تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۲۲۲۶۰
یادداشت ارسالی:

تلاش‌های سازمان یافته برای حذف قدرتمندترین مرد تاریخ گچساران

علیرضا شکیبایی
۵۵
۸
تلاش‌های سازمان یافته برای حذف قدرتمندترین مرد تاریخ گچساران
کبنا ؛متن ارسالی:  قریب یکماه است که به بهانه بررسی اعتبار نامه نماینده منتخب مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت تلاش‌های سازمان یافته وبرنامه ریزی شده‌ای ملی، استانی وشهرستانی دردستور کار است و سکوت اصلاح طلبان، ملی واستانی وشهرستانی نیز جایی تأمل بیشتری دارد. این اعتبار نامه توسط یک طیف سیاسی غالب اصول گرا مجلس یازدهم درحال بررسی است که مطمنا همه نیت‌ها صالح نبوده و تسویه حساب سیاسی وقومی چاشنی کار انهاست.
تاجگردون رزمنده دوران دفاع مقدس و برادر شهید است که عملکرد بسیار موفقی را بعد از جنگ نیز در کارنامه خود دارد.
تاج گردون شناسنامه ملی استان کهگیلویه و بویراحمد و زاگرس نشینان است، تخریب و ترور شخصیتی چهره بلند پایه‌ای که مایه افتخار همه است به مثابه خودزنی و تیشه بر ریشه خود است، انسان‌های اثربخش اساسی‌ترین و نایاب‌ترین افرادند.
عملکرد خداپسندانه و انساندوستانه و خیرخواهانه و مد برانه و اثربخش تاجگردون برگ سبز و افتخاریست برای خطه زاگرس نشین. تاجگردون در موقعیت خدمت بی منت به همشهریان قرار دارد و در تلاش است در گام دوم انقلاب با استفاده از قوانین بالادستی (چشم انداز بیست ساله برنامه ششم توسعه و منویات مقام معظم رهبری و نقشه راه و توسعه استان وشهرستان عملکردی جاودانی را بنا نهد)
بایستی مایه مباهات وافتخار باشد که یک هم استانی برای نخستین بار و در طول تاریخ استان در میان هزاران رقیب این گونه در قامت یک چهره ملی و رجل سیاسی اثر گذار و قدرتمند در عرصه ملی و بین المللی ظاهر می‌شود و 8 سال تصدی ریاست کمیسیون تلفیق و بودجه یعنی مهمترین وحساس ترین ارکان مجلس را تصاحب می‌کند و از طریق تأمین زیر ساخت‌های توسعه درابعاد اجتماعی، فرهنگی علمی و آموزشی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی، بهداشتی و درمانی می‌شود عملکردی جاودانی را بنا می‌نهد.
تاجگردون با نگاه خاص به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در کوتاهترین زمان بالاترین خدمت را با کمترین هزینه انجام و ادبیات واقعی بودجه ریزی را پیاده سازی نمود.
 تاجگردون از اهداف تحقق یافته سخن می‌گوید نه بیانیه‌های کلی. تاجگردون از کار و تلاش به منظور تأمین حداکثری منافع اجتماعی و عدالت اجتماعی سخن می‌گوید نه صرفاً سخنوری.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422260-2.jpg
 موتور توسعه، کار و تلاش روشن است. صدای وسایل راهسازی در همه جا بگوش می‌رسد. تونل، جاده‌های ارتباطی دو بانده و شروع احداث کریدور شمال جنوب، ساخت سد، جاده کمربندی محله لبنان و کارکنان شمالی و زیباسازی شهرها، پارک‌ها، دریاچه تفریحی، توسعه فرودگاه هواپیمایی، بسط امکانات و زیباسازی شهر، بهسازی و آسفالت و اجرای طرح هادی روستاها، آب شرب و آب کشاورزی، سینما، فضاهای ورزشی و تفریحی در شهر و روستاها، گیاهان دارویی، فاضلاب شهری، گاز کشی روستاهها بعد از چهل سال از عمر انقلاب، ایجاد فضاههای بهداشتی درمانی با تجهیزات پزشکی مدرن روز دنیا. متاسفانه ما وارث بی مهری و غفلت‌ها و کم کاریهای گذشته هستیم که درمدت اندک از کما خارج نخواهد شد.
حضرت علی (ع) می‌فرماید: سزاوارترین مردم به امر حکومت کسی است که در اجرا از دیگران نیرومندتر و داناتر باشد.
در زمینه امنیت اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی و فرهنگی. آنجاییکه فکرش ر ا نمی‌کنی حضور دارد و شعار خودباوری سر می‌دهد. تاجگردون مرد ناممکن‌هاست.
نمی‌شود با ساده انگاری، محدود اندیشی، عقلانیت محدود و شعور عادی به توسعه رسید.
آب را گل نکنید مردمان سررود آب را می‌فهمند، گل نکردندش.
  ما نیز آب را گل نکنیم
توصیه‌ای به مخالفین: اگر واقعاً دلتان برای مردم و توسعه و آبادانی گچساران و باشت می‌سوزد، تلاش نکنید موتور کار و توسعه خاموش شود. کیفار تخریبتان را بسوی این چهره شاخص و اثر گذار گرفته‌اید. تخریب چهره بلند پایه‌ای که مایه افتخار همه است، به مثابه خودزنی و تیشه بر ریشه خود ماست. تاجگردون سرمایه ملی زاگرس نشینان است.
تاجگردون، در تشخیص دقیق و اقدام سریع در تصمیم گیریهای بودجه‌ای ملی استانی و شهرستانی ید پویایی دارد. وانسانهای منصف خوب می‌دانند که، سرعت کاروتلاش و توسعه در استان و شهرستان‌های باشت گچساران هموار گردیده. حذف تاجگردون نتیجه‌ای جز فقر ومحرومیت حوزه انتخابیه، استان وخطه زاگرس نشین را بدنبال نخواهد داشت.
 شهید بهشتی می‌فرماید: کسی که درخدمت به مردم است مشروعیت دارد و پرچم دفاع از انقلاب و اسلام و ارزش‌ها را نیروهائی می‌باید بردوش بکشند که سه خصلت را داشته باشند. بصیر باشند، اهل علم باشند و اهل عمل باشند.
به گفته یکی از مسولین ملی این شرایط و جایگاه تاجگردون در مجلس، شاید دویست سالی یکبار هم سهم گچساران نگردد. درصورت حذف تاج گردون، سهم ما از نفت، (دود و محرومیت) وبرای پایتخت نشینان (، چراغانی ورفاه) بیشتر خواهد بود. تصمیم گیران پایتخت که با حداقل ارا به مجلس راه یافتند وبرای انتخاب‌های حداکثری مردم تصمیم می‌گیرند، خوب می‌دانند که نماینده فعلی گچساران وباشت چه محاسنی برای لرتباران و زاگرس نشینان وخطه جنوب خواهد داشت. وبا برنامه ریزی طولانی مدت سعی در حذف این سرمایه ملی دارند.
حدف تاج گردون یعنی حذف فرصت‌های توسعه‌ای استان و شهرستانهای گچساران و باشت. چرا تلاش‌های سازمان یافته ملی استانی وشهرستانی برای حذف قدرتمندترین مرد تاریخ گچساران و پرنفوذترین نماینده زاگرس نشین دهه اخیر در بهارستان ادامه دارد؟
 بله این تخریب‌ها و تهدیدها ومخالفت ها ناشی از نگاه جدید وویژه زاگرس نشینی از یک طرف و فریاد عدالت خواهی در سانحه سقوط هواپیمایی یاسوج است که زمینه ساز دشمن ستیزی جدید گردیده و مخالفینی جدی در دولت نیز این سناریو را پشتیبانی و حمایت و راهبری می‌نمایند. بله هجمه‌ها و مخالفت‌ها و مشکل آفرینی‌ها ناشی از صدای بلند و نگاه بلند و عدالت خواه، یک لرتباردر رأس قانون گذاری است. امید آن را داریم که تصمیم سازان و تصمیم گیرندگان اعتبارنامه بدور از هرگونه حب و بغض سیاسی وتسویه حساب‌های شخصی و قومی و جناحی و براساس مصالح ملی و مردم محروم حوزه انتخابیه که با حضور حداکثری برای تعیین سرنوشت خود به پای صندوق رأی رفته‌اند توجه نموده و مردم را نسبت به آینده انقلاب و سرنوشت خودامیدوار و نسبت به صدور رأی منصفانه و عادلانه وخداپسندانه خیرخواهانه اقدام نمایند.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی ومارستگار
 
 ----------------------------------------------------------------------------
علیرضا شکیبایی عضو انجمن بین المللی حسابداران خبره ایران
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون عرضه اش را داشت هم خودش خورد و هم به مردم منطقه اش داد تا خوردن بعضی ها چون می دونن در مقابل تاجگردون کم میارن دارن واسه خرابی زور می زنن
Iran, Islamic Republic of
عجب استدلالی !!!!!!
تو دیگه کی هستی پروفسور ؟؟؟!!!!!
شکرعلی قلندری
Iran, Islamic Republic of
بااین کارهاوعداوتهاتاجگردون کوچک وخوا رنمیشودبلکه خیلی معروفتر وشناخته ترمیشود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز. از حساب کی خورد؟ بابت چی خورد؟ایا سهم اصافه برداشتن افتخار است؟
Iran, Islamic Republic of
يعني میفرمایید . عرضه میخاد؟
United States
به نظر دوستان/بله عرضه میخواد!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اخی چه نفعی به تو رسونده این مرد قدرتمند زاگرس؟؟؟؟؟
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
مطالب شمادرست وصحیح....اماچرا آقای تاجگردون یکبارپاسخ شفاف به این شبهاتی که مطرح میشه نداده ونمیده تااذهان مردم روشن بشه....توکل برخدا انشااله ختم به خیر بشه وهرچه خیره پیش بیاد....
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اونها کسی را میخوان که فقط ساکت سر جاش بشینه و همیشه خفه باشه
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز تاریخ گچساران از 30 سال پیش شروع نمیشه که ایشون قدرتمندترین ادم تاریخش باشه
این استان بخشی از تمدن پرشکوه عیلام یا (به شکل ایلام هم نوشته میشه) بوده که نخستین دولت تاریخ بشر را ایجاد کرده و تا قبل ظهور هخامنشیان 2600 سال هم حکومت داشته( حکومت عیلام به تنهایی)
خود هخامنشیان هم باز جزو تمدن این ناحیه بوده و ایضا ساسانیان
تاریخ استان را تا این حد تقلیل ندهید
توصیه می کنم تمدن عیلام یا ایلام را مطالعه بفرمایید تا متوجه شوید این منطقه حداقل حداقلش 6 هزار سال تاریخ داشته اولین تمدن شهرنشین بشر هم بوده
یعنی چه که یه فردی را میارید و اینطور به کل تاریخ منطقه توهین می کنید؟
یه سرچ ساده بفرمایید نقشه تمدن عیلام نام حاکمانش را ببینید بعد این حرفها را بزنید
از اینها گذشته خود کورش میگه من شاه انشان و شوش هستم گچساران هم جزو انشان و شوش بوده یعنی کوروش هم هیچ؟ اون همه ادمی که در طول تاریخ در این مناطق بودند هم هیچ؟ فقط یه اسمش اریوبرزن بوده بقیه را کار ندارم اسامی حاکمان این مناطق در اینترنت هست
تاریخ گچساران جدا از تاریخ عیلامیان و هخامنشیان .و..نیست کلی ادم اومده و رفته
کاری به این دعوای دو طرفه تون ندارم ولی حداقل به تاریخ منطقه توهین نکنید
اتفاقی در مملکت افتاده با قوم و قبیله بازی دو گروه را در انتخابات شرکت داده اید اونو ما تحمل می کنیم ولی در دعواهایی که با هم دارید این همه منطقه را تحقیر نکنید با هر دو گروهتون هم هستم ذره ای هم این دعوای شما برا ما مردم عادی ارزشی ندارد خودتون هم می دانید دعواتون سر تقسیم غنایم هست
یک دعوایی راه انداخته اید مطالعه هم ندارید الان که دیگه اینترنت هست یه سرچ بفرمایید اگر کتاب نمیخونید حداقل ویکیپدیا بخونید
بساطی شده
خفه کردن ما رو با این دعوای فلانی و بهمانی و..
تیر
Iran, Islamic Republic of
این دری وری ها چیه ، چرا مشرقین و مغربین میکنی
Iran, Islamic Republic of
دری وری ها چیز هایی است که شما به هم بافته بودید عزیز
محمد مصطفی
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا میگید . دم خروس رو قبول کنم یا قسم حضرت عباس . اگه مشکل نداشت ، چرا این حکایت پیش اومد . چرا در جامعه نشر میدید ؟؟؟ پسر نوح که پیامبر زاده بود ، ... . .
مظفری
Iran, Islamic Republic of
به همان دلیل که سرهنگ خلبان قالیباف با آن همه حجم تخلفات بر اریکه ریاست الموکلین ملت تکیه زده و اصولگرایان و اصلاحطلبان همه خاموش وساکت هستند
محیا
Iran, Islamic Republic of
والا ما نفهمیدیم تاجگردون کارنامه خوبی داشته یا بد😒😒😒
Iran, Islamic Republic of
والله اسم خداست به عقلت رجوع کن.شواهدکه همه ازعملکردخوب ایشان حکایت دارد
سید
Iran, Islamic Republic of
بد
حسین تانگو
United Arab Emirates
قدرت لر در تاجگردون خلاصه میشود ما زمانی میتوانیم زبانی فصیح داشته باشیم که تاجگردون دهان آن باشد شعار شعار لبیک است
حسین تانگو
United Arab Emirates
قدرت لر در تاجگردون خلاصه میشود ما زمانی میتوانیم زبانی فصیح داشته باشیم که تاجگردون دهان آن باشد شعار شعار لبیک است
عباس
Iran, Islamic Republic of
تو تمام مناطق لر نشین نماینده ای به خوبی دکتر تاج گردون پیدا نمیشه و نخواهد شد... من خودم استان فارسی ام ولی تاج گردون حیفه که تو مجلس نباشه...🌹🌹🌹
رضا ولی نیا
Iran, Islamic Republic of
احسنت دستت درد نکنه حرف دل مردم را گفتی تاجکردون تاج سر مردم است و تلاش‌های خوبش قابل تقدیره
Iran, Islamic Republic of
بسیار متن عالی و و تحسین برانگیزی است
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ظاهرا از این نور چراغ خوب استفاده کردی!
Iran, Islamic Republic of
خدا کمکشش
Iran, Islamic Republic of
خدا پشت وپناهش
تاجیک
Iran, Islamic Republic of
اینا حرفند و بی فایده گدشت این حرفا،اگه بله از لحاظ ثروت حق و حقوق ما ثروتمندترین هست.
United Arab Emirates
برادر عزیز حتما خورده کجا این ثروت را آورده که بچه اش ماشین سه میلیاردی سوار میشه ما تو پراید غراضه موندیم
Russian Federation
متن عاشقانه مینویسید جواب اتهامات را بدید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا خدا لعنت کنه آدمای کوته بینی رو که فقط تا جلو چشمون رو میبینن و هیچوقت ترقی و رفاه شهر و منطقه و ساکنین شهرستان رو در نظر نمیگیرن و فقط به فکر خودشونن...مرد عمل فقط تاج گردون
دست خدا بالاترین دستهاست...دکتر عزیز اصلا نگران نباش چون هیچوقت کسی جای تو رو توی دل ماها نخواد گرفت
حستلدار
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه ارزش این متن براتون مشخص بشه از آقای شکیبایی بخوابد انجمن این المللی حسابداران خبره ایران رو بهتون نشون بده . اگر انجمن بین‌المللی به این نام وجود داشت که فرمایشات ایشون کاملا صحیح واگر چنین انجمن بین‌المللی وجود خارجی نداشت اونوقت داوری با شما
Ali
Iran, Islamic Republic of
بهترین فقط خانم دکتر سعیدی نماینده مبارکه
انذذ
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون برای امثال تو خوبه
سید
Iran, Islamic Republic of
ملت محروم منطقة احتیاج به مدیران باوجدان و باسواد و دلسوز دارند نه افراد لاوی گر بیسواد با مدارک جعلی وپول های باداورده فامیلگرا و قوم گرا..... قدرت در داشتن خدمت بفقرا و محرومین میباشد نه طرفداران که یا وام های آنچنانی گرفتند یا در بهترین شرکت ها بدون گزینش استخدام شده اند خب حق دارند حمایت کنند.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
انشالله که ریشه فساد کنده بشه وما نفس راحت بکشیم هنیشه خدا جی حق نشسته وروزی بعضی کارها برای همه ثابت میشه .خداباماست ..درود برقالیباف زنده باد قانون . زنده باد وطنم ایران
مسلم
Iran, Islamic Republic of
به به چه تعریف وتمجید امثال// استفاده کردند کاسه داغتر از آش نباشید بگذارید روال قانونی طی بشه تا حقی اگر. هست به حقدار برسه
بختیاری
United States
لرهانجیبند وشریفند و وطن پرست ولی متاسفانه .با این صفات بیگانه است وانسان های دزد وبی وطن و خاین را بهتر ارج می نهند . تاجگردون آریوبرزن قوم لر است که یک تنه درمقابل تازیان و ومغولان ایستاده است. و وای به روزی که آریوبرزن ها بر سنگر نشینند. آن زمان است که به جای کرسی سنگر سرنوشت را مشخص خواهد نمود.
هیچ کس
Iran, Islamic Republic of
تا افراد از رسانه های زرد و باجگیری حمایت نشوند که معلوم نیست چقدر . نباید توقع کم شدن یا از بین رفتن فساد رو تو این مملکت داشت
Iran, Islamic Republic of
. لطفاً نام مبارک سردار دلها را خدشه دار نکنید.
عابدی
Iran, Islamic Republic of
/
این همه کاری که گفتی همه رو این کرده؟؟؟
فقط بگو ببینم اموال قبل از انقلاب و نمایندگی مجلس این آقا مشخص است و اموال / ، این همه حق انقلاب ایشون هست؟؟؟
بلوط
Iran, Islamic Republic of
گمان نمیکنم عبارتی بالاتر از خدمت به مخرومین وجود داشته باشد
امام خمینی (ره )
عدالت
Iran, Islamic Republic of
حق الناس اما ظلمی که بخشوده نمیشود ظلمی که بعضی از بندگان خدا بر بعضی دیگر می کنند
امام علی (ع) خطبه ی ۱۷۵
عمل
Iran, Islamic Republic of
تجمع مردم هنگام آمدن پای صندوق های رای قانونی و شرعی بود
اما احقاق حق این مردم غیر قانونی است
یا حسن
Iran, Islamic Republic of
خدایی تو گچساران بیکار وجود نداره؟
اگر تاج گردون خیلی خوب بود الان پول رو پول نمیذاشت به مردم کمک میکرد ،یه مقدار از کارهای خوبی که در راستای منفعت مردمه بگید ما هم بدونیم ،/همشون سرکارن، کلی شرکت وکارخونه دارن ،کسی که دلش برای مردمش بسوزه دنبال مقام وریاست نیست
امین
Iran, Islamic Republic of
این مطلب بود یا.. ؟ اگر انقدر ادم قوی هست و هیچ عیبی نداره پس چرا وضع استان و مردمش اینقدر روز بروز خرابتر میشه و صداشون کمتر بگوش میرسه ؟ از خدا بترسید و بگذارید اگر کسی حق دارد خودش از حقش دفاع کند نه اینکه شما کاسه داغتر از آش شوید و از جانب همه نظر بدهید
Iran, Islamic Republic of

مدیران موروثی
بی ادعا
تاج سوز
Iran, Islamic Republic of
.در حد اعلا
محطلا
Iran, Islamic Republic of
این مرقومه ی فقط یک کارکرد دارد اگر تاجگردون در قدرت بماند پاسخ این د... تکان دادنها را نقدا پرداخت می کنه
حسن تقوی
Iran, Islamic Republic of
بخدا حقش نیست که اینجور از رده خارج شه این بزرگوار
مسعود
Iran, Islamic Republic of
چرت و پرت قشنگی بود
Iran, Islamic Republic of
اره ازلحاظ پول جمع کردن .....قویترین هست خخخ راستم میگین هیشکی مث این نتونسته
شکوهی
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز ، مشکوک میزنی ها!!!!!
جلیل
Iran, Islamic Republic of
الکی شلوغش نکنیم حذف کردن امثال تاجگردون مث آب خوردنه مشکل از خودشه
روزبه
Iran, Islamic Republic of
چرا فکر میکنید که فقط تاجگردون توان خدمت به مردم را داره.. اگر اقای نماینده و رفقاش اجازه بدهند خیلی ها میتونن به مردم خدمت کنند بدون اینکه در بوق و کرنا بذارن .. به خاطر یک درخت زاگرس هزاران درخت زاگرس را نخشکانید...ژ
ی
Iran, Islamic Republic of
پست خوبی هم نصیب شماشد اقای نویسنده
اکبریان
Iran, Islamic Republic of
قویترین/به مردم واقعا قوی بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1