تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۴۲۶۷۶۶
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد:

کدام مسئول به دنبال حذف تیم نفت و گاز گچساران است

۱
۰
کدام مسئول به دنبال حذف تیم نفت و گاز گچساران است
کبنا ؛تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها امید جوانان فوتبال دوست و فوتبالیست شهرستان‌های گچساران و باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد است و اگر این تیم بر اساس ندانم‌کاری و سوء مدیریت منحل شود، جوانان زیادی امیدشان را از دست می‌دهند. بعضی به جای اینکه هر روز برای قدرتمندی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تلاش و برنامه‌ریزی کند، سعی دارند که این تیم را به دلایل نامعلوم به لبه پرتگاه ببرند. زمزمه انحلال تیم نفت و گاز گچساران واکنش‌های متعددی را در پی داشت. خداداد افشاریان رئیس  هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان و شهرستان گچساران سر گَنج هستیم اما به راحتی می‌خواهند تیم نفت و گاز گچساران را منحل کنند.
افشاریان افزود: وزارت نفت نسبت به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بی عدالتی محض انجام داده است ییا نباید کاری در خصوص ورزش و فوتبال انجام شود و یا باید برای همه یکسان باشد.
وی اظهارکرد: تیم‌های پارس جنوبی جم، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و نفت اهواز از همین مجموعه هستند اما بخاطر تدارکات یک تیم لیگ دسته دو تیم نفت و گاز گچساران باید منحل شود و یا از تیم داری صرف نظر کنند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شنیده ها حکایت از انحلال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دارد، خاطرنشان کرد: نام این کار را نباید عدالت و انصاف گذاشت این مردم هم به ماند همه نقاط کشور خون داده و جوانان زیادی تقدیم اسلام و ایران کرده اند و امروز که با مشکلات بیکاری و آسیب‌های اجتماعی دست و پنجه نرم می کنیم نباید تنها دلخوشی جوانان شهرستان گچساران که تیم فوتبال نفت و گاز است را منحل کرده و فوتبال این شهر را که در جنوب کشور فوتبال با اصالتی است، نابود کنند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423040-2.jpg
افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد

افشاریان تصریح کرد: پول تنها یک بازیکن فوتبال کرمان را به مجموعه نفت و گاز گچساران می تواند تیم داری کند.
وی ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران سر گَنج هستیم اما راحت به ما اعلام کنند که تیم داری نکنید.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد شدید از مسئولانی که به دنبال حذف تیم نفت و گاز گچساران هستند، عنوان کرد: از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص استاندار، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، فرماندار شهرستان انتظار داریم با پیگیری در این رابطه نگذارند حق جوانان این استان و شهرستان گچساران پایمال شود.
افشاریان تاکید کرد: زحماتی که برای این تیم کشیده شده و با قهرمانی در مسابقات استانی به لیگ دسته سوم کشور رفته و آن جا هم قهرمان شده و به لیگ دو و سپس لیگ یک رفته و دوباره به لیگ دو بازگشته است.
وی اظهارکرد: مردم شهر گچساران برای تیم نفت و گاز زجر زیادی کشیده اند و به پای این تیم نشسته و ده‌ها سال است که با این تیم زندگی می کنند و امروز به راحتی قرار است این تیم را منحل کنند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به ایسنا گفت: چطور کرمان اکنون دو تیم در لیگ برتر دارد و چند تیم هم در لیگ یک و چند تیم هم در رده های دیگر و زیر نظر وزیر و وزارتخانه اداره می شود اما گچساران که ۲۵ درصد نفت و گاز ایران را تامین می‌کند حق تیم‌داری نداشته و نباید مورد لطف وزیر و وزارتخانه نفت قرار گیرد؟

بیشتر بخوانید:

انحلال تیم نفت و گاز گچساران دراماتیک‌ترین پیشامد / بی‌عدالتی وزارت نفت / پاسخ زنگنه به نامه کلانتری چیست؟



افشاریان تصریح کرد: وزیر و وزارتخانه‌ها باید برای همه مردم ایران کار کنند و همه جوانان و مردم ایران را به دیده انصاف و عدالت بنگرند و تفاوتی میان جوان گچسارانی و جوان سایر استان‌ها قائل نشوند.
وی ادامه داد: مجموعه نفت و گاز گچساران به اندازه یک تیم لیگ برتری امکانات دارد و جوانان با استعداد و ظرفیت‌های کم نظیری در این شهر هست که باید از آن برای شادی و نشاط جامعه و جوانان استفاده شود نه اینکه تیم نفت و گاز گچساران را منحل کنند و جوانان را به حال خود رها کرده تا گرفتار آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر و افسردگی شوند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد شدید از وزارت نفت و مناطق نفت خیر جنوب گفت: چگونه است که پارس جم جنوبی و صنعت نفت آبادان می‌توانند تیم‌داری کنند اما گچساران نمی‌تواند در حالی که ۲۵ درصد از نفت و گاز کشور را تولید می‌کند، نام این کار جز بی‌عدالتی چیست؟ 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
این همه پول بر باد میره هیچ نتیجه هم نمیگره بهتره کنار بره شرکت نفت هم از این تیم خیلی سواستفاده کرده در حالی که هیچکدومش بچه های استان نیستند
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
فایل های مرتبط
1