تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۲۶۴۸۰
در جلسه ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

اولتیماتوم استاندار به مدیران کهگیلویه و بویراحمد / فیلی: گوشم بدهکار این حرف‌ها نیست / کناری: مدیران نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شوند

۱
۳
اولتیماتوم استاندار به مدیران کهگیلویه و بویراحمد / فیلی: گوشم بدهکار این حرف‌ها نیست / کناری: مدیران نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شوند
کبنا ؛جلسه ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار و رئیس ستاد بحران استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (دوشنبه 21 مهر ماه 99) جلسه ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار برگزار شد که در این جلسه بعضی از مدیران دستگاه‌های دولتی به بیان نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند.
 
محمد حسین نصیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه به اقدامات این دستگاه دولتی در شرایط بحران نزولات آسمانی اشاره کرد و اظهار داشت: برای نمک پاشی جاده‌های استان مشکل نداریم و در انبار مواد مورد نیاز ذخیره سازی شده است.
وی در ادامه به مشکلات اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و افزود: خودروهای اداره کل راهداری به ویژه لودرها و گریدر با کمبود قطعات مواجه است. دو تا از دستگاه‌های این اداره کل به دو قطعه گیربکس نیاز دارند، حتی از دوبی خواستیم که آنها را تهیه کنیم و گیر نمی‌آید. سال‌های گذشته دو عدد لاستیک خرید می‌کردیم، 18 میلیون تومان، الان همان لاستیک‌ها 110 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند. لذا ما نیاز توجه ویژه در بحث اعتبار هستیم که دستگاه‌های خود را آماده کار در موقع بحرانی کنیم.
 وی در ادامه با بیان اینکه با این شرایط امسال در بحث راهداری با مشکل حاد روبرو می‌شویم، تصریح کرد: امیدوارم با همکاری همه دستگاه‌ها و توجه ویژه مسئولان ارشد بتوانیم به بحران پیش رو پاسخ مثبت دهیم.
 عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در پاسخ به اظهارات نصیری مدیرکل راهداری استان، گفت: دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان باید از همین الان آماده باشند و خودروها و دستگاه‌های خود را برای مقابله با هر گونه بحران  overhaul (بازبینی) کنند.
وی افزود: مدیران دستگاه‌های خدماتی نباید موقع بحران‌ها بهانه پول داشته باشند و گوش بنده به این حرف‌ها بدهکار نیست.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سرمای زودرس در آبان ‍ و آذر ماه امسال باید شرایطی فراهم شود تا کشاورزان ملزم به بیمه کردن محصولاتشان شوند.
 عزیز فیلی افزود: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان باید آمادگی کامل برای مواجهه با بحران‌ها را داشته باشند و خودروها و تجهیزات مورد نیاز خود را برای مقابله با هر گونه بحران نورد ارزیابی قرار دهند.
پاسره مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز شرایط شبکه آبرسانی شهر یاسوج را نگران کننده دانست و اظهار داشت: 70 میلیادر تومان اعتبار می‌خواهیم که بستری را آماده کنیم که خیال مشترکین شهر یاسوج از بابت آب مصرفی خیالشان راحت باشد.
مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: معضل اساسی در شبکه آبرسانی شهر یاسوج وجود دارد.
  وی عنوان کرد: بارها شاهد شکستگی‌های وسیع و هدر رفت آب در این شهر به ویژه با سرد شدن هوا در پاییز و زمستان هستیم و برای رفع آن نیاز به سرمایه گذاری وسیع وجود دارد.
 داوود راهزادی مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد نیز به موقعیت جغرافیایی استان اشاره کرد و گفت: بعضی از پایه‌های برق مناطق روستایی از چوب می‌باشد که هنگام بارندگی، باد و طوفان تاب آوری پایینی دارند.
رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز استان نیز گفت: به لحاظ پایداری گاز در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل نداریم.
 شاهری کناری فرماندار بویراحمد نیز در این جلسه دست روی نکات مهمی گذاشت و با تاکید بر اینکه ستاد بحران استان نقاط حادثه خیز را در بحران‌های گذشته شناسایی کنند، تصریح کرد: مؤمن نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شود و دستگاه‌های دولتی ما نیز نباید از یک نقطه دو بار با بحران مقابله کنند.
 وی افزود: بعضی از محورهای 4 خطه استان کهگیلویه و بویراحمد در هنگام سردی هوا دچار مه آلودگی می‌شوند و روشنایی کافی ندارند که لازم است به این موضوع هم توجه شود.
 وی افزود: پایه‌های پل اول بشار یاسوج شرایط مطلوب ندارند که می‌طلبد شهرداری یاسوج به این موضوع توجه کند.
کناری خطاب به مسئولان آموزش و پرورش گفت: اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیر مدارسی که از بخاری نفتی استفاده می‌کنند، باشند که به وسایل گرمایشی مناسب آنها را تجهیز کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امسال ۸۰ مورد آتش سوزی در استان گزارش شد.
 محمد محمدی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مشارکت بسیار مطلوبی برای مهار این آتش سوزی‌ها داشته‌اند.
 وی ابراز داشت: آمار این آتش سوزی‌ها نسبت به سال گذشته بالا اما خسارت‌های کم‌تری در پی داشته است.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع بندی این جلسه، بر لایه‌روبی تمام کانال‌ها و مسیرهای آب استان تاکید کرد و گفت: باید خدماتی مانند برق، آب و گاز پایداری داشته باشند. مردم عصبی می‌شوند، وقتی آب و یا برق قطعی می‌شود.
وی افزود: به شدت نیاز داریم که مردم آموزش‌های لازم را هنگام بحران‌ها را ببینند. مدیران از ظرفیت رسانه‌ها برای صحبت کردن با مردم بهره ببرند. آنقدر با رسانه‌ها حرف نمی‌زنید، آنها مجبور می‌شوند، اقدام به انتشار مطالبی می‌کنند که مسئولان پاسخگو باشند.
کلانتری تاکید کرد: به جد باید از جان و سلامت مردم با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی مراقبت کنیم. اقلیتی رعایت نمی‌کنند و سلامت خود و مردم را به خطر می‌اندازند که آنها را باید مجبور به رعایت پروتکل‌ها کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیران و فرمانداران گزارش دستگاه‌های مربوطه خود را در حوزه مقابله با بحران ارسال کنند و برای مقابله با بحران هیچ‌گونه کوتاهی انجام نگیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط دمایی و سرمای فصل پاییز و به ویژه زمستان امسال کشاورزان نسبت به بیمه نمودن محصولات کشاورزیپپپ اقدام کنند.
کلانتری اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی برای زمستان امسال، احتمال اینکه محصولات کشاورزی و باغی در معرض سرمازدگی قرار گیرد، وجود دارد.
 وی به کشاورزان و باغداران استان توصیه کرد که هرچه سریع‌تر محصولاتشان را بیمه کنند تا از حمایت‌های دولت بهره مند شوند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پاییز و زمستان امسال به منظور پیشگیری از خسارت‌های احتمالی شرایط جوی باید تمامی دستگاه‌های امداد رسان و خدمات رسان آمادگی کامل داشته باشند.
 کلانتری ابراز داشت: دستگاه‌های خدمات رسان باید خدمات پایدار به مردم استان ارائه دهند زیرا که قطع و وصل آب، برق، گاز و.. سبب نارضایتی مردم و بر هم زدن آرامش آن‌ها می‌شود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: فرمانداری‌های استان در صورت لزوم نشست‌های لازم برای مدیریت و پیشگیری از حوادث احتمالی موجود (ویژه پاییز و زمستان امسال) برگزار و از ظرفیت دهیاری‌ها، شوراها، بخشداری‌ها استفاده شود.
 وی تصریح کرد: امسال به سبب وجود بیماری کرونا متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بوده و باید تلاش کنیم و همه پای کار آیند تا به بحران روبرو نشویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همچین تیتر زنه اولتیماتوم یکی نونسه بو ایگو با ادارات متخلف برخورد کرده و سازمان صمت سی وضعیت اسفناک بازار و وضعیت اسنپ و قیمت های کاذب بازخواست و باهاش برخورد کرده😂😂
اخ سی دولت
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1