تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۲۰
کد مطلب : ۴۱۹۳۹۸
کبنا گزارش می‌دهد

بازار کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره‌بین، مردم در خانه بمانند / حسین‌پور: صنف متخلف باید منتظر عواقبش باشد

۳
۰
بازار کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره‌بین، مردم در خانه بمانند / حسین‌پور: صنف متخلف باید منتظر عواقبش باشد
کبنا ؛ویروس کرونا در سطح جامعه روز به روز در حال افزایش است، اما متأسفانه بعضی‌ها هنوز این ویروس مرگبار را جدی نگرفته‌اند و ضمن اینکه اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، حتی به قوانین و توصیه‌های مسئولان هم توجهی ندارند و راه خودشان را می‌روند، تا هم سلامت خود و هم سلامت دیگر افراد جامعه را به خطر بیندازند.
سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با برنامه‌ریزی و تدبیر سالار حسین پور توانست که بازار استان را به خوبی مدیریت کند. حسین پور با تشکیل تیم‌های بازرسی پای کار برای حفظ سلامت مردم بازار را تعطیل کرد و تنها اجازه فعالیت به اصناف ضروری همانند؛ خبازی‌ها، قصابی‌ها، میوه فروشی‌ها و مرغ فروشی‌ها  و ... داد.
حسین پور اجازه نفس کشیدن به افراد متخلف نداد و با برخورد قانونی بازار را تحت کنترل خود در آورد. او علاوه بر نظارت بر بازار تلاش جدی کرد تا میوه شب عید با بهترین کیفیت و به وفور دست مردم برسد.

پلمپ ۴۴ واحد صنفی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۴ واحد صنفی متخلف در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی درمرکز استان و سایر شهرستان‌ها شناسایی و پلمپ شدند.
 سالار حسین پور اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل‌های اجرایی ستاد ملی مقابله با کرونا و تصمیمات استانی طرح فاصله گذاری اجتماعی واحدهای غیر ضرور، همچنان تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشند.
 وی ادامه داد: این طرح همچنان در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و انجام مسولیت های اجتماعی در سطح استان انجام خواهد پدیرفت.
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: بر اساس این طرح تعداد ۲۵۶ فقره بازرسی توسط بازرسان این سازمان و در قالب ۲۴ گشت مشترک با حضور دستگاه‌های همکار در استان و دیگر شهرستان‌ها انجام و واحدهای متخلف شناسایی و پلمب شدند.
 وی تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی با توجه به اینکه با سلامت مردم در ارتباط است باید با جدیت توسط کسبه و اصناف اجرا شود.
 حسین پور ادامه داد: در همین راستا تعداد ۳۳ فقره فرم گزارس بازرسی توسط بازرسان این سازمان تشکیل و جهت صدور رأی نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.
کالاهای اساسی مردم در بازار موجود است و هیچ کمبودی نداریم
سالار حسین پور با بیان اینکه کالاهای اساسی مردم همانند برنج، روغن، گوشت، مرغ، شکر، قند و ... به مقدار زیاد در بازار موجود است و هیچ کمبودی نداریم، اظهار داشت: «در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده قیمت میوه شب عید طرح تنظیم بازار در استان کهگیلویه وبویراحمد، تعدیل گردید.»
وی افزود: با توجه به تصمیمات جلسه کمیته ملی راهبری طرح میوه ایام نوروز و اختیارات تفویض شده توسط دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار کشور به سازمان‌های استانی صنعت، معدن و تجارت در خصوص شرایط بازار، با توجه به بررسی حاشیه قیمت میوه و ایجاد انگیزه و مشارکت واحدهای خرده فروش در جذب و توزیع میوه، جلسه فوق العاده استانی تشکیل و قیمت هر کیلوگرم سیب و پرتقال نوروزی تعدیل گردید.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، عدم قدرت خرید مردم، شرایط اقتصادی ومعیشتی مردم استان در این شرایط حساس، از تاریخ ششم فروردین ماه، قیمت هر کیلو سیب برای مصرف کننده نهایی ۵۰۰۰ تومان و قیمت هر کیلو پرتقال والنسیای جیرفت ۶۵۰۰ تومان تعیین گردید که این برای رفاه حال مردم عزیزمان هست.
حسین پور در پایان با بیان اینکه برای سلامتی مردم با هیچ کس تعارف نداریم و هر صنف متخلفی که بخواهد سلامت جامعه را خدشه دار کند، باید منتظر عواقبش هم باشد، تاکید کرد: مردم باید به توصیه‌های کارشناسان بهداشت و درمان عمل کنند و در خانه بمانند، تا اینکه خیلی زود از شر این ویروس همه مردم عزیزمان رها شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد مسعودی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر کلانتری باسلام چرا .سا
زمان را می دهد رسانه ها برای نمایش خودش اگه کامنت نگذاشتی به شماره 0912 استاندار پیام می دهم
حبیب
Iran, Islamic Republic of
باسلام مغازه های ما از۲۳اسفند تا حالا تعطیلند وچکهامان برگشت خورده والان حتی پول خرج خانه را نداریم وهیچ در امدی به جز مغازه نداریم کرایه مغازه وکرایه خانه و....راچکار کنیم
Iran, Islamic Republic of
فقط حرف می زنید عملاً هیچ کاری ازدستتون برنمیاد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1