تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۴۲۰۳۰۶
مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز خرید اولین محموله گندم کشاورزان استان در سال ۹۹

۰
آغاز خرید اولین محموله گندم کشاورزان استان در سال ۹۹
کبنا ؛مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اولین محموله گندم برداشت شده از مزارع استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران به میزان ۲۱۵۰ کیلوگرم خریداری شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد؛ ابوالحسن صداقت کیش ضمن بیان این خبر افزود: با توجه به فرارسیدن فصل برداشت گندم و کلزا در استان این اداره کل در سطح استان اقدام به برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی های لازم درون مجموعه ای و هم چنین پیگیری تشکیل کارگروه خرید تضمینی در استانداری نمود که پس از بررسی های لازم و توضیحات کارشناسی در خصوص شرایط مراکز خرید و چگونگی تمهیدات لازم در این مراکز برای تسهیل در تحویل گندم و رفاه حال کشاورزان ۹ مرکز خرید و ۲ مرکز کلزا برای خرید تضمینی گندم و کلزا در سطح استان در نظر گرفته شده است .
وی اظهار داشت: طبق پیش بینی های کارشناسی امسال حدود ۷۵ هزار تن گندم و ۴ هزارتن کلزا از کشاورزان استان خریداری خواهد شد .
صداقت کیش با اشاره به ضرورت رعایت پیشگیری و مراقبت به جهت خطر ناشی از شیوع بیماری کرونا گفت: ما بر حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز خرید تاکید داشته و داریم و تمهیدات لازم برای همه همکاران در مراکز خرید و کشاورزان عزیز پیش بینی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1