تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۴۲۵۸۴۴
با راه اندازی دو شبکه اینترنت؛

زیلایی در احاطه اینترنت پرسرعت / خروج زیلایی از بن بست ارتباطی

۵
۰
زیلایی در احاطه اینترنت پرسرعت / خروج زیلایی از بن بست ارتباطی
کبنا ؛دراین مدت با راه اندازی دو شبکه اینترنت پرسرعت (های وب) با قابلیت 4Gو شبکه ایرانسل با قابلیت3Gجهت پوشش فضای اینترنتی زیلایی کمک بسیار شایانی به این منطقه گردید.
با توجه به شرایط حساس کرونایی که فضای مجازی تنها راه کمک به دانش آموزان این منطقه بود توانست حداقل خلا فضاهای بسته ی آموزشی را پر کند و حتی با راه اندازی شبکه ایرانسل بعضی از روستاها بالاخص روستای پرجمعیت بردپهن از لحاظ آنتن دهی هم مشکل آن مرتفع گردیده است.
اگر توجه ویژه ای به روستاهای سادات چاهن شود پرونده 4Gدر زیلایی بسته می‌شود وداین خدمات مدیون زحمات بی دریغ  مدیرکل محترم ارتباطات وفناوری اطلاعات مهندس غلامپور می باشد که جا دارد تشکر ویژه ای خدمت ایشان داشته باشیم ودعای خیر مردم زیلایی بدرقه راه ایشان باشد. (بهنام آزاده دهیار موشمی سفلی)
طی روزهای گذشته، با راه اندازی دو ایستگاه ارتباطی موشمی زیلائی و خونگاه، ۲۶۳۸ نفر از خدمات اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.
به گزارش کبنا نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات استان افزود: روستاهای بنه درازموشمی، قلعه بنی موشمی، گودتلخدان زیلائی، موشمی سفلی، اب سپا، خونگاه و دشت رز روستاهایی هستند که با راه اندازی این دو ایستگاه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به تلاش بی وقفه مجموعه ارتباطات برای اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پر سرعت، تصریح کرد: در طرح اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات ۷۴ روستای استان در یک سال اخیر به شبکه ملی اطلاعات متصل و ۱۱هزار و ۵۳۸ نفر از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.
این مقام مسئول اظهار کرد: ۵ ایستگاه دیگر نیز با پیشرفت ۵۰درصد در حال احداث و ۱۰ ایستگاه در مرحله بازدید و جانمایی هستند که ظرف سه ماه به بهره برداری می رسند.
غلام پور اضافه کرد: هزینه های اجرای این طرح از محل اعتبارات ملی تامین شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مدیر کل چرا لوداب وروستای چین وحومه حتی آنتن دهی موبایل ندارند چه برسد به اینترنت
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام؛ لطفاً برای بررسی دقیق روستاهای مورد نظر با شماره 07433228600 داخلی 114 تماس بگیرید. تعدادی از روستاهای دهستان چین بخش لوداب در برنامه می باشد.
Iran, Islamic Republic of
اقای کمایی چرانظرات مخاطبان را سانسور میکنید
گچ بوی
Iran, Islamic Republic of
بخاطر اینکه به مزاقشون خوش نمیاد نظرات را کنسل میکنند
Iran, Islamic Republic of
چطوره که منطقه دمچنار در فاصله حداکثر نیم ساعتی یاسوج آنتن دهی ضعیفه و اینترنت هم باید جستجوی دستی بزنی شاید اینترنتEبشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1