تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۴۲۰۸۰۳
در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

آخرین جزئیات بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از زبان استاندار

۱
آخرین جزئیات بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از زبان استاندار
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور دانش آموزان در مدارس به هیچ وجه اجباری نیست وصرفاً برای رفع اشکال وحتی الامکان حضور به همراه یکی از اولیاء وجود دارد تا پس از رفع اشکال مدرسه را ترک کنند.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری امروز ( دوشنبه 22 اردیبهشت ماه 99) در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای بازگشایی مدارس در برخی از مناطق کشور اظهار کرد: ابتدا باید گفت که شیوع ویروس کرونا تجربه جدیدی برای کشور بود چرا که ما بر خلاف سایر کشورها که تنها با یک کرونا مبارزه می‌کنند در حال مبارزه هم با ویروس کرونا و هم ویروسی دیگر به نام تحریم هستیم که سخت‌تر از کروناست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این عرصه سربلند بیرون آمدیم همان گونه که مقام معظم رهبری در بیاناتشان در ستاد ملی مبارزه با کرونا از همه تلاش‌ها قدردانی کردند و خستگی از تن همه بیرون رفت.
کلانتری به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: همه برای مقابله با این ویروس زحمت کشیدند آموزش و پرورش هم تلاش خود را کرد هر چند که 44 درصد از جمعیت استان ما در مناطق روستایی است و همین موجب شد تا کار کمی برای آموزش‌های مجازی سخت باشد.
این مسوول ارشد استانی با بیان اینکه در زمینه فضای مجازی و اینترنت اقدامات خوبی در استان انجام شده به انتخابات مجلس در دوم اسفندماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: جالب است که با همه سختی‌ها و جمعیت و پراکندگی روستایی 99 درصد از شعب اخذ رای ما آنلاین بود و اگر در انتخابات آینده ریاست جمهوری شورای نگهبان انتخابات تمام الکترونیک را تایید کند استان قادر به پوشش آنلاین 100 درصدی خواهد بود.
استاندار در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس و اینکه اجباری برای حضور دانش‌آموزان در کار نیست افزود: دانش‌آموزان می‌توانند برای رفع اشکال به مدارس بروند اجباری در کار نیست و معلمان و مدیران هم باید پروتکل‌ها را رعایت کنند.
وی از فرمانداران همه مناطق استان خواست تا در این زمینه به کمک آموزش و پرورش آمده و از توان شهرداری‌ها و سمن‌ها برای ضد عفونی کردن مدارس استفاده شود.
استاندار تاکید کرد مدارس ابتدا قبل از بازگشایی باید ضد عفونی شوند و در هر روز نیز این کار توسط مدیران مدارس انجام شود و دانش‌آموزان و مدیران و معلمان هم بدون ماسک و دستکش وارد مدارس نشوند.
وی سپس با خواهش دوباره از مردم استان برای عدم برگزاری مراسمات تشییع و خاکسپاری مردم استان را به خوزستان ارجاع داد که همین برگزاری برنامه‌ها و مراسمات باعث شد تا استان جنوبی و همسایه کهگیلویه و بویراحمد دوباره به عقب برگردد و مجبور شوند طرح فاصله‌گذاری را از نو در این استان اجرا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1