کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

گلایه امام جمعه از بازاریان یاسوج

7 شهريور 1399 ساعت 17:38

امام جمعه یاسوج گفت: آل‌سعود به همراه آمریکا و اسرائیل یکی از ارکان اصلی تروریسم دولتی در جهان است.


امام جمعه یاسوج گفت: آل‌سعود به همراه آمریکا و اسرائیل یکی از ارکان اصلی تروریسم دولتی در جهان است.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ( 7 مرداد سال 99 ) با اشاره به در پیش بودن عاشورا و تاسوعای حسینی، اظهار کرد: آیین‌های عزاداری این دو روز با حفظ فاصله‌های اجتماعی و پروتکل‌ها به صورت باشکوه برگزار شوند.
امام جمعه یاسوج از برخی اصناف و بازاریان استان به ویژه شهر یاسوج گلایه کرد که پرچم عزای حسینی را نصب نکرده‌اند و انتظار می‌رود که مشارکت بیشتری در چنین اموری داشته باشند.
خطیب جمعه یاسوج گفت: نصب پرچم هزینه چندانی ندارد و به نوعی عبادت است و بیانگر عشق و ارادت به اهل بیت علیهم‌السلام است.
حسینی به مناسبت هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: باید ریشه تروریسم خشکانده شود تفکر به وجود آورنده تروریسم شامل آمریکا و صهیونیست و وهابیت است.
وی گفت: این کشورها و آل سعود ترویست‌ها را پرورش می‌دهند تا به اهداف شوم خود برسند منافقان هم دست پرورده این حامیان تروریست هستند و تاکنون 17 هزار نفر را در ایران به شهادت رسانده‌ا‌ند که از جمله شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان کور دل شهید شدند.
وی به 12 شهریور روز مبارزه با استعمار انگلیس اشاره کرد و گفت: باید مراقب افکار استعماری باشیم هم اینک در کشورهای اسلامی سوریه و عراق و افغانستان شاهد جنایت استعمارگران هستیم ملتی مستعمره می‌شود که افکار غربگرایانه داشته باشد و تمایل به غرب داشته باشند.
این خطیب جمعه افزود: ملت‌های آزادی‌خواه و استعمارستیز هرگز مستعمره نمی‌شوند و امروزه غرب به دنبال استعمار فرهنگی و اخلاقی و معنوی و علمی ملت‌هاست و اولین گامی که استعمارگران برمی دارند ترویج افکار استعماری بین ملت‌هاست که از جمله آن خود کم بینی و حقارت در مدیریت امور یک کشور است.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مردم استان خواست مسافرت‌ها را کم کرده و مسائل بهداشتی بیشتر رعایت شود.


کد مطلب: 424915

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424915/گلایه-امام-جمعه-بازاریان-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1