تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۲۰۰۶۶

خانم ابتکار! به‌جای توجه به غرب، به جوانان نظام اسلامی توجه کنید

۰
خانم ابتکار! به‌جای توجه به غرب، به جوانان نظام اسلامی توجه کنید
کبنا ؛شورای هماهنگی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ طی نامه‌‌ای از معصومه ابتکار خواست به‌ جای نگاه به غرب برای حل مسائل زنان، به ظرفیت‌ها و سرمایه‌های ارزشمند جوانان نظام اسلامی اعتماد کند.
به گزارش کبنا به نقل از فارس، شورای هماهنگی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ طی نامه‌‌ای از معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خواست به‌جای نگاه به غرب برای حل مسائل زنان به ظرفیت‌ها و سرمایه‌های ارزشمند جوانان نظام اسلامی اعتماد کند.
متن این نامه به شرح زیر است:
مسئول محترم معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری

خانم دکترابتکار
سلام علیکم؛
نزدیک به دو ماه است که ویروسی منحوس تمامی جهان از جمله کشورعزیزمان ایران را درگیر نموده است. از همان ابتدا همه اقشار جامعه به نوعی درگیر مبارزه با این ویروس شده وکم و بیش خسارت های جانی و مالی گریبانگیر آنان بوده است.
دراین میان، زنان که تقریباً نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند از این قضیه مستثنی نبوده و به همراه خانواده و اجتماع مشغول دست و پنجه نرم کردن با آن هستند.
اما آن دسته ازبانوان که بیشتر آسیب دیده اند، زنان بد سرپرست، زنان سرپرست خانوارکم درآمد یا فاقد درآمد ثابت و همچنین زنان درگیر آسیب های اجتماعی بوده اند.
زنانی که قبل ازشیوع کرونا به مشاغل آسیب پذیر ازجمله دست فروشی، آرایشگری، خدمات منزل ، کارگری در رستوران و ... اشتغال داشتند که اکنون با شیوع این بیماری زندگی آنان کاملا تحت تاثیرقرار گرفته است.
در این شرایط خاص و بحرانی وظیفه دولت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به این اقشار است.
در دولت، برنامه ریزی و رسیدگی به امورات این قشر از جامعه به معاونت امور بانوان ریاست جمهوری ، با بودجه کلان، امکانات فراوان و اختیارات گسترده سپرده شده است، اما تاکنون گزارشی از نوع و میزان رسیدگی به این بانوان ازطرف آن معاونت ارائه نگردیده است.
خانم ابتکار، شما به عنوان مسئول معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری پس از گذشت قریب به دو ماه از شیوع این بیماری در کشورمان به جز شعارها و وعده های گوناگون چه اقدام مثمر ثمری در این زمینه انجام داده اید؟
اگر خاصه برای این بانوان چاره ای اندیشیده و اقدام عملی و موثر انجام داده بودید تا کنون سایت ها و کانال های موردحمایت شما از اسناد و مدارک آن پر بود.کما اینکه پیش از این معاونت شما برای خوشایند سازمان های بین المللی به راحتی آمار و اطلاعات زنان سرپرست خانوار را بر روی سایت معاونت قرار داد و باب مداخلات مغرضانه این سازمان ها را دراین امور گشود.
آیا با برگزاری ویدئوکنفرانس یا ارائه توضیحات و اطلاعات پزشکی در کانال ها و صفحات خود در فضای مجازی نیاز این قشر را برطرف نموده اید؟
آیا شاخص های عدالت جنسیتی(برابری جنسیتی) که بر اساس سند توسعه هزاره، کپی برابر اصل اسناد غربی و بعضاً مغایر با اصول اسلام است در این برهه حساس به داد بانوان ما رسید و مشکلی از آنان را رفع نمود؟
آیا دغدغه و اولویت اول بانوان ما در این کشور اسلامی همچون غرب وحشی مسئله ی خشونت خانگی است؟
آیا شما به عنوان مسئول معاونت محترم امور بانوان کشور جز با الگو قرار دادن کشورهای غربی در موضوعات گوناگون و دادن پیامک های عجیب با همکاری وزارت ارتباطات وظیفه دیگری در قبال زنان ندارید؟ 
با تمام این صحبت ها ای کاش شما به همین مقدار اکتفا نموده و به همان دادن اطلاعات پزشکی و روانشناسی در کانال خود می پرداختید و اقدامات شناسایی و برنامه ریزی و عملیات عاجل و موثر را همچون تمام این دو ماه به نیروهای مردمی و بانوان جهادگر می سپردید، ولی گویا جنابعالی به قدری از اکثریت جامعه ایرانی و نهاد مقدس خانواده در آن، دور شده اید که نه تنها ارزش مقام زن در خانواده اسلامی- ایرانی را نمی بینید، بلکه در رقابت با غرب وحشی به مسائلی همچون خشونت خانگی می پردازید.(که جزو آخرین مسائل زنان درایران است)
آیا مسائل زنان خانه دار در کمک به اقتصاد خانواده در این بحران بین المللی و حمایت از زنان بی سرپرست و امنیت روانی زنان کارمند و برای شما اهمیتی کمتر از خشونت خانگی در ایران دارد؟
هر چند با وجود شواهد و تایید خبرگزاری ها و افراد موثق من جمله یکی از اعضای شورای فرهنگی- اجتماعی زنان، جنابعالی منکربرگزاری جلسات با نمایندگان زن سفارت خانه ها با موضعی تحقیرآمیز و سراسر ضعف و وادادگی و زدن چوب حراج به آبروی زنان ایرانی شدید (که امید است چنان باشد.)
اما یادآور می شود که اکنون به واسطه شیوع بیماری کرونا دستان چدنی آن ها از زیر دستکش مخملین شان کاملا بیرون زده است و رسوایی عظیمی برای فرهنگ آنان به بار آورده، و اکنون آنچه که باید به داد زنان جهان برسد، قوانین مترقی اسلام ناب محمدی(ص) است که باید آنان را که تحت ظلم و تبعیض جنسیتی می باشند نجات دهد.
شاید باید یادآور شویم که در خانواده با اصالت ودارای فرهنگ اسلامی- ایرانی که نماد تمدن جهانی اسلام است، ارزش و مقام زن غیرقابل انکار است ومردان غیرتمند ایران مانند مردان اروپا و آمریکا در اثر شرب خمر و ازدواج های سفید و روابط آزاد و عدم تعهد به خانواده دچار بیماری های روحی و خشونت های خانگی نیستند؛مگر در مواردی بسیار نادر که آن هم به واسطه ی اثرگذاری همان آسیب های اجتماعی و نگاه غرب گرایانه است.
خانم ابتکار، به نظر می‌رسد با گذشت حدود هفت سال ازروی کار آمدن دولت تدبیرو امید، به جای قرار گرفتن در جایگاه اپوزیسیون و زیرسوال بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و وارونه جلوه دادن وضعیت بانوان در ایران به منظور سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف و غیر قابل دفاع خود در این جایگاه مهم، بایدتوضیحاتی شفاف و روشن در خصوص خروجی عملکرد چندین ساله خود به مردم ارائه دهیدو دست ازبازی دادن افکار عمومی که این روزها آگاه تر از هر زمان دیگری هستند بردارید.
قرار گرفتن شما در جایگاه منتقد در حالی که خود موظف به حل مشکلات بانوان هستید جای بسی تامل دارد؛باید ها و نبایدهای مطرح شده توسط شما مخاطبی جز خودتان ندارد گویا جنابعالی توانمندی ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از مسائل زنان را ندارید لذا به شما یادآوری می‌کنیم.
1- در نظام ولایی شرعا قرار گرفتن در جایگاهی که توانایی مدیریت در آن را ندارید جایز نیست.
2- دست دراز کردن به سمت نظام غرب افسارگسیخته و به معنای واقعی کلمه دچار بحران زنان، اشتباهی غیر قابل جبران است.
3- اگر شما توان مدیریت این امور را در معاونت خودنمی بینید می توانید کار را به بانوان جهادگر کشورمان که در تمامی عرصه ها از پزشکی و پرستاری و تولید ماسک و حمایت های روانشناسی و خدماتی و رزمایش همدلی و مواسات پیشتاز میدان جهاد بودند بسپارید.
ما منتظر ارائه راهکار پیشنهادی شما به صورت کاملا شفاف و عملیاتی در راستای بهبود وضعیت زنان در این بحران هستیم.
تمامی زنان و دختران جهادگر میهن اسلامی عزیز مان آماده ارائه راهکارهای مناسب و اجرای آن برای بهبود وضعیت معیشتی، رفاهی، امنیتی و... هستند.
پس به جای غرق شدن در توهم نجات توسط غرب می‌توانید به ظرفیت ها و سرمایه‌های ارزشمند جوانان نظام اسلامی اعتماد کنید.
والسلام من اتبع الهدی
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1