تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۴۲۴۴۹۱
در خصوص حواشی اخیر پیرامون واکنش معاون استاندار به مردم دیشموک؛

جمالی: بنده به مردم دیشموک علاقه‌‌مند هستم / متاسفانه اخبار بد انعکاس داده شد / من از عزاداری و شلوغی گلایه داشتم

۶
۲
جمالی: بنده به مردم دیشموک علاقه‌ مند هستم /  متاسفانه اخبار بد انعکاس داده شد
کبنا ؛صحبت‌های احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باره مراسم تشییع دیشموک بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت. برخی از کاربران فضای مجازی بیان می‌کردند که جمالی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد توهین نکرده و صرفاً بر اهمیت مقابله با بیماری ویروس تاکید کرده است.
احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست فرمانداران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد  به صحبت‌های گفت: هفته دولت امسال آخرین هفته دولت تدبیر و امید بوده خدمات ارائه شده این دولت به کشور به عنوان دولت نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی قابل دفاع است لذا بحث‌های لازم انجام و قرار شد بیلان کار دولت آقای روحانی ارائه شود.
وی با اشاره به انتخابات آینده گفت: کم‌کم به طرف تشکیل ستاد انتخابات خواهیم رفت و برای برگزاری خوب انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر برنامه‌ریزی خواهیم کرد، ضمن اینکه در شهرستان‌های گچساران و باشت نیز انتخابات میان دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود.
این مسوول خطاب به استاندار گفت: پری روز بعد از شرکت در نشست استانی مقابله با کرونا که جلسه خوبی هم بود صحبتی داشتم که متاسفانه بد انعکاس داده شد من گلایه داشتیم از عزاداری شلوغی که بدون رعایت پروتکل‌ها پنجشنبه گذشته در شهر دیشموک صورت گرفته بود.
وی عنوان کرد: مراسم بسیار شلوغی بود و اصلا رعایت پروتکل‌ها نشده بود. اگر گلایه‌ای می‌کنیم فقط سلامت مردم را مدنظر داریم چون به عنوان حاکمیت متکفل حفظ سلامت مردم هستیم.
معاون استاندار عنوان کرد: ما به مردم دیشموک علاقه‌مندیم حتی با دو نفر از مدیران در سطح استان در راستای دفاع از محرومیت دیشموک برخورد داشتیم و همین دو هفته قبل هم به دستور شما (استاندار) جلسه‌ای داشتم و برنامه دفتر تسهیل‌گری دیشموک طرح و تقسیم کار شد و مصوب کردیم کارهایی هم انجام شود.
این مسوول عنوان کرد: گلایه دیگری داشتم از پلمب‌هایی که شکسته می‌شوند و افرادی که نسبت به سلامت مردم  متجاهر هستند به غیر از این دو مورد دیگر صحبتی نداشتم در حالی که اعلام و از اکثریت قریب به اتفاق مردم استان به دلیل همکاری در مبارزه با کرونا تشکر کردم چرا که رعایت پروتکل‌ها را داشتند اما متاسفانه بداخلاقی آنچنانی صورت گرفته و این دو قسمت را کنار هم گذاشتند که متاسفم.
جمالی خاطرنشان کرد: امیدواریم ادب، تربیت و صداقت در وجود همه ما متجلی شود چرا که اعتقاد راسخ داریم که نیات، گفتار و اعمال ما همه در نزد خداوند محفوظ است.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
درود بر جمالی گل گفتین
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مسولیت در این استان را ندارید شما به رسومات این مردم توهین کردید باید بروید
Iran, Islamic Republic of
شما با صداقت هستید مشکل از ماست
تصادف در مسیر سرنجل کل با سه کشته و چند زخمی در حالی اتفاق افتاد ک کسی حاضر به خاموش کردن وانت بار نبود و هر کسی اموال خودروی تصادفی را غارت می کرد آیا اینم گناه شماست نه جانم
من قصد توهین ندارم ولی چه در مراسم تشییع در شهر دیشموک و چه در غارت خودروی تصادفی با سه کشته در یاسوج فرهنگ غنی ما را زیر سوال خواهد برد
Iran, Islamic Republic of
جمالی جان خودتو ناراحت نکن..
میخ آهنین نرود در سنگ..
Iran, Islamic Republic of
مردم ما باید تغییر را بپذیرند.جناب جمالی حقیقتی را بیان کرده اند..چرا ما نمی خواهیم رسوم خود را تعدیل کنیم...دلیلی ندارد منطق را تعطیل کنیم و احساساتی عمل کنیم...رفتارهای بدوی و رسوم غلط باید برچیده شود.
جمال
Iran, Islamic Republic of
دیگه نمیتونی با این حرفا جمعش کنی!!!
توهینی که تو به مردم این استان کردی قابل دفاع نیست!!!!
من اهل یاسوج هستم اما خدمت شما عرض کنم که این توهین به کل استان بوده چون دیشموک پاره تن این استان است!!!!
فکر کنم از این استان بری همون شهر خودت در استان فارس خدمت کنی بهتر است!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1