تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۴۲۲۶۶۸
نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کیفرخواست شهرداری لنده صادر شد / نظارت بر کافی شاپ ها و نحوه عفاف و حجاب از هفته آینده

۰
کیفرخواست شهرداری لنده صادر شد / نظارت بر کافی شاپ ها و نحوه عفاف و حجاب از هفته آینده
کبنا ؛
در این دیدار حسن نگین تاجی رئیس شورای قضایی استان با اظهار اینکه اقدامات بسیار خوبی در دستگاه قضایی استان در مورد حقوق عامه انجام گرفته به صدور رأی قطعی سوءاستفاده از موقعیت شغلی در شهرداری گچساران اشاره کرد.
به گزارش کبنا (امروز دوشنبه 9 تیرماه) نگین تاجی اظهار کرد: پرونده شهرداری لنده در حال پیگیری است و کیفرخواست آن صادر شده است.
مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه فتح استان، پرونده چند فساد گسترده در حال پیگیری است.
رئیس کل دادگستری استان از فعال شدن گشت های بازار به منظور نظارت و کنترل بر بازار خبر داد.
نگین تاجی افزود: به منظور پیشگیری های وضعی ایستگاه های پلیس در چند نقطه شهر فعال و نظارت بر کافی شاپ ها و نحوه عفاف و حجاب از هفته آینده آغاز می گردد.
نگین تاجی به موضوع نشست با بسیج دانشجویان اشاره کرده و گفت: در نشستی با این گروه، ابعاد حقوقی پرونده های قضایی به منظور تنویر افکار و آشنایی با نحوه رسیدگی های حقوقی و کیفری ارائه گردید.
رئیس شورای قضایی استان در خصوص کارخانه قند یاسوج و بانک تجارت نیز گفت: نماینده حقوقی بانک تجارت در تهران متعهد شده که اقدامات لازم را جهت مسترد نمودن کارخانه و اموال آن انجام دهد.
در این دیدار که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام گرفت حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج از تلاشهای ارزنده دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد.
حجت الاسلام حسینی یاد و خاطره شهیدان حادثه 7 تیر را گرامی داشته و اظهار کرد: یکی از راههای علاقمندی مردم به دستگاه قضایی علاوه بر اجرای احکام شرعی الهی، حمایت از حقوق عامه در جامعه است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1