تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۴۲۲۰۷۵
بهمن شریف‌زاده:

خبر رایزنی احمدی‌نژاد با شورای نگهبان دروغ است / احمدی‌نژاد بدون مطالبه مردم هیچ تصمیمی برای ۱۴۰۰ نمی‌گیرد

۰
خبر رایزنی احمدی‌نژاد با شورای نگهبان دروغ است / احمدی‌نژاد بدون مطالبه مردم هیچ تصمیمی برای ۱۴۰۰ نمی‌گیرد
کبنا ؛خبر رایزنی محمود احمدی نژاد با شورای نگهبان محل بحث و تحلیل رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب قرار گرفته است اما جالب آنکه نه نزدیکان سیاسی محمود احمدی نژاد و نه شورای نگهبان موضعی درباره آن نگرفته اند.
بهمن شریف زاده از نزدیکان سیاسی احمدی نژاد حالا بعد یک هفته از طرح این مسئله، خیلی صریح و قاطع اساس این خبر را رد می کند.
بهمن شریف زاده درباره رایزنی محمود احمدی نژاد با شورای نگهبان برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به نامه نیوز گفت: این خبر دروغ است و صحت ندارد. هیچ رایزنی صورت نگرفته است.
وی با اشاره به اخبار منتشره پیش از انتخابات مجلس یازدهم ادامه داد: در آن روزها اخبار مختلفی منتشر می شد که آقای احمدی نژاد لیست داده است یا با آقای قالیباف بر سر انتخاب نامزدها ملاقات دوگانه و سه گانه داشته، حال آنکه هیچ کدام صحت نداشت و دروغ بود. معتقدم این اخبار را مطرح می کردند تا از پتانسیل هواداران آقای احمدی نژاد استفاده انتخاباتی کنند.
این فعال سیاسی نزدیک به احمدی نژاد انتخابات ریاست جمهوری را خیلی مهمتر از انتخابات مجلس خواند و اظهار کرد: از چند ماه پیش بحران های معیشتی در حال گسترش است که قطعا رغبت و اشتیاق مردم را برای مشارکت در رقابت های سیاسی کاهش می دهد اما ظرفیت هواداران آقای احمدی نژاد می تواند تنور انتخابات گرم کند، برای همین خبرهایی از این دست را مطرح می کنند.
وی در پاسخ به این سئوال که «اصولگرایان می خواهند از ظرفیت هواداری آقای احمدی نژاد به نفع خود در انتخابات ریاست جمهوری استفاده کنند یا اصلاح طلبان به طرح این مسئله می پردازند تا با ایجاد ترس در جامعه، اقبال عمومی برای شان ایجاد شود؟» گفت: اهداف گوناگونی برای طرح یک مسئله ممکن است وجود داشته باشد اما من به این نتیجه نرسیدم که اصلاح طلبان دنبال طرح این خبر هستند اما چند شخصیت اصولگرا این مسئله خلاف واقع را بیان کردند.
شریف زاده اظهار کرد: آقای احمدی نژاد بدون مطالبه مردم هیچ تصمیمی برای آمدن در انتخابات ریاست جمهوری ندارد. 
وی افزود: یک شاهد مهم برای کذب بودن این اخبار آن است که هیچ کس درباره نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری با شورای نگهبان وارد مذاکره و رایزنی نمی شود. همیشه درباره نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دو مسیر وجود دارد، بزرگان سیاسی که می خواهند نامزد شوند استیذان می کنند، راه دوم نیز آن است که افرادی خودشان تصمیم می گیرند و ثبت نام می کنند اما مسیری به عنوان رایزنی با شورای نگهبان وجود ندارد. معتقدم کسی که خبر رایزنی آقای احمدی نژاد با شورای نگهبان را داده است فقط می خواسته این خبر را تثبیت کند حال آنکه کذب بودن این خبر از محتواي خودش عیان است. (نامه نیوز)
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1