تاریخ انتشار
شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : ۴۲۲۵۹۳
در دیدار مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد با رئیس کل دادگستری استان مطرح شد؛

تلاش صدا وسیمای استان در زمینه افزایش اطلاعات حقوقی مردم

۰
تلاش صدا وسیمای استان در زمینه افزایش اطلاعات حقوقی مردم
کبنا ؛امروز شنبه هفتم تیرماه؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دیدار رئیس کل دادکستری استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت هفته قوه قضائیه  اظهار کرد: اقدام شایسته دستگاه قضایی در استان مانند تعیین تکلیف پرونده‌های قدیمی و مسن،مقابله با دست اندازی به انفال و ثروت های عمومی جامعه و ارتباط نزدیک و صمیمی دستگاه قضا در استان با مردم  را نشان از عزم دستگاه قضا در عدالت گستری و صیانت از حقوق عامه دانست.
به گزارش کبنا؛ امیر رئوف مردمی‌بودن، انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل نمودن و فساد ستیزی و استفاده از نیروهای نخبه و کارآمد را از ویژگی‌های دستگاه قضایی برشمرد و گفت: صداوسیما به عنوان رسانه ای فراگیر و تاثیرگزار  علاقه مند است که در راستای سیاست های پیشگیرانه دستگاه قضا و افزایش آگاهی‌های حقوقی مخاطبان خود با دستگاه قضا حداکثر تعامل و همکاری را داشته باشد.
رئوف رویکرد شبکه استاتی دنا را مخاطب محور دانست و خواستار ایجاد کارگروه‌های مشترک برای تولید محتوا، شناسایی موضوعات مورد نیاز جامعه، استفاده بیشتر از ظرفیت کارشناسان مجرب دستگاه قضایی برای پاسخگویی به سئوالات و نیازهای  مخاطبان در صداوسیمای مرکز استان شد.
مدیرکل شبکه استانی دنا در ادامه عنوان کرد: برنامه‌های «صدای عدالت» و «مشاور شما» و سایر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مصادیقی از عزم صدا و سیمای استان در راستای تعامل رسانه استانی در آگاهی بخشی به مردم در زمینه اشرافیت جامعه به اطلاعات حقوقی است و  معاونت فضای مجازی صداوسیما نیز در کنار حوزه‌های صدا، سیما و خبر فرصت مناسبی برای تولید محتوا و  توزیع و انتشار پیام های حقوقی در فضای مجازی تلقی می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان در این نشست با قدردانی از عملکرد صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، همکاری دستگاه قضا و رسانه ملی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: رسانه استانی ظرفیت های مطلوبی را برای آگاهی بخشی مردم در حوزه قضا و جلوگیری از جرائم فراهم کرده است و تعامل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویر احمد و دادگستری استان را در تولید برنامه‌های حقوقی در سطح کشور کم نظیر دانست.
نگین تاجی، از اهتمام جدی دستگاه قضا برای برخورد و مقابله با فساد خبر داد و گفت: روزانه در محاکم استان پرونده‌های برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی پیگیری می‌شود .
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1