تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : ۴۲۷۴۴۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

طرح مشوق های بیمه ای اجرا می شود / پرداخت بیش از 26 میلیاردتومان به واحدهای آسیب دیده از کرونا

۲
۰
طرح مشوق های بیمه ای اجرا می شود / پرداخت بیش از 26 میلیاردتومان به واحدهای آسیب دیده از کرونا
کبنا ؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: یکی از برنامه های حمایتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای کارگاههای اقتصادی بخش خصوصی و‌تعاونی طرح مشوق های بیمه ای به منظور تشویق و ترغیب کارفرمایان ،بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی هست .
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ نیک مرام افزود: در صورتی که کارفرما یکی از فارغ التحصیلان دانشگاهی را مشغول بکار نماید از معافیت بیمه ای سهم کارفرمایی بندت ۲ سال برخوردار خواهد شد.
نیک مرام در خصوص پرداخت تسهیلات کرونایی به واحدهای آسیب دیده اظهار کرد: 26 میلیاردو ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات با هدف حمایت از واحدهای صنفی آسیب‌ دیده از شیوع ویروس کرونا، به ۲۵۲۴ واحد متقاضی در استان پرداخت شده است
نیک مرام بیان کرد: به منظور صیانت از اشتغال ۳۱۹۵ نفر در استان تاکنون برای ۴۸۸۶ فقره پرونده تشکیل شده است.
وی عنوان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و اثرگذاری آن بر فعالیت برخی از کسب و کارها، دولت با هدف حفظ اشتغال موجود در بنگاه‌ها و حمایت از کارگران و فعالان اقتصادی با انتخاب ۱۴ رسته شغلی، ثبت نام پرداخت تسهیلات حمایتی را آغاز کرد و مشمولان برای گرفتن وام به بانک‌ها معرفی شدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از نرخ سود ۱۲ درصدی این تسهیلات خبر داد و گفت: دوره بازپرداخت تسهیلات، با احتساب دوره تنفس از اول آبان ماه، به مدت ۲ سال است.
نیک مرام با اشاره به تسهیل دولت و بانک‌ها در دریافت تضمین و وثیقه این تسهیلات، خاطرنشان کرد: تسهیلات تا سقف ۱۶ میلیون تومان، نیازمند سفته فرد متقاضی یا چک به تشخیص بانک و تسهیلات ۱۶ تا ۴۸ میلیون تومانی نیازمند سفته متقاضی یا چک به همراه یک ضامن است.
وی با تاکید بر اینکه تسهیلات ۴۸ تا ۱۶۰ میلیون تومانی، به سفته متقاضی یا چک با ۲ ضامن نیاز دارد، ادامه داد: برای وام ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی ارائه سفته متقاضی یا چک به همراه سه ضامن لازم است و در دریافت تسهیلات بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان، ارائه تضمین صادره از سوی صندوق‌های ضمانت یا به تشخیص بانک و نیز ارائه وثیقه‌های متعارف ضروری است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: بالغ بر ۳۶ میلیارد  تومان تسهیلات  در حال بررسی و تکمیل مدارک در بانک‌های استان هستند.
وی از بانک‌های عامل خواست با توجه به مهلت محدود باقیمانده پرداخت تسهیلات تا پایان آبان، در اخذ و تکمیل مدارک متقاضیان، نهایت همکاری لازم با متقاضیان را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

معصوم
Romania
هه هه ههههههههههه په دکترش کو روز اول خوب دکتر دکتر ایکردن خنده ام گرفت
کارمند
Romania
متاسفم . که به قول همکارانش به صندلی چسپیده که صندلی بچرخه کارها انجام گیرد
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1