تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۴۲۶۲۹۰
سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در گفت‌وگو با کبنا:

اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی برای زیرساخت کارخانه آهک هیدراته چرام / چرام قطب صنعتی می‌شود / با همکاری دولت مشکلات را برطرف می‌کنیم

۵
۰
اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی برای زیرساخت کارخانه آهک هیدراته چرام / چرام قطب صنعتی می‌شود / با همکاری دولت مشکلات را برطرف می‌کنیم
کبنا ؛سید محمد موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی امروز ( سه شنبه 15 مهر ماه 99 ) در بازدید از طرح‌های صنعتی چرام گفت: با حرکتی که آغاز شده چرام قطب صنعتی می‌شود.
به گزارش کبنا از چرام، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده، به همراه معاون اقتصادی استاندار، معاون برنامه ریزی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مدیران کل صمت و گاز، فرماندار و دیگر مسولان از معدن فسفات چرام بازدید کردند.
همچنین با حضور حجت الاسلام موحد و دیگر مسئولان کلنگ گازرسانی به فسفات چرام زده شد.
سید محمد موحد در حاشیه این بازدید عنوان کرد: از روزی که این مسئولیت را از قبل مردم به عهده گرفتم احساس کردمان چیزی که امروز نسل جوان را امیدوار به آینده منطقه کند ایجاد اشتغال است.
وی گفت: بعد از چهار دهه امروز شاهدیم که پروانه فسفات صادر شده و مردم می‌توانند به آینده آن امیدوار باشند و قولی که مسئولان مربوطه دادند امیدواریم در اوایل سال آینده شاهد اشتغال حداقل ۱۰۰ نفره باشیم.
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: چرام می‌تواند یک قطب بسیار ارزشمند صنعتی باشد و با حرکتی که آغاز شد، با سوابق درخشانی که این شهرستان دارد در آینده شاهد توسعه و پیشرفت آن هستیم.
سید محمد موحد افزود: نه بنده آرام خواهم نشست و نه عزیزان کوتاهی خواهند کرد تا این پروژه بزرگ آنگونه که جایگاهش هست به بهره برداری برسد.
سید محمد موحد نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به «کبنا» در خصوص ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه و تربیت نیروی متخصص و علمی  حوزه صنعت و معدن  از طریق دانشکده صنعت و معدن چرام بیان کرد: این از وظایف دانشگاه است شاید آن روزی که بنده در جلسه هیئت دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد این حرکت را آغاز کردم که دانشکده صنعت و معدن در چرام تأسیس شود به ذهن هیچ کس خطور نمی‌کرد که دانشکده صنعت و معدن در چرام احداث شود و این هم از عنایات ذات  باری تعالی  بود و  امروز شاهدیم در کنار دانشکده صنعت و معدن چرام کار بزرگ صنعتی رقم می‌خورد که قطعاً باید دانشگاه در حوزه فسفات و معادن چرام  ورود کند و ما هم در خدمت دانشگاه هستیم.
 نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در اینجا دانشکده صنعت و معدن باید  از آن حالت مردگی و خمودی و از این وضعیتی که هم اکنون دارد باید خارج شود و تحول پیدا کند و مردم  آثار عملی دانشکده صنعت و معدن چرام را ببینند.

سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در پاسخ به سؤال خبرنگار «کبنا» در خصوص تأمین زیر ساخت‌های معدن فسفات چرام و آهک هیدراته از قبیل جاده دسترسی؛ گاز؛ آب وبرق این پروژه مهم صنعتی اظهار داشت: فعلاً برای آب، برق و گاز اینجا اعتباری قریب به ۴۵ میلیارد تومان مصوب شده است.
وی افزود: قسمتی اجرایی شده بقیه هم باید اجرا شود تا مجموعه‌ای که اینجا فعالیت می‌کنند دلگرم باشند و ان شاء الله با همکاری دولت مشکلات را برطرف می‌کنیم.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به علت عدم استقرار اداره صنعت و معدن تجارت وسایر ادارت  درچرام عنوان کرد: این یک مطالبه به حق است و رسانه‌ها به عنوان مطالبه گر این موضوع را دنبال کنند. و از صمیمی معاون امور اقتصادی استاندار خواست تا نسبت به پیگیری جهت استقرار اداره صنعت و معدن تجارت چرام  و سایر ادارت اقدام لازم صورت گیرد و به مشکل عمومی و بحق مردم رسیدگی شود.
موحد در پایان با اشاره به اینکه در طول این چندماه مسئولیت در مجلس پیگیری‌های مستمری در خصوص حوزه صنعتی و معدنی داشتم و آقای غریب پور همکاری‌های بسیار خوبی داشتند؛ از تمامی کسانی که مرتب جلسات را برگزار و پیگیری‌های لازم را انجام دادند و از شخص استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه وی تشکر می‌کنم ان شاء الله شاهد تحول و رونق خوبی در این مجموعه برای جوانان عزیز باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

میرزا
Iran, Islamic Republic of
ای غاشق قدرت
رضا
Iran, Islamic Republic of
چرام قطب صنعتی شد ولی 20 ساله جاده ورودیش آسفالت نیست....
رضا
Iran, Islamic Republic of
چرام قطب صنعتی شد ولی 20 ساله جاده ورودیش آسفالت نیست....
رضا
Iran, Islamic Republic of
چرام قطب صنعتی شد ولی 20 ساله جاده ورودیش آسفالت نیست....
علی
Iran, Islamic Republic of
باید از اقای مهندس خداد غریب پور تشکر کرد که انصافا دراین مدت چهل سال فقط حرف بود و حرف واگر عملی بود قطره چکان بود اقای غریب پور دست مریزاد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1