تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۴۲۳۳۴۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

امان از بی توجهی برپا کنندگان مراسم ختم و عروسی در کهگیلویه و بویراحمد در ایام کرونایی/ طبیعت فارس و اصفهان به پای کهگیلویه و بویراحمد نمی رسد اما آقای شهردار این کجا و آن کجا/ آبداران با حق و حقوق خود آگاه نیستند

۱
۰
طبیعت فارس و اصفهان به پای کهگیلویه و بویراحمد نمی‌رسد اما آقای شهردار این کجا و آن کجا
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سهل انگاری‌های برخی افراد در خصوص بیماری کرونا، گفت: بسیار جان کندیم اما همه چیز پودر شد و مصیبت‌ها در آینده نزدیک در آی سی یو نمودار می‌شود.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری در نشست با دستگاه‌های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران عامل آب، برق، گاز و شهرداران استان برگزار شد، اظهار کرد: هدر رفتن کارهای ما در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا حاصل بی توجهی مردم در برگزاری مراسمات و تجمعات است که این بی توجهی‌ها خیزش دوباره کرونا را در پی خواهد داشت.
وی تاکید کرد: با دیدن فیلم مراسم تدفین فردی در فضای مجازی، با شرکت ده‌ها نفر زن و مرد در شهرستان مارگون برگزار شده بود و خواب را در چشمانم شبانه روز گذشته تلخ کرد.
کلانتری بیان کرد: برگزاری این مراسم‌ها با این حجم از شلوغی در روزهای کرونایی بحران زا است و باید از برپایی و شرکت در چنین مراسماتی به جد بپرهیزیم. 
استان‌های فارس و اصفهان در چند قدمی و نزدیکی کهگیلویه و بویراحمد هستند، اما گویا مبلمان شهری آن‌ها بسیار متفاوت‌تر از این استان است که باید در این راستا شهردار همت مضاعف داشته باشد و در زیبا سازی شهر با تعامل شورای شهر بکوشد.
طبیعت فارس و اصفهان به پای کهگیلویه و بویراحمد نمی‌رسد، با این وجود چهره شهرها در آن استان‌ها نسبت به این استان بسیار متفاوت‌تر است.
باید کنده کاری‌های ایجاد شده در خیابان و معابر توسط دستگاه‌های خدمات رسان در کوتاه‌ترین زمان‌ترمیم شوند و نگذاریم که این کنده کاری‌ها مبلمان شهری را به هم بزند و رفت و آمد مردم دچار مشکل شود.
تمام تلاش خود را به کار بستیم تا به شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد کمک شود و از شهرداری‌ها انتظار داریم کاری کنند تا مسافرانی که وارد شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند نشاط شهری را در شهرهای استان ببینند.
دولت به دنبال رضایت و رفع مشکلات مردم است، اقدامات دستگاه‌ها نیز باید با سیاست‌های دولت باشد.
عوامل ضد انقلاب به دنبال ایجاد تشویش و اغتشاش در میان مردم هستند و در تلاش‌اند تا مردم را  بر برپایی اغتشاشاتی همچون روزهای گذشته (بهبهان) تشویق کنند.
وی تصریح کرد: آبداران نقش موثری در آبرسانی به روستاها دارند و البته باید این آبداران با حقوق خود آشنا شوند و بدانند که پیمانکار باید حقوق آن‌ها را پرداخت کند.
کلانتری با اشاره به پرداخت نشدن حقوق چندین ماه آبداران استان، افزود: چنانچه پیمانکاری حقوق آبداران را طبق قرار داد به موقع پرداخت نکرد شرکت ابفا باید آن پیمانکار را تغییر دهد زیرا که این آبداران با حداقل دستمزد در حال فعالیت هشتند.
هم اینک ۲۴ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت حقوق این آبداران اختصاص یافته و به حساب شرکت آب و فاضلاب استان ریخته شد.
باید دستگاه‌های خدمات رسان مردم را پیش از انجام تعمیرات، قطعی و دیگر موراد اطلاع دهند و به گونه‌ای که ۲۴ ساعت قبل از قطعی آب، برق، گاز و دیگر خدمات مردم اطلاع شوند.
بکارگیری جوانان و توجه به توانمندی زنان از مقوله‌های مهم در عرصه مدیریتی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.
تمامی مسئولان بیش از پیش پای کار آمده‌اند تا در این شرایط اقتصادی و تحریم‌های بی رحمانه دشمنان برای پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب اقای استاندار لطف کنید تمامی مسولین بهداشت و درمان استانی و شهرستانی را که دارند سیاسی کاری میکنند از اسفن ماه تا الان کنار بذارید تا هم مردم وهم پرسنل از دستشون ازاد بشن و اونها هم برن دنبال پاچه خواری خودشون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1