تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۲۴۳۶۷
با ارسال متنی مطرح شد

انتقاد فرماندار اسبق کهگیلویه بزرگ به تبعید مجرمان به استان

۹
۱
انتقاد فرماندار اسبق کهگیلویه بزرگ به تبعید مجرمان به استان
کبنا ؛ در پی انتخاب و معرفی دو شهر یاسوج و گچساران به عنوان محل تبعید مجرمان در نامه وزارت کشور به قوه قضائیه ناصر منصوری فرماندار اسبق کهگیلویه بزرگ طی نامه‌ای به مسئولان استان نسبت به این‌موضوع انتقاد کرد.
به گزارش کبنا، متن نامه منصوری به شرح زیر است؛

 
درپی انتخاب یا معرفی ۳۶ شهر برای محل تبعید مجرمان که دوشهر آن در استان همیشه آماده به خدمت وپیشگام در همه بحرانها و نیازهای کشور است. به عنوان یک شهروند این استان پرافتخار به مسئولین کشوری به خصوص وزیر محترم کشور و دادگستری و به نماینده محترم ولی فقیه دراستان و استاندار محترم و نمایندگان محترم مردم درمجلس و ائمه محترم جمعه و... یادآوری نکاتی راضروری می دانم؛ مردم استان ما تعهد و وفاداری و ولایتمداری خود را در صحنه‌های مختلف انقلاب به احسن وجه نشان داده‌اند وحضور منحصر بفرد آن‌ها در دفاع از انقلاب و بخصوص در جنگ تحمیلی هشت ساله از آمار شهدا و ایثارگران استان به نسبت جمعیت گرفته تا اخلاص و صداقت و صفا و مهمان نوازی مردم صد در صد شیعه دوازده امامی آن و همراهی تام و تمام و از سر صدق و ایمان آنها به اسلام و انقلاب، تعهد و وفاداری آنها بارها به اثبات رسیده است. با وجود چنین استان چهارفصل و منحصر به فردی با آب هوایی متنوع و مطبوع و طبیعتی بکر و چشم نواز و منابع سرشار خدادادی از جنگل و کوه و چشمه سارهای زیبا و رودخانه‌های متعدد تا گیاهان داروئی و گونه‌های متنوع جانوری و حیات وحش و معادن و ذخائر بخصوص در حوزه نفت وانرژی درشهرستانهایگچساران و بهمئی بی شک لطف بی منت و رحمت بیکران و برکت الهی بر این مردم سایه افکنده است لذا چند سؤال دراین مورد باقی است:
۱- اولاً در مورد تعداد و کمیت شهرهای محل تبعید بنده صاحب نظر و متخصص نیستم اما به عنوان یک شهروند ایرانی به ذهنم آمد که با لحاظ ۳۶ شهر درخور و مناسب تبعیدگاه در کشور ام القرای جهان اسلام که شاید بتوان گفت با لحاظ مردم آن‌ها اجباراً یا اختیارا قریب یا بیشتر از ۳ میلیون نفر کشور با این حساب در تبعیدگاهها زندگی می‌کنند چندان زیبنده به نظر نمی‌رسد ۲- آنچه ما شاهد بودیم و به یاد داریم مرکز استان ما شهر یاسوج با طبیعت زیبا و آب و هوای مطبوع ودل انگیز و آبشارهای زیبا و چشمه سارهایش نه تنها برای هم استانیهای که برای مردم کشور و استانهای همجوار از اصفهان گرفته تا استان‌های خوزستان و بوشهر و فارس و... محل گردشگری وتفّرج و تفریح و... بوده است شاید آنهایی که اسم یاسوج را در این لیست لحاظ کرده‌اند تاکنون خود به یاسوج سفر نکرده‌اند و به تاریخ و جغرافیای و فرهنگ مهمان نوازی این دیار آشنایی نداشته‌اند که امیدواریم اینطور باشد ۳-بدون تردید این مسئله تکدر خاطر و نگرانهای زیادی بین مردم این دیار ایجاد کرده و متاسفانه تنها مرکز استانی که در این لیست آمده یاسوج عزیز ماست که امیدواریم همانطور که ذکر کردم سهوی و از سر بی اطلاعی باشد. ۴_انتظار مردم از مسئولین مذکور در این یادداشت این است که توجه و اهتمام و حساسیت به این موضوع داشته، چون دیار و سرزمین پرافتخار استان ما بخشی از هویت ما را تشکیل می‌دهد و به فرموده پیامبر بزرگ اسلام حب الوطن من الایمان، و محافظت و مراقبت و حساسیت نسبت به محبوب امری، عقلانی، طبیعی و درونی است.
 
ناصر منصوری فعال فرهنگی اجتماعی و فرماندار اسبق کهگیلویه بزرگ
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سادات
Iran, Islamic Republic of
برادر ما نماینده و فرماندار داریم ، اگه اهل مطالعه باشی ، شاعر میگه بنی آدم اعضای یکدیگرند......که در آفرینش زیک گوهرند .
تبعید نه به منزله اینه که استان ما یا شهرستان ما نفرت انگیز ، بلکه کسی که تبعید می کنند بخاطر مسافت با خانواده هست که کمی احساس غریبی کند یا آرامشی برای طرف تبعید شده چند صباحی باشه ، کسی که رفت سمت ساخت و ساز وپیمانکاری سخت براش فنون سیاسی ابراز کند. دوستت داریم آقای منصوری.
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر منصوری
قطعا دادن مقاله و بیانیه از طرف نخبگان در این مواقع حساس جهت عزت واعتلای استان کارگشا و موثر خواهد بود
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
وقتی بعضی از مردم استان ما هنوز نسبت به فاجعه گجستان و تنگ تامرادی افتخار میکنند باید هم یاسوج را بعنوان تبعیدگاه انتخاب کنند.
از ماست که بر ماست.
حقوق‌خوان
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی؛
در قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲، هیچ منطقه از پیش تعیین شده‌ای برای اقامت اجباری محکومین (به اصطلاح تبعیدی) وجود ندارد و قضات دادگاه‌ها به تشخیص خود و بر اساس ملاک‌هایی همچون نوع جرم، حساسیت و تأثیرگذاری جرم، شخصیت و سوابق مجرم و دیگر شاخص‌ها، محل اقامت اجباری برخی محکومین را مشخص می‌کنند.
ناشناس
United States
واقعیته باید بپذیریم با توجه به ظرفیت تعداد کمی که در وسط خیابانها شروع به ایجاد رعب ووحشت می نمایند ودرگیریها میزان پرونده ها در محاکم قضایی دیدگاهها وامار قتلهاوجنایات باید به عنوان یک حوزه ترس ووحشت ویا بهترین جمله یک اندرزگاه خوب تبدیل بشیم انشالله که دیدگاهها وتفکرات تعداد محدود تغییر ومیزان اسیبها به شهر ما ولطمه های ان کم بشه
سهیل
Iran, Islamic Republic of
// دردوران فرمانداری ناقض خیلی از مسائل بود تنها مسئولی بودکه بارانت موحدپست گرفت وبیشترین نارضایتی را ایجادکرد حتی به شغل خودش هم وفادارنبود
اشنا
Iran, Islamic Republic of
تازه بیدار شدیم
شیخ رییس
Iran, Islamic Republic of
بنظرمن
وزیرکشوریاوزارت کشوراشتباه کرده ببخشید
آخه وزیرمحترم نمیدونه ياسوج کجاس

شایددرآینده بگه غلط کردم
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگر بود نشون میداد که کسی حق نداره با استان چنین کاری کنه همون طور که در سقوط هواپیما دو وزیر رو زیر سوال برد بدون ترس و تعارف
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1