تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۲۶۵۱۱
حسین کلانتری؛

کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد باغات و محصولات خود را بیمه کنند

۰
کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد باغات و محصولات خود را بیمه کنند
کبنا ؛
حسین کلانتری در نشست شورای مدیریت بحران استان گفت: قبل از بارش ها و تغییرات جوی، مدیران همه تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری و وقوع هرگونه اتفاق و بحران ناشی از یخبندان، سیل، زلزله، رانش زمین و دیگر حوادث را بکار گیرند.
به گزارش کبنا نیوز؛ وی با بیان اینکه، تغییرات جوی نباید مشکلاتی برای مردم استان و به تاسیسات، ابنیه ها، راه ها، پل ها و ارائه خدمات پایدار به مردم ایجاد کند به دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز، مخابرات و راه تاکید کرد تا اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.
کلانتری اعلام کرد: برای پیشگیری از هرگونه خسارت های احتمالی ناشی از شرایط جوی باید تمامی دستگاه های امداد رسان امکانات خود را به روز کنند و آمادگی کامل داشته باشند.
استاندار اظهار داشت: با توجه به شرایط دمایی، یخبندان و سرمازدگی به ویژه زمستان امسال کشاورزان نسبت به بیمه کردن باغات و محصولات کشاورزی خود اقدام کنند تا از حمایت های دولت بهره مند شوند.
کلانتری به آموزش عمومی مردم از طریق رسانه های مختلف در پیشگیری و مقابله با حواث، اتفاقات و بحران ناشی از بلایای طبیعی و غیرطبیعی و آمادگی آنها در شرایط لازم برای مدیریت بحران تاکید کرد.
استاندار با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی ارائه خدمات به مردم باید مستمر و پایدار باشد و نباید راه خدمات بسته شود تاکید کرد: به دلیل کرونا تا آنجایی که مقدور است ارائه خدمت به مردم به صورت غیرحضوری انجام گیرد.
وی تصریح کرد: امسال به سبب وجود بیماری کرونا متفاوت تر از سال های گذشته بوده و باید تلاش کنیم و همه پای کار باشند تا با بحران روبرو نشویم.
کلانتری به تامین سوخت، نفت سفید و گاز مایع و دیگر ضروریات مناطق عشایری و برخی از روستاها تاکید کرد.
کلانتری گفت: فرمانداری های استان جلسات هماهنگی بحران را برگزار و برای مدیریت و پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل بارش از ظرفیت دهیاری ها، شوراها و بخشداری ها بهره بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1