تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۴۱۹۵۷۲
کبنا خبر می دهد؛

فروشگاه‌های زنجیره‌ای دهدشت بازگشایی نمی‌شوند

۰
فروشگاه‌های زنجیره‌ای دهدشت بازگشایی نمی‌شوند
کبنا ؛علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مقابله با کرونا اظهار داشت: همه مجموعه‌هایی که وظیفه اداری و حتی فراتر از وظیفه خود عمل کردند قابل تقدیر هستند.
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: از مجاهدت‌هایی که سپاه و بسیج در پیشگیری و مقابله با کرونا انجام داد تشکر می‌کنم چرا که فراتر از وظیفه‌ای که داشتند در این شرایط به یاری نهادها و مردم آمدند.
وی با اشاره به فعالیت‌های خود جوش و دغدغه‌مند مردم شهرستان نیز گفت: کارهای میدانی بسیار ارزشمندی در شهرهای مختلف صورت گرفت که گندزدایی و حضور در ورودی و خروجی های شهرها و روستاها به صورت خودجوش چهره زیبایی از مشارکت همگانی مردم و نهادهای مختلف را به نمایش گذاشتند.
اتابک اضافه کرد: یکهزار و 700 نفر فقط در پست‌های قرنطینه و ورودی‌ها به صورت ۲۴ ساعته حضور داشتند.
 این مسؤول تصریح کرد: با وجود مشکلات معیشتی بیش از سه هزار صنف در شهرستان برای مقابله با کرونا فروشگاه و مغازه خود را بستند.
 اتابک عنوان کرد: در زمینه ضدعفونی معابر و توزیع آب ژاول در شهرهای مختلف گروه‌های جهادی فعالیت‌های قابل توجهی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.
 وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه مسدود کردن راه‌ها و غربالگری در ورودی‌های دهدشت گفت: همه دست به دست هم دادیم و در ۲۴ ساعت شبانه روز برای کنترل ترددها و غربالگری در ورودی‌ها اقدامات مناسبی صورت دادیم.
 اتابک گفت: همه مردم سعی کنند در سامانه غربالگری حتما ثبت نام کنند و اگر علائمی دارند در آن مشخص کنند تا اگر کسی احتمال بیماری دارد سریعتر درمان و اگر بیمار باشد بقیه اهل خانواده آن بیمار نشوند.
 وی با بیان اینکه برخی تصور کردند که مراقبت‌ها و حساسیت‌ها فقط تا روز ۱۳ فروردین است، ادامه داد: اما همه مصوبات شورای سلامت تا بیستم فروردین تداوم دارد در ادامه تصمیم گیری برای بعد از این تاریخ نیز صورت خواهد گرفت.
 اتابک با اشاره به درخواست‌های مکرر فروشگاه‌های زنجیره ای مبنی بر بازگشایی تاکید کرد: در شهرستان کهگیلویه هیچ فروشگاه زنجیره‌ای بازگشایی نخواهد شد و این جزو مصوبه شورای سلامت است.(فارس)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1