تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۲۷۱۹۱
در شهرستان باشت؛

بهره برداری از نخستین مجتمع تجاری خیرساز فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
بهره برداری از نخستین مجتمع تجاری خیرساز فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛در آیینی با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان، خیرین و برخی اعضای شورای اداری و جمعی از فرهنگیان باشت بهره برداری از نخستین مجتمع تجاری خیرساز با عنوان تدبیر ماندگار آغاز شد.
 در آیین بهره برداری از این طرح مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بر اساس قانون بودجه سال ۹۹ موضوع بند دتبصره ۹ املاک آموزش و پرورش در بخشی از شهر باشت که قابلیت استفاده در آموزش را نداشت  به تجاری تبدیل شد.
هادی زارع پور با اشاره به اینکه بر اساس این تبصره باید در موقع تبدیل لطمه ای به تعداد فضاهای آموزشی به وجود نیاید گفت:این املاک موقعیت تجاری دارند و با ایجاد آنها با مشارکت خیر مدرسه ساز مهندس گوهرگانی کمبود فضای آموزشی ایجاد نمی شود.
وی افزود: این قانون فرصتی برای استفاده مطلوب از املاک و دارایی‌های آموزش و پرورش است که با استفاده از ظرفیت آن نخستین مجتمع تجاری آموزش و پرورش در باشت راه اندازی شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تاکنون ۶۱ مورد از املاک که مشمول این قانون می شوند در استان شناسایی شده است وی افزود: بر اساس کمیسیون ماده ۵ تغییر کاربری ۲۰ مورد از این املاک تصویب شد
مدیر آموزش و پرورش باشت گفت: این مجتمع شامل ۹ باب مغازه است که با مشارکت خیر احداث و بر اساس مزایده به فرهنگیان واگذار می شود محمود نظری گفت: برای تکمیل و بهره برداری از این مجتمع در۲۸۴ مترمربع هشت میلیارد ریال هزینه شد که ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منابع داخلی آموزش و پرورش و بقیه از سویی مهندس گوهرکانی خیر مدرسه ساز تامین شد.
 وی گفت: با تلاش و پیگیری مجموعه مدیریت آموزش و پرورش باشت و حمایت های آموزش و پرورش استان مراحل مربوط به مجوز احداث و تکمیل انجام وبه عنوان نخستین مجتمع تجاری استان به بهره برداری رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1