تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۴۲۶۴۹۷
سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور:

اولین شکست هندبال گچساران در لیگ برتر + توضیحات سرمربی

۰
اولین شکست هندبال گچساران در لیگ برتر + توضیحات سرمربی
کبنا ؛تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران عصر امروز به مصاف تیم هندبال ذوب آهن اصفهان رفت.

این دیدار که به میزبانی تهران در  تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی برگزار  شد، تیم حریف با کسب نتیجه 30بر 19  توانست بر تیم هندبال نفت و گاز گچساران غلبه کند.

گفتنی است، اولین دیدار تیم هندبال نفت و گاز گچساران در مقابل تیم ستارگان  دشتستان بود که بنا به دلیل مثبت شدن تست کرونای  نیمی از اعضای تیم  ستارگان دشتستان  این دیدار برگزار نشد.

امسال تیم‌های صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

 در این دوره از مسابقات تیم‌های هندبال برای رقابت با یک دیگر به2گروه تقسیم شده‌اند که : نفت و گاز گچساران در گروه (A)  با تیم های پرسپولیس بهبهان- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون- پاس ناجا قم - ذوب آهن اصفهان و ستارگان دشتستان به رقابت خواهد پرداخت.
و دیگر تیم هم استانی، فراز بام خائیز دهدشت  در گروه( B) با تیم های کیمیا کاشت کردستان-  پرواز هوانیروز - مس کرمان - فولاد سپاهان اصفهان و  زغال سنگ طبس‌ هم گروه است.
سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان از شنبه ۱۹ مهرماه در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی تهران آغاز  و این مسابقات با حضور ۱۲ تیم در دو گروه و به صورت رفت و برگشت و به طور متمرکز پیگیری خواهد شد.

تنها 2هفته فرصت تمرین داشتیم


سرمربی تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران گفت: مشکل تیم ما این است که تنها 2هفته برای حضور در این مسابقات فرصت داشته و در این مدت در کنار هم تمرین داشتیم.
صغر نوروز نژاد در جمع خبرنگاران  در خصوص  شکست  تیم هندبال نفت و گاز گچساران  در مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: مشکل تیم ما این است که تنها 2هفته برای حضور در این مسابقات فرصت داشته و در این مدت در کنار هم تمرین داشتیم.

وی  ادامه داد: در قرعه‌کشی که صورت گرفته  تا آن زمان مشخص نبود که تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند.

سرمربی تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران ادامه داد: با مصوبه نفت کلیه تیم‌های قهرمانی و لیگ برای نفت‌وگاز حذف شدند و ما  2هفته فقط فرصت داشتیم تا تیم را جمع کنیم.

نوروز نژاد گفت: حتی چند نفر از بازیکنان بومی ما به سایر تیم‌ها  پیوستند و  مشاهده می‌کنید که  اکثر تیم ما را نوجوانان و جوانان تشکیل دادند.

وی تاکید کرد: ما بودجه‌ای نداشتیم که بتوانیم تیم را تقویت کنیم و تیم ما چون فرصت کافی برای تمرین نداشت در نیمه دوم از نظر بدنی تحلیل رفت و کم آورد.

سرمربی نفت‌و‌گاز گچساران در خصوص شانس این تیم برای ادامه لیگ برتر خاطرنشان کرد: امیدواریم با این نوجوانان و جوانان نتیجه مطلوبی بگیریم و تیم نفت‌و‌گاز را در لیگ برتر حضور داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1