تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۲۵۶۰۶
کبنا گزارش می‌دهد؛

اتصال روستاهای کهگیلویه و بویراحمد به اینترنت پرسرعت

۰
اتصال روستاهای کهگیلویه و بویراحمد به اینترنت پرسرعت
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز، طرح تجهیز مدارس به اینترنت پرسرعت، به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال اجراست.
این طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد، توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری آموزش و پرورش در حال پیگیری است و تمام مدارس استان از آن بهره‌مند می‌شوند؛ تاکنون یک‌هزار مدرسه در استان تجهیز شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش بی وقفه مجموعه ارتباطات برای اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت پر سرعت، تصریح کرد: در طرح اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات 74 روستای استان در یک سال اخیر به شبکه ملی اطلاعات متصل و 11هزار و 538 نفر از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.
این مقام مسئول اظهار کرد: 5 ایستگاه دیگر نیز با پیشرفت 50درصد در حال احداث و 10 ایستگاه در مرحله بازدید و جانمایی هستند که ظرف سه ماه به بهره برداری می رسند.
غلام پور اضافه کرد: هزینه های اجرای این طرح از محل اعتبارات ملی تامین شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه راه اندازی دو ایستگاه ارتباطی موشمی زیلائی و خونگاه، 2638 نفر از خدمات اینترنت پرسرعت برخوردار شدند، گفت: روستاهای بنه درازموشمی، قلعه بنی موشمی، گودتلخدان زیلائی، موشمی سفلی، اب سپا، خونگاه و دشت رز روستاهایی هستند که با راه اندازی این دو ایستگاه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.
 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از خاتمه یافتن 97 درصد از شکایات ثبت شده مربوط به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سامانه 195 در سال جاری خبر داد و گفت: سریع ترین راه برای حل مشکلات ارتباطی مشترکین، ثبت گزارش مشکل در سامانه 195 است مشکلات ثبت شده مشترکین بررسی و مرتفع می شود.
غلام پور افزود: مردم می توانند مشکلات و شکایات خود در حوزه خدمات تلفن همراه و تلفن ثابت، خدمات پستی، دفاتر پیشخوان، اینترنت و خدمات ارزش افزوده را در سامانه 195 به آدرس https://195.cra.ir ثبت و پیگیری نمایند تا اقدام لازم جهت برطرف کردن این مشکلات در سریع ترین زمان صورت گیرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1