تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۴۲۳۷۴۴
کبنا گزارش می‌دهد

کسب رتبه نخست توسط راهداری کهگیلویه و بویراحمد در کشور / تلاش راهداری در حذف نقاط حادثه خیز در استان

۲
۱
کسب رتبه نخست توسط راهداری کهگیلویه و بویراحمد در کشور
کبنا ؛
در گزارش جامع منتشرشده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد توانست از استان‌های بزرگی همچون، اصفهان، کرمان، فارس و خوزستان و … پیشی بگیرد و در صدر این رتبه بندی قرار بگیرد.
تلاش راهداری کهگیلویه و بویراحمد در بحران کرونا و بحران های طبیعی سیل و زلزله
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد؛ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، در بدو ایجاد و تشکیل قرارگاه مرکزی مدیریت بحران این اداره کل پیش از شروع سال جدید بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با تمرکز بر دو بخش کمک به پیشگیری از شیوع کرونا و آمادگی و آماده به کار بودن پرسنل و ماشین آلات در مواجه با بارش‌ها و سیل‌های احتمالی موفق شد در مجموع عملکرد اجرایی-عملیاتی و خدمات رسانی خود در بین ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور رتبه نخست را کسب نماید.



گزارش حمل و نقل‌های جاده‌ای استان؛ روند افزایشی حمل کالا در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
این اداره کل در مجموع گزارش جامع منتشرشده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از فعالیت و عملکرد روزانه ادارات استانی زیرمجموعه خود توانست از استان‌های بزرگی همچون، اصفهان، کرمان، فارس و خوزستان و … پیشی بگیرد و در صدر این رتبه بندی قرار بگیرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان کالای حمل شده در سال 98، یک میلیون و 130 هزار تن بوده که افزایش 6.5 درصدی نسبت به سال 97 داشته است.
 محمد حسین نصیری راد افزود: میزان کالای حمل شده در سال ۹۸، یک میلیون و ۱۳۰ هزار تن بوده که افزایش ۶٫۵ درصدی نسبت به سال ۹۷ داشته و همچنین تعداد سفر باری انجام شده در سال ۹۸، ۷۴۰ هزار و ۹۳۰ سفر بوده که نسبت به سال ۹۷، ۱۰ ددرصد افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: ۲۰ شرکت فعال حمل و نقل داخلی کالا در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: عمده کالاهای حمل شده در استان سیمان و کلینکر، خاک آلومینیم، گندم، آب معدنی، آجر، هندوانه و لوازم حفاری است.
نصیری راد تاکید کرد: حمل و نقل جاده‌ای کالا به طور کلی در وضعیت مناسبی بوده و از سال ۹۵ تاکنون میزان کالای حمل شده از استان روند افزایشی پیدا کرده که از دلایل عمده آن می‌توان به راه اندازی کارخانجات سیمان شهرستان مارگون، آجر شهرستان کهگیلویه، روغن نباتی شهرستان گچساران اشاره کرد و همچنین توسعه راه‌های استان و نوسازی ناوگان در سال‌های اخیر نیز در بهبود شرایط حمل و نقل کالای استان تأثیر گذار بوده است.
وی ادامه داد: تعداد راننده فعال باری استان تا پایان سال ۹۸، هزار و ۸۹۰ و تعداد ناوگان فعال باری ۸۱۳ دستگاه بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای کالا در استان، رانندگان و مالکین کامیون‌ها، شرکت‌های حمل و نقل کالا، تشکل‌های صنفی حمل و نقل، کارخانجات و صنایع تولیدی مشارکت داشته و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز بر فعالیت‌های حمل و نقل نظارت داشته و پشتیبانی‌های لازم را به عمل می‌آورد.
نصیری راد با بیان اینکه شیوع کرونا بر حمل و نقل کالا نیز مانند سایر فعالیت‌های اقتصادی اثرگذار بوده خاطرنشان کرد: متولیان و متصدیان بخش حمل و نقل کالا سعی کرده تا ضمن رعایت ضوابط بهداشتی از توقف فعالیت‌ها جلوگیری و روند جابجایی کالا در استان را تداوم دهند.
وی تصریح کرد: انشاءالله با توسعه شبکه راه‌ها و خروج از بن بست های جاده‌ای و نیز راه اندازی صنایع و کارخانجات جدید در استان شاهد شکوفایی و رونق هرچه بیشتر بخش حمل و نقل کالاهای استان باشیم.



ابراز رضایت مدیرکل برنامه و بودجه سازمان راهداری کشور از راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از محورهای مواصلاتی استان بازدید کرد.
احمد جمشیدی ضمن ابراز رضایت از کارهای صورت گرفته توسط راهداری استان، در بازدید از تعدادی از پروژه‌های عمرانی در حال انجام این اداره از جمله در محورهای یاسوج-شیراز، یاسوج-اصفهان و یاسوج-سی‌سخت گفت: بالا بردن ایمنی تردد کاربران جاده‌ای از اولویت‌های سازمان می‌باشد و با توجه به وضعیت اعتبارات استفاده بهینه از منابع و امکانات می‌بایست در دستور کار استان‌ها باشد.
گفتنی است در این بازدید یک روزه مهدی نوری پور معاون راهداری استان ضمن همراهی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گزارشی میدانی از وضعیت ابنیه فنی راهها، تعمیرات تاسیسات روشنایی، تعمیر ساختمان‌های اداری، روکش آسفالت‌های در حال انجام و نقاط حادثه خیز در سطح محورهای استان ارائه کرد.



حذف 110 نقطه حادثه خیز کم هزینه زود بازده و 10 نقطه حادثه خیز پرهزینه دیر بازده
سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان و سرهنگ ویسی پور رئیس پلیس راه استان از محمد حسین نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تقدیر و تشکر کردند.
سردار انصاری در این دیدار گفت: با قرار گرفتن مهندس نصیری در رأس مدیریت راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان تحولات بسیار مثبت و یک جهش در حوزه راهداری و حمل و نقل را شاهد بودیم و این نشان از خدمت صادقانه دارد که نتیجه آن جلب رضایت پروردگار متعال و مردم خواهد بود انشاءالله.
فرمانده نیروی انتظامی استان افزود: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه همواره باید در کنار هم باشند تا بتوانند در جهت رفع مشکلات و بالا بردن ایمنی راههای استان گام بردارند.
محمد حسین نصیری راد نیز ضمن خوش آمد گویی به سردار انصاری و سرهنگ ویسی پور و تشکر از آنها گفت: حضور شما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مایه دلگرمی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.
وی افزود: در تمامی حوزه‌های مرتبط در راههای استان همواره تعاملات خوبی با مجموعه عوامل پلیس راه استان تاکنون وجود داشته است و در سال اخیر در سایه این تعاملات بسیاری از مشکلات در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان حل و مرتفع شده است.
وی در ادامه به حذف 110 نقطه حادثه خیز کم هزینه زود بازده و 10 نقطه حادثه خیز پرهزینه دیر بازده با همکاری مجموعه پلیس اشاره کرد و گفت: در سال جاری نیز 59 نقطه حادثه خیز جدید شناسایی و در سامانه ثبت شده است که به محض تأمین اعتبار با هماهنگی پلیس راه استان این نقاط را اولویت بندی و اقدام به رفع آن‌ها می‌کنیم.
نصیری راد در ادامه گفت: حذف چندین نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی 50 تا 90 درصد از جمله پیچ کوشک، کیلومتر 7 محور یاسوج – بابامیدان و کیلومتر 65 محور یاسوج – سمیرم و... در حال انجام است که در تلاش هستیم هرچه سریعتر این نقاط حادثه خیز را حذف نماییم.
در پایان سردار انصاری از خدمات محمد حسین نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مجموعه عوامل زحمتکش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اهداء لوح سپاس، تقدیر و تشکر کرد.‌



آغاز عملیات روکش آسفالت محور اقلید
سید محمد نصیری راد از آغاز عملیات روکش آسفالت محور اقلید خبر داد و گفت: در راستای طرح ملی ارتقای کیفیت آسفالت این عملیات از امروز آغاز شد.
این مسئول عنوان کرد: در جهت افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، آسفالت محور مذکور به طول ۴ کیلومتر روکش می‌شود.
وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات سازمانی در حال اجرا می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
یه مروری داشته باشید به راههای درون استانی استانهای همجوار مثل چهارمحال بختیاری،خوزستان و فارس. اون موقع متوجه زحمات راهداری کهگیلویه و بویراحمد میشید. هرموقع در جاده های استانمون تردد میکنیم شاهد تلاش عزیزان راهداری هستیم، چه گشت راهداری،و خواه ترمیم و احداث جاده جدید. واقعا دست مریزاد. کسب عنوان نخست راهداران کشور برازنده شماست.مبارکتون باشه.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
چند تا نقطه حادثه خیز را حذف کردید
جاده چند سالگذشته هیچ تغییری نکرده
وای به حال استانهای دیگه که بعد تز ما قرار گرفته اند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1