تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۴۲۵۱۸۴
انتقاد مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد؛

سردرگمی خانواده ها و شبهاتی درباره چگونگی برگزاری کلاس ها / شفاف سازی کنید

۲
۲
سردرگمی خانواده ها و شبهاتی درباره چگونگی برگزاری کلاس ها / شفاف سازی کنید
کبنا ؛احمدرضا دوستکام مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ذهن پر از شبهه خانواده دانش آموزان پیرامون سلامتی فرزندانشان صرفاً با بیان خبر ضدعفونی کردن یک روزه مدارس آرام نمی‌گیرد.
وی افزود: اداره کل آموزش  و پرورش استان باید در رابطه با نوع و چگونگی اجرای پروتکل های بهداشتی شفاف‌سازی بکند. آیا منظور از رعایت کردن کامل موارد بهداشتی فقط زدن یک ماسک ساده است؟ آیا تضمینی وجود دارد که دانش آموزان پایه ابتدایی که هنوز در دوران کودکی سیر می‌کنند اصول بهداشتی را رعایت بکنند؟ آیا زنگ های تفریح و صبحگاهی با آن حجم از شلوغی برگزار می شود؟
دوستکام اظهار کرد: مسئله بعدی شفاف سازی در مورد چگونگی برگزاری کلاس درس است و اینکه یک کلاس سی نفره قرار است چگونه برگزار شود آیا بنابر گروه بندی است و اگر قرار بر این است این گروه بندی ها به چه شکل صورت می‌گیرد.
مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: گاها شنیده شده است که بعضی مدارس رضایتنامه هایی را تهیه کرده‌اند که در آنها از والدین دانش آموز رضایت می گیرند در صورت بروز هرگونه مشکل در طول حضور دانش آموز در مدرسه عواقب احتمالی بر دوش خانواده دانش‌آموزان است.
وی گفت: نکته تاسف برانگیز عدم هماهنگی مدیر کل محترم آموزش و پرورش با فرمانداران و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی پیرامون مصاحبه با خبرگزاری ها در مورد برگزاری کلاس های حضوری در روز شنبه است، به طوری که در همین دو روز هر کدام از این عزیزان در مصاحبه با خبرگزاری های استان واکنش های متفاوتی نسبت به برگزاری حضوری کلاس‌های درس داشتند.
وی در انتهای گفته های خود گفت: ما از مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان خواستار این هستیم که پیرامون موارد فوق شفاف‌سازی بکند و خانواده ها را از سردرگمی پیرامون مسائل و شبهات پیش آمده آگاه سازد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جعفری
Iran, Islamic Republic of
هدف اینه که مدارس غیرانتفاعی چند هفته باز باشند و پول از مردم بگیرند بعد تعطیل بشه
لر
United Kingdom
سلام ما که فرزندان دلبندمان را به گشتارگاه نمی فرستیم اینها چون اغلب دارای مدارس غیرانتفاعی هستند بدنبال درآمد خودشان می باشند در فکر پچه های مردم نیستند اهمیتی هم براشون ندارند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1