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بروز و ظهور نموده و در هر بخشی وارد شده است بدون چشم داشت گره‌ها را با اراده‌ی پولادین و جهادییش باز نموده و بن بست ها را از سر راه برداشته است، شاهد این مدعا تقدیم شهدای گرانقدر بسیجی است که این ملت عظیم الشان تقدیم پیشگاه الهی نموده است.

    پیام تبریک مدیرکل بنیاد مسکن به مناسبت هفته بسیج 

و اما سخن آخر این است که بسیج به خود می‌بالد که امامین انقلاب اسلامی افتخار می‌کنند که خود را بسیجی بنامند، هنگامی که ارزشمندترین، مؤمن‌ترین، با اخلاص ترین، جهادی‌ترین و شجاع‌ترین انسان‌ها در بسیج مردمی حضور دارند لازم است میدان‌های خدمت در سیاست، اقتصاد، فرهنگ، علم و ... بر روی متخصصان و جهادگران بسیجی گشوده شود و این دلسوختگان مکتب عاشورا شایسته خدمتگزاری به این ملت همیشه قهرمان باشند تا گره‌ها و مشکلات را که در عرصه‌های مختلف گریبان گیر آن‌ها شده است با روحیه جهادی در کمترین زمان ممکن برطرف سازند.
اینجانب چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته مبارک بسیج را به همه‌ی بسیجیان سلحشور، خصوصاً بسیجیان سرافراز شهرستان گچساران که به حق شبانه روز در میدان‌های مختلف از اردوهای جهادی برای ساخت منزل قشر مستضعف تا توزیع بسته‌های معیشتی در بین قشرهای مستضعف و آسیب دیده از بیماری کرونا و ... به ویژه بسیجیان عزیزی که شبانه روز در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا مشغول خدمت گذاری به مردم عزیز شهرستان هستند تبریک عرض نموده و برای همه درگذشتگان بر اثر این بیماری منحوس غفران و رحمت الهی و برای خانواده‌های عزیز و داغدار آنان آرزوی صبر دارم و همچنین برای همه بیماران خصوصاً بیماران کرونایی آرزوی شفای عاجل دارم.
و ان شالله فرماندهی و پرسنل و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج گچساران در خدمتگذاری به این مردم عزیز و غیرتمند حتی از جان خود دریغ نخواهند کرد و همیشه مشتاق خدمت در تمامی عرصه‌ها هستند.
امید است که شجره طیبه بسیج مردمی بتواند تحت راهبردهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، آمال و آرزوهای بسیج جهانی اسلام در آزادسازی قدس شریف و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت صاحب الزمان (ارواحنا فداه) محقق نماید.
-----------------------------------------
سید علی اصغر نورایی نسب
یکم آذر ماه سال ۱۳۹۹
نام شما

آدرس ايميل شما

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
انتخابات 1400 با طعم کارگزارانی

انتخابات 1400 با طعم کارگزارانی

ياران هاشمي رفسنجانی باز هم پيشقدم شدند و کانديداهاي احتمالي خود را معرفي کردند. حزب ...
بازی سیاسی با جان مردم

بازی سیاسی با جان مردم

در شرایط حساس کشور در مواجهه با ویروس کرونا وزیر بهداشت که این روزها مسئولیت بسیاری بر ...
1