تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۲۳۳۱۸
امام جمعه دهدشت مطرح کرد

گرانی عجیب در بازار / نرخ‌ها لحظه‌ای تغییر می‌کنند

۱
۰
گرانی عجیب در بازار / نرخ‌ها لحظه‌ای تغییر می‌کنند
کبنا ؛امام جمعه دهدشت با اشاره به رسالت بزرگ نمایندگان مجلس انقلابی، گفت: نمایندگان روز قیامت مدیون این تعریف و تمجیدهای رهبری خواهند بود اگر برای مردم کار نکنند.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز ( جمعه 27 تیرماه 99 ) در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت دیدار مجازی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب را یادآور شد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با ژرف‌نگری نقشه راه برای سیاست‌های کلی نظام را ترسیم کردند.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مجلس یازدهم از قویترین و انقلابی‌ترین مجالس دوران انقلاب است، گفت: به رغم همه مشکلات و تحریم‌ها مردم در صحنه حاضر شدند رای دادند چون به این مجلس امیدوار بودند.
وحدانی‌فر تصریح کرد: آقایان مجلس نشین فرمایشات رهبری را سند افتخار بدانند مراقب جملات رهبری باشند.
وی خطاب به نمایندگان مجلس اضافه کرد: مدیون هستید روز قیامت باید پاسخگو باشید که امام جامعه این چنین از شما تعریف و تمجید کرد. تلاش و پشتکار داشته باشید برای مردم کار کنید.
خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: عدم برنامه‌ریزی مناسب و بی‌تفاوت بودن عامل بسیاری از مشکلات اقتصادی است.کار به جایی رسید که مراجع تقلید هم صدایشان درآمد و واکنش نشان دادند.
وحدانی‌فر افزود: عمده‌ترین مشکل مسئله تورم کاهش ارزش پول ملی و گرانی‌های بی منطق است باید نظارت شود این بی خیالی مایه تعجب است دنبال برنامه مشخص نمی‌روند.
وی با اشاره به وضعیت بنگاههای تولیدی، مسکن و دیگر مشکلات ناشی از تحریم‌های خارجی تصریح کرد: امروز کسی نمی‌تواند مسکن اجاره کند اجاره‌بها کمرشکن است صاحبان املاک منصف باشند قرار نیست این خانه‌ها را با خود قیامت ببرند.
وی ظرفیت‌های داخلی کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: ظرفیت‌های مادی، معنوی و تنوع اقلیمی وجود دارد تا کی باید منتظر باشیم برجام به نتیجه می‌رسد یا نه.


امام جمعه دهدشت

امام جمعه دهدشت گفت: مجلس به جای مسئله استیضاح دولت را مکلف کند پای کار بیاید برای اقتصاد برنامه ارائه دهد.
وی از ترجیح مسایل ملی و مردمی بر مسایل جناحی به نکته دیگر مورد تأکید رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان نام برد و با بیان اینکه نمایندگان سوگند به کتاب مقدس یاد کرده‌اند که به مردم خدمت کنند، گفت: برخی جو  زده می‌شوند.
وحدانی‌فر تصریح کرد: مردم برای اسلام عزیز مشکلات موجود را تحمل می‌کنند اما آقایان مسؤول بدانند گرانی عجیبی است نرخ جنس لحظه ای تغییر قیمت می‌کند و نشان از این دارد کار خوب انجام نمی‌شود.
وی در خصوص مقابله با بیماری کووید 19 و ضرورت عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی گفت:در مقابله با کرونا خوب عمل کردیم، متاسفانه در مقطعی کار رها شد امروز مشکلات گریبانگیر شده است از کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند استدعا داریم مراعات کنند در نماز جمعه شرکت نکنند.
وحدانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش به ماجرای توافق ۲۵ساله ایران و چین اشاره کرد و گفت: این سر و صدایی که غربگرایان و غرب‌گدایان راه انداخته‌اند جالب توجه است.
وی اضافه کرد: اگر این توافق با امریکا صورت می‌گرفت چون قبله آمال آنهاست کسی چیزی نمی‌گفت اما سرو صدایشان بلند شده است و ابراز نگرانی می‌کنند!
خطیب نماز جمعه دهدشت، جوسازی‌های این توافق را دارای پشت پرده‌ها دانست و گفت: چون اجرای این برنامه تحریم‌های ظالمانه را بیش از پیش بی‌اثر می‌کند یک هدفشان این است با فشار حداکثری علیه ایران این مسئله شکست بخورد.
وی گفت: فضاسازی عناصر خودباخته داخلی و رسانه‌های خارجی با رنگ خواهد باخت تا ثابت شود ایران اهل تعامل با دنیاست و ترجیح بازار شرق بر غرب دلایلی دارد.
وحدانی‌فر با اشاره به توئیت اخیر ترامپ با مسئله نفی اعدام با بیان اینکه آقای ترامپ اگر هنر دارد نژادپرستی را جمع کند، تصریح کرد: آقای ترامپ می‌خواهید بفرستیم پا روی گردنشان بگذارید و خفه کنید!
وی اضافه کرد: کسی حرف بزند که انسانیت را می‌فهمد نه شما  آقای ترامپ که سالیان سال است انسان‌های متعدد را با روش‌های متعدد اعدام کردید.
مگر پلیس شما در انظار دوربین‌های بین‌الملل پای بر گردن سیاهپوست نگذاشت؟ این کارها به شما نیامده است.بگذارید کسانی حرف بزنند که برای انسان بودن انسانها ارزش قایل هستند این حرفها از شما بزرگتر است.
امام جمعه دهدشت در خطبه اول بالا رفتن سن ازدواج و سخت‌گیری ‌های این سنت حسنه را متذکر شد و گفت: موانع فرهنگی، اقتصادی، قانونی و اجتماعی از دلایل تأخیر در ازدواج جوانان است.

وحدانی‌فر تصریح کرد: دومین مانع فرهنگی رسومات مادی پرخرج است گاهی اولویت خانواده‌ها ازدواج فرزند نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

اواره
Iran, Islamic Republic of
انشالا مردم با فرهنگ کشور جواب این گرانی ها را در راهپیمایی ها خواهند داد بلند بگو مرگ بر امریکا
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1