تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۴۲۴۶۵۲
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

دیشموک در بن‌بست مشکلات؛ از تعطیلی پمپ بنزین تا قطعی مکرر برق و تلفن

۱
۰
دیشموک در بن‌بست مشکلات؛ از تعطیلی پمپ بنزین تا قطعی مکرر برق و تلفن
کبنا ؛امام جمعه دیشموک با اشاره به تعطیلی‌های پمپ بنزین و نانوایی‌ها در برخی از اوقات شبانه روز گفت: با چنین وضعیتی مردم نسبت به خدمات نظام بدبین می‌شوند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای گفت: رعایت مسائل بهداشتی و تبعیت از ولایت در خصوص عزاداری با شیوه نامه‌های بهداشتی نمونه‌ای از تقواست.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به توطئه آمریکایی در خصوص تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت گفت: آمریکایی‌ها طبق قطعنامه‌ای در شورای امنیت سازمان ملل متحد درصدد تحریم تسلیحاتی ایران بودند که 13 کشور به این طرح رأی ندادند.
وی افزود: فقط دو کشوربه این طرح آمریکایی رأی دادند که نشان از شکست آمریکایی‌ها در برابر ملت ایران است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک ادامه داد: این شکست تاریخی برای آمریکا در طول حیات شورای امنیت بی سابقه بود و تحریم‌های آمریکا با مقاومت و همدلی ملت ایران بی اثر خواهد شد.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به ایجاد جریان عدالت خواهی در کشور گفت: کسی که به دنبال عدالت خواهی است بایستی خود عادل باشد کما اینکه دلسوزی در کلام برخی از این افراد دیده نمی‌شود.
وی افزود: انسان عدالت خواه بایستی بصیر و به اصل نظام و مسائل جزئی  آگاهی داشته باشد.
راوند ادامه داد: مصلحت نظام باید در کلام انسان‌های عدالت خواه مدنظر قرار گیرد در غیر این صورت عدالت خواهی آنان همانند دستمال آلوده هستند و با دستمال آلوده نمی‌توان شیشه کثیف را پاک کرد.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به نامگذاری اول محرم به روز مسجد در پی آتش زدن مسجدالاقصی توسط رژیم غاصب صهیونیستی گفت: هیئت امنا مساجد اگر به وظایفشان عمل نکنند در روز قیامت به درگاه خدا مدیون‌اند.
وی افزود: مساجد متعلق به خداست و هیئت امنا بایستی با تلاش شبانه روزی مساجد را به جایگاه اصلی برسانند.
راوند ادامه داد: مساجد خانه‌های متقین و مجالس انبیاست که جلسه در مسجد جامع از جلسه در بهشت بهتر است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به نامگذاری هفته اول ماه محرم به هفته امر به معروف و نهی از منکر  گفت: این هفته به هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده که باید شبانه روزی به سیره امام حسین (ع) چنگ بزنیم.
وی افزود: ما وظیفه داریم مردم را از بدی‌ها نهی و به خوبی‌ها دعوت کنیم زیرا بهترین امت کسانی‌اند که اهل امر به معروف و نهی از منکراند کما اینکه مردم ایران حکومت شاهنشاهی را برنتافتند و شاه خائن را از مملکت بیرون راندند.
راوند ادامه داد: جامعه زنده جامعه‌ای است که در برابر بدی‌ها ساکت نماند و در برابر استکبار و وابستگان آن بایستد.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به خدمات بی نظیر نظام اسلامی در بخش دیشموک گفت: در مسائلی همچون گاز و برق نظام اسلامی در بخش دیشموک خدمات بسیار خوبی ارائه داده است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000413/n00413242-b.jpg
وی افزود: مردم از مسئولین گلایه‌هایی در خصوص قطعی مکرر تلفن همراه و برق دارند.
راوند با اشاره به ضرورت ایجاد ایستگاه برق جهت پایدار سازی آن در بخش دیشموک ادامه داد: قطعی مکرر برق به خاطر پراکندگی و وسعت شبکه کابلی برق دیشموک است که نیازمند ایجاد ایستگاه و تسریع در احداث آن هستیم.
امام  جمعه شهر دیشموک با اشاره به یکی شدن اداره آب روستایی و آب شهری گفت: برخی از روستاهای ما هفته‌ها آبشان قطع است و با تلفیق شدن آبفای شهری و روستایی،  بخش دیشموک مظلوم واقع شده است.
وی افزود: با این تجمیع نیاز هست تا نیروها بیشتر و خدمات رسانی به مردم سریعتر انجام شود.
راوند با اشاره به تعطیلی‌های پمپ بنزین و نانوایی‌ها در برخی از اوقات شبانه روز ادامه داد: با این تعطیلی‌های موقت نانوایی‌ها و پمپ بنزین مردم نسبت به خدمات نظام بدبین می‌شوند و هرچه که نظام خدمات دهد به درستی نمود پیدا نمی‌کند که از فرماندار خواهان توجه جدی به این موضوع هستیم.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با تقدیر از حضور پزشکان متخصص در مرکز بستر درمانی دیشموک، گفت: از مدیریت مرکز بهداشت و درمان در خصوص توزیع ماسک و تلاش همه جانبه در مقابله با کرونا تقدیر و تشکر می‌شود.
وی با اشاره به حفاری برخی از نقاط شهر توسط اداره گاز جهت نصب علمک جدید برای شهروندان دیشموکی افزود: نیاز است که برخی از نقاط شهر دیشموک توسط اداره گاز حفاری گردد که مردم گلایه مند از حفاری‌های جدید هستند و به همین خاطر شهرداری مانع از حفاری مجدد خیابان‌های اصلی می‌شود.
راوند ادامه داد: از مردم شهر دیشموک تقاضامندیم که با شهرداری همکاری کنند تا سایر نقاط بدون علمک مشکلشان مرتفع گردد تا در این زمستان همشهریانی که گازدار نشدند از نعمت گاز برخوردار شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بَل گوش
Iran, Islamic Republic of
هی وای های!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1