تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۲۷۲۵۷

تست روانشناسی که عمیق‌ترین ترس شما را مشخص می‌کند

۱
۲
تست روانشناسی که عمیق‌ترین ترس شما را مشخص می‌کند
کبنا ؛
اولین چیزی که در این تصویر توجه شما را جلب می‌کند، عمیق‌ترین ترس ضمیر ناخودآگاهتان را برملا خواهد کرد.
به گزارش کبنا نیوز؛ همه ما در زندگی از یک چیزی وحشت داریم که ریشه آن در ضمیر ناخودآگاه ماست، امّا ترسهایی هم وجود دارند که در عمق بیشتری از وجودمان قرار گرفته‌اند و شاید از آن‌ها خبر نداشته باشیم.
این تست شخصیت شناسی، به منظور شناسایی عمیق‌ترین ترس در ضمیر ناخودآگاهتان است و اولین چیزی که در این عکس توجه شما را جلب می‌کند، نشانگر این ترس عمیق است.
دختر کوچک
ترس‌های شما از احساسات سرکوب شده دوران کودکیتان نشأت می‌گیرند، از این رو باید بدانید که این احساسات سرکوب شده شما به طرز حیرت انگیزی بین افراد مختلف رایج هستند و می‌توانند وقتی به سن بلوغ رسیدید به شکل‌های اعتیاد یا تمایلات نامناسب در زندگیتان ظاهر شوند.
اگر این واکنش شما بالعکس باشد می‌تواند بازتاب رابطه شما با مادرتان باشد، بدین معنی که اگر مادرتان، رفتار مهربانی با شما در دوران جوانیتان نداشته، ممکن است این طرز رفتار وی منجر به ترس شما از تصمیم گیری یا پذیرفتن مسئولیت باشد که صرف نظر از هر احساس سرکوب شده دوران کودکیتان، این شما هستید که باید آن را بپذیرید.
تست جالبی که عمیق‌ترین ترس شما را مشخص می‌کند
پروانه
ما معمولا پروانه‌ها را با معانی مختلف نور، امید و نگاه مثبت به زندگی ارتباط می‌دهیم، امّا پروانه‌ها می‌توانند بازتابی از ترس در ناخودآگاه ما هم باشند که این موضوع با شروع جدید در زندگی و یا حتی مرگ شکل بیشتری به خود می‌گیرد و این واکنش ما ممکن است بازتاب ترس از دست دادن یا استفاده نکردن از یک فرصت باشد و احتمال هم دارد که ما به خودمان اجازه نداده ایم که در غم یکی از نزدیکانمان، آن طور که باید اشک بریزیم و سوگوار باشیم.
جمجمه
اگر ابتدا، تصویر جمجمه توجه شما را جلب کرد، ترس عمیق شما از مرگ است که البته این ترس به خاطر مرگ خودتان نیست و مربوط به از دست دادن اعضای خانواده تان است و این احتمال زیاد است که شما به تازگی، یکی از عزیزان خود را از دست داده باشید.
تست جالبی که عمیق‌ترین ترس شما را مشخص می‌کند
با توجه به ضربه‌ای که از این حادثه خورده‌اید، جای تعجبی هم نیست که این ترس همیشه شما را آزار می‌دهد و شما نمی‌توانید فکر از دست دادن شخصی دیگر را در زندگیتان تحمل کنید.
توت فرنگی
تست جالبی که عمیق‌ترین ترس شما را مشخص می‌کند
توت فرنگی در این تصویر نشانه قلب است به خصوص به این دلیل که در مرکز تصویر هم قرار داده شده است و می‌تواند یک نماد بزرگ محسوب شود، پس اگر این نشانه توجه شما را به خود جلب کرده است؛ باید با دقت به درون خود بنگرید.
شما باید نگاه ویژه‌ای به احساسات و ترس‌های ناشی از عشق داشته باشید که ممکن است این موضوع ریشه در کودکیتان داشته باشد و به نحوه ابراز عشق والدینتان نسبت به شما یا نسبت به یکدیگر مربوط باشد و یا ممکن است به رابطه جدیدتر یا رابطه آینده تان مربوط باشد.
صرف نظر از اینکه علت نشأت گرفتن ترس‌های شما از کجاست، اگر می‌خواهید روابطی سالم داشته باشید، باید این ترس‌ها را برطرف کنید.
عنکبوت
تست جالبی که عمیق‌ترین ترس شما را مشخص می‌کند
عنکبوت، به تنهایی یکی از بزرگ‌ترین ترس‌های افراد است و در این تصویر به عنوان نمادی از ترس ناخودآگاه ما و به این معنی است که ما در یک مکان امن نیستیم و همین ناامنی می‌تواند به محیط فیزیکی فعلی ما اشاره کند یا می‌تواند بازتابی از محیط عاطفی یا حتی معنوی ما باشد.
اگر توجه شما به عنکبوت جلب شده بازتابی از راحت نبودن شما در مکان حال حاضرتان است و این ترس می‌تواند شما را از زندگی کامل در زمان حال بازدارد که در نتیجه، شما باید با دقت درباره موضوعی که تحت فشارتان قرار داده است، فکر کنید تا بتوانید آن را تغییر دهید و با ایجاد آرامش به کارتان ادامه دهید، چرا که در غیر این صورت نمی‌توانید از زندگی خود لذت ببرید.
درختان
تست جالبی که عمیق‌ترین ترس شما را مشخص می‌کند
اگر درختان توجه شما را به خود جلب کرده‌اند، نشانه ترسی است که به ریشه‌های شما باز می‌گردد و می‌تواند به یک شکاف عاطفی اشاره کند که از آن می‌ترسید، زیرا این ترس، به طرز باور نکردنی از نوعی شکاف عاطفی نشأت می‌گیرد که می‌تواند به وضعیت استرس زای فعلی شما اشاره کند و همچنین می‌تواند نشان دهنده تردید‌های شما باشد.
بهترین راه برای رسیدن به ثبات و از بین بردن این ترس، اعتماد کردن به شهود خود است که باید در خصوص موضوعی که از آن می‌ترسید مشاوره بگیرید و با تمرین کردن نیز می‌توانید یاد بگیرید که با ترس‌های خود روبرو شده و به یک فرد کامل تبدیل شوید.
خرس‌های عروسکی
تست جالبی که عمیق‌ترین ترس شما را مشخص می‌کند
خرس‌های عروسکی برای کودکان نشانه راحتی هستند و این همان چیزی است که شما به دنبالش هستید، یعنی به دنبال راهی هستید تا کمتر در زندگی خود ترس داشته باشید.
خرس‌های عروسکی موجود در این تصویر نشان دهنده ترس ناخودآگاهی هستند که از خودِ ترس نشأت می‌گیرند و در حقیقت، مثال‌هایی هستند که فکر می‌کنید ممکن است نتوانید راحتی و آسودگی در زندگی پیدا کنید که این ترس ناشی از آسیب‌های دوران کودکی شما و موقعیت‌هایی است که در آن راحت نبوده‌اید یا مهارت کافی برای کنار آمدن با آن موقعیت خاص را نداشته‌اید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا بیخود بود
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1