تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : ۴۲۵۸۴۵
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:

علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صمت به مجلس

۲
۰
علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صمت به مجلس
کبنا ؛معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: روحانی در نامه‌ای به مجلس، آقای علیرضا رزم حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس معرفی کرد.
به گزارش کبنا و به نقل از صداوسیما، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، اظهار داشت: روحانی در نامه‌ای به مجلس، آقای علیرضا رزم حسینی استاندار فعلی خراسان رضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس معرفی کرد.
وی گفت: معرفی وزیر صمت قاعدتاً در جلسه علنی فردا مجلس شورای اسلامی باید اعلام وصول شود.
امیری افزود: طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی قاعدتاً یک هفته پس از اعلام وصول این موضوع، جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی باید برگزار شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به سوابق آقای رزم حسینی، گفت: وی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است.
وی افزود: آقای رزم حسینی از فرماندهان دوره دفاع مقدس از لشکر ثارالله و قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی بوده و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.
امیری گفت: وزیر پیشنهادی صمت پس از دوره دفاع مقدس نیز از سابقه مدیریت در چند شرکت بزرگ و عضویت در هیئت مدیره چند واحد تولیدی برخوردار بوده است و تجربه فعالیت‌های بازرگانی دارد.
سخنی با استاندار خراسان رضوی؛ آیا مواضع رئیس شورای شهر مشهد در قبال کرونا  را تائید می‌کنید؟- اخبار خراسان رضو - اخبار استانها تسنیم - Tasnim
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: با توجه به اینکه آقای رزم حسینی عضو هیئت مدیره چند واحد معدنی نیز بوده است با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.
به گزارش کبنا، علیرضا رزم‌حسینی (زاده ۱۳۴۰ در کرمان)، استاندار خراسان رضوی در دولت دوازدهم است وی در روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه ۱۳۹۷ با حکم وزیر کشور در مشهد به عنوان استاندار خراسان رضوی منصوب شد.داو همچنین استاندار استان کرمان در دولت یازدهم و سال ابتدایی دولت دوازدهم بوده‌است.
وی تحصیلکرده کارشناسی علوم اقتصادی و بازرگانی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
په چه وابی ؟؟؟؟؟؟
ناصر
Iran, Islamic Republic of
ای داد ای داد بر ملت غیور و همیشه در صحنه ای روحانی ای روحانی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1