تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۲۰۵۰۲
کبنا خبر می دهد؛

عملیات اجرایی مسکن ملی فرهنگیان، فردا در ۶ استان آغاز می‌شود

۱
کبنا ؛
به نقل از ایرنا «محمود محمودزاده» امروز، یکشنبه گفت: در راستای طرح اقدام ملی مسکن تفاهنامه‌ای با دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت آموزش و پرورش منعقد شد که با تجمیع امکانات دو وزارتخانه، افراد واجد شرایط راحت‌تر صاحب مسکن شوند.
وی گفت: بر این اساس با هدف تامین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن، فردا مراسم کلنگ‌زنی ساخت ١٧٠ هزار واحد مسکونی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوری و «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود.
به گفته محمودزاده همزمان با فراخوان سال گذشته وزارت آموزش و پروش، ٣٠٩ هزار نفر به وزارت راه معرفی شدند؛ پالایش اولیه انجام و حدود ٧٥ هزار متقاضی تایید صلاحیت نهایی شده‌اند و ١٤٥ هزار نفر شرایط لازم را نداشتند؛ همچنین اعتراض ٢٧ هزار نفر دیگر در حال بررسی است و تعداد ٨٧ هزار نفر هم اطلاعات ثبت نامی ناقصی را داشتند که در حال تکمیل هستند.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خبر داد: نیازسنجی مسکن فرهنگیان در شهرها و استانهای مختلف انجام شده است و به نسبت تامین زمین در فاز نخست، فردا عملیات کلنگ‌زنی و اجرایی ١٧٠ هزار واحد انجام می‌شود.
محمودزاده توضیح داد: ساخت خانه برای فرهنگیان در ١١ استان تهران، فارس، خوزستان اذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و زنجان انجام  می‌شود.
وی گفت: در مراحل مختلف با تامین منابع ملکی از طرف وزارت راه و آموزش و پرورش در استانهای دیگر هم ساخت خانه آغاز می‌شود. (منبع: ایرنا)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1