تاریخ انتشار
جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۲۴۹۱۵
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

گلایه امام جمعه از بازاریان یاسوج

۰
گلایه امام جمعه از بازاریان یاسوج
کبنا ؛امام جمعه یاسوج گفت: آل‌سعود به همراه آمریکا و اسرائیل یکی از ارکان اصلی تروریسم دولتی در جهان است.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ( 7 مرداد سال 99 ) با اشاره به در پیش بودن عاشورا و تاسوعای حسینی، اظهار کرد: آیین‌های عزاداری این دو روز با حفظ فاصله‌های اجتماعی و پروتکل‌ها به صورت باشکوه برگزار شوند.
امام جمعه یاسوج از برخی اصناف و بازاریان استان به ویژه شهر یاسوج گلایه کرد که پرچم عزای حسینی را نصب نکرده‌اند و انتظار می‌رود که مشارکت بیشتری در چنین اموری داشته باشند.
خطیب جمعه یاسوج گفت: نصب پرچم هزینه چندانی ندارد و به نوعی عبادت است و بیانگر عشق و ارادت به اهل بیت علیهم‌السلام است.
حسینی به مناسبت هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: باید ریشه تروریسم خشکانده شود تفکر به وجود آورنده تروریسم شامل آمریکا و صهیونیست و وهابیت است.
وی گفت: این کشورها و آل سعود ترویست‌ها را پرورش می‌دهند تا به اهداف شوم خود برسند منافقان هم دست پرورده این حامیان تروریست هستند و تاکنون 17 هزار نفر را در ایران به شهادت رسانده‌ا‌ند که از جمله شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان کور دل شهید شدند.
وی به 12 شهریور روز مبارزه با استعمار انگلیس اشاره کرد و گفت: باید مراقب افکار استعماری باشیم هم اینک در کشورهای اسلامی سوریه و عراق و افغانستان شاهد جنایت استعمارگران هستیم ملتی مستعمره می‌شود که افکار غربگرایانه داشته باشد و تمایل به غرب داشته باشند.
این خطیب جمعه افزود: ملت‌های آزادی‌خواه و استعمارستیز هرگز مستعمره نمی‌شوند و امروزه غرب به دنبال استعمار فرهنگی و اخلاقی و معنوی و علمی ملت‌هاست و اولین گامی که استعمارگران برمی دارند ترویج افکار استعماری بین ملت‌هاست که از جمله آن خود کم بینی و حقارت در مدیریت امور یک کشور است.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مردم استان خواست مسافرت‌ها را کم کرده و مسائل بهداشتی بیشتر رعایت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1