تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۲۷۲۱۱
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

انقلاب در سیستم اداری لازم است

۰
انقلاب در سیستم اداری لازم است
کبنا ؛به مناسبت بزرگداشت روز استکبارستیزی، سردار خرمدل، فرمانده محترم سپاه فتح، به صورت مجازی مهمان برنامه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گزارش کبنا، در ابتدا سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به ابرقدرت‌های تاریخ غرب جدید پرداختند و از دأب متفرعنانه این قدرت‌ها سراغ گرفتند و افزود: البته هر کدام یکی پس از دیگری مضمحل شدند. و امروز، هر چند عده‌ای مرعوب یا مجذوب غرب از حقوق بشر، دموکراسی، جامعه مدنی و... شده‌اند، اما واقعیت این است که امّ القرای غرب رو به افول نهاده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نشانه‌های زوالِ ارزش‌های غربی افزود: اگر سخن از نهادینه شدن تحزب می‌زدند اکنون قریب ۲۰۰ سال است که قدرت بین دو حزب، گردش دارد. و اگر دم از آزادی بیان می‌زنند حتی تحمل سؤال از هولوکاست را ندارند.
فرمانده سپاه فتح افزود؛ حال، در نسبت با آمریکا دو تفکر وجود دارد؛ تفکر اهل سازش و تفکر اهل مقاومت!
سازش عبارت الاُخرای «ما نمی‌توانیم» است و مقاومت و چالشِ منطقی با دشمن، ترجمانِ ما می‌توانیم!
ایشان با تأکید بر اینکه راه پیشرفت راه گفتمان مقاومت است، اگر به جغرافیای ویژه خود نگاه کنیم (هارت لَند)، اگر به پیشینه غنی فرهنگیتمدنی ایرانیاسلامی توجه کنیم، به این منابع غنی زیرزمینی و روزمینی، به کمیت و کیفیت نیروی انسانی... همه گواه بر این است که ما می‌توانیم.
وی با اشاره ارتباط با آمریکا نه برای اقتصاد و نه برای امنیت ما ما سودمند نیست، بلکه زیان مند است، گفتند؛ ارتباط با استکبار راه حل نیست، بیراهه است. شما به افغانستان، عراق، پاکستان، مصر، و حتی کشورهای همجوار آمریکا همچون کلمبیا نظر کنید، ببینید که وضعیت ما به مراتب از آنان بهتر است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود؛ اما به حمدالله ایران اسلامی در نظامی گری، توزیع عادلانه‌تر امکانات به اقصی نقاط کشور، زیرساخت‌های راهبردی، استقلال سیاسی، خودباوری ملی و... پیشرفت حیرت‌انگیزی داشته است.
سردار حمید خرمدل، با تاکید بر اینکه راه حل، روی پای خود ایستادن به معنای دقیق کلمه است، گفتند؛ نشانه‌های افول آمریکا در جنبه‌های مختلف آن ظهور و بروز پیدا کرده است؛
ارتش آمریکا از افسردگی نیروها، اعتیاد، فساد اخلاقی، رنج می‌برد. و اقتصاد آمریکا بدهکارترین اقتصاددنیاست، میزان بزهکاری در آمریکا بسیار زیاد بگونه ای که بیشترین زندانی جهان در آمریکاست.
حتی مناظرات بایدن و ترامپ و آن همه مشاجرات سخیف، نماد و نمود افول آمریکا از نظر سیاسی بود.
اینکه آمریکا نمی‌تواند اجماع‌سازی و ائتلاف سازی علیه ایران کند، از افول آن پرده بر می‌گیرد.
سردار خرمدل گفت؛ این نکته را باید در نظر گرفت که تمدن‌ها به تدریج بوجود می‌آیند و بتدریج از بین می‌روند و فاصله گیری از آرمان‌ها نشان دهنده رکود و افول تمدن‌هاست. ما از آرمان‌هایمان عدول نکردیم اما آمریکایی‌ها همانطور که گفتیم از ارزش‌های خود فاصله گرفته‌اند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه دانشجویان را به ترغیب در زمینه توجه به علوم انسانی و نقش اساسی آن در خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی پرداخت و افزود: هیچ گاه غربی‌ها بستر را در علوم انسانی به ما نمی‌سپارند، و تنها مهندسی و پزشکی یعنی کارهای در سطح تکنیکی را به ما می‌سپارند.
وی  در پاسخ به سووالی که از نقش جوانان سراغ می‌گرفت، گفتند؛ شما باید مطالعه کنید. راه پیروزی و تفوق در علم، پُر مطالعه بودن است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت؛ انقلابی در سیستم اداری ما لازم است؛ در بانک‌ها، در گمرک، در کشاورزی، در صنعت و... راه حل این موضوع «مدیریت جهادی» است.
وی در پایان در ادامه سؤالات دامنه دار دانشجویان، به این سؤال که نقش سپاه در اقتصاد را تبیین کنید، افزود؛ برای مثال ما در استان دو قسمت اقتصادی داریم؛ جهاد سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی! که هر دو در خدمت به مردم و خصوصاً محرومان هست. از ساخت پل، جاده، مدرسه، مسجد، خانه گرفته تا بسته‌های معیشتی مختلف...
سردار خرمدل گفت؛ احتمالاً منظور پرسنده، قرارگاه خاتم‌الانبیاست. اولاً اکثر نیروهای قرارگاه خاتم از مردم هستند برای مثال همین جاده پاتاوه_سی سخت عموماً مردمی است. ثانیاً دولت چند هزار میلیارد بدهکار قرارگاه است و نمی‌پردازد. بدین معنا که این نیروها و تجهیزات، فعالیت می‌کنند و پولی نگرفتند. ثالثاً کارهایی که بخش خصوصی نمی‌تواند انجام دهد، به پیشنهاد دولت به قرارگاه خاتم واگذار می‌شود.
وی  در پایان ضمن آرزوی توفیق برای دانشجویان، با توجه مطالب پیش گفته نتیجه گرفتند؛ استکبارستیزی راه حل است و نه مشکل...
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1