تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۲۰۳۹۵
در جلسه تبلیغ فعالیت های دینی و قرآنی در گچساران مطرح شد؛

تبلیغ فعالیت های دینی و قرآنی در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی

۰
تبلیغ فعالیت های دینی و قرآنی در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی
کبنا ؛
به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران؛ جلسه تبلیغ فعالیت های دینی و قرآنی با حضور حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه، حجت الاسلام هادی خادمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، بهمنی رییس اداره اوقاف، و دیگر نماینده های حوزه های علمیه و ادارات در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
این جلسه به منظور لزوم تقویت هویت انقلابی شهرستان گچساران و اولویت های برنامه ریزی فرهنگی در سال جاری، همچنین هماهنگی و همفکری نهادهای دینی و تبلیغی شهرستان پیرامون عملیات فرهنگی در ماه مبارک رمضان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حجت الاسلام حجازی امام جمعه شهرستان گچساران در این جلسه ضمن فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: کشور ایران؛ مردمی ولایت مدار و خداجو دارد و از این نظر با دیگر کشورها متفاوت است و هیچ موضوعی نمی تواند اعتقادات دینی و مذهبی آنان را کمرنگ کند و یا فاصله اندازد.
در ادامه حجت الاسلام هادی خادمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، به بیان راهکارها و پیشنهادات برای بررسی مواسات، و لزوم و برنامه ریزی های فرهنگی در سال جاری، همچنین هماهنگی و همفکری نهادهای دینی در زمینه دین و قرآن و آثار آن در ماه مبارک رمضان پرداخت.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران نیز به تبعیت از سخنان امام جمعه در خصوص نظم و اعتدال و خیرخواهی مردم ایران نسبت به همدیگر و مقایسه آن با دیگر کشورها در شرایط بروز بحران ها از جمله کرونا ویروس به ایراد سخن پرداخت و گفت: این شرایط بحرانی و حساسی که همه کشورها را در برگرفت، فرصتی بود تا با رصد برخوردها، راه ها و عملکرد و مقایسه کشورها؛ فرهنگ آنان برای همه مشخص گردد و همگان شاهد بودند که مردم ولایت مدار ایران در این بحران، به واسطه ی عرق دینی و مذهبی خود، سربلند شدند و فرهنگ والای دینی خود را به جهانیان نشان دادند.
خادمی در ادامه، با توجه به رعایت بهداشت فردی و جمعی و منع حضور مردم در مکان های عمومی، به بیان راه کارهایی در خصوص تکریم ماه مبارک رمضان پرداخت که ایراد سخنرانی کوتاه و قرائت  دعاهای ماه مبارک از بلندگوی مساجد، تهیه و پخش کلیپ های مذهبی و متناسب با حال و هوای ماه رمضان و انتشار آن در فضای مجازی توسط ائمه جماعات و فعالین مذهبی،  ایجاد فضاهای ارتباطی مناسب مجازی بین نمازگزاران و امامان جماعات برای ختم و تفسیر قرآن، جلسات پرسش و پاسخ، مسابقات دینی و... ارتباط مردم با روحانیون بدون شکل گیری اجتماعات در حیاط مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پاسخگویی به سوالات شرعی بخشی از این راهکارها بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1