تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۱۶۸۴۸
با ارسال متن و فیلمی مطرح شد

توضیحات مستند فرمانداری بویراحمد به اظهارات مدیرکل ورزش

۳
۲
توضیحات مستند فرمانداری بویراحمد به اظهارات مدیرکل ورزش
کبنا ؛بعد از صحبت‌های «سید محمد تقی علوی» مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد [کلیک کنید]  پیرامون اظهارات فرماندار بویراحمد مبنی بر اینکه پیست اسکی کاکان آبروی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد، اما الان وضعیت مناسبی ندارد، روابط عمومی فرمانداری بویراحمد با ارسال فیلم و مستنداتی از صحبت‌های شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد به  مطالب مدیرکل ورزش و جوانان استان پاسخ داد.
بنا بر این گزارش، در متن ارسالی روابط عمومی فرمانداری بویراحمد آمده است که در شورای برنامه ریزی این شهرستان از محل اعتبارات 27 صدم مالیات ارزش بر افزوده مبلغ 7 میلیارد و 200 میلیون به ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد اختصاص یافت. و کل این مبلغ بیش از 23 میلیارد تومان بود که این میزان به شهرستان بویراحمد داده شد.
«همچنین با توجه به اینکه بر اساس شاخص‌های ابلاغی و ارسالی از سوی ورزش و جوانان به سازمان برنامه بودجه کشور، این شاخص‌ها در سطح شهرستان به صفر گردید. کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد به علت مغایرت با قوانین مربوطه قادر به اختصاص اعتبار از محل استفاده متوازن از امکانات کشور نبوده است و لذا سایر اعتبارات دستگاه‌های اجرایی از محل استانی و نفت کسر گردید و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای ورزش و جوانان در شهرستان بویراحمد مصوب گردید.»
از آنجایی که شهرستان بویراحمد در فصل برفی میزبان کثیری از مردم و خانواده‌ها می‌باشد، گاهاً این نقاط گردشگری مثل پیست اسکی و مسیرهای دسترسی به آن باعث ایجاد ترافیک سنگین در آن منطقه می‌شود که این بار ترافیک ممکن است، موجب خشم مردم، تصادف، درگیری و ایجاد ناامنی شود. آیا این موضوع نباید در شورای ترافیک مطرح می‌شد.
روابط عمومی فرمانداری بویراحمد در ادامه این را هم گفت که بهتر است آقای مدیرکل ورزش و جوانان به جای فرافکنی پاسخگوی خیل عظیمی از مردمی که هنگام مراجعه به این مکان تفریحی به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات و نبود پارکینگ سر گردان و کلافه هستند، باشد.
در ادامه صحبت‌های فرماندار بویراحمد که منجر به واکنش مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد شد را در فیلم زیر می‌توانید، ببینید.

   


 
نام شما

آدرس ايميل شما

احساس خواه
Iran, Islamic Republic of
آقای کناری عزیز شما فیلم برنامه رودرو با مجری گری آقای عادل زاده با این مدیر کل را که در شبکه استانی دنا بصورت زند پخش شده را از صدا وسیمای استان بگیرد وبه این مدیر کل بگویید چرا به مردم
علی
Iran, Islamic Republic of
پس کو فیلم بالا نمیاد
حسین زاده
Iran, Islamic Republic of
مدیران از انتقاد استقبال کنند . درود بر فرماندار مقتدر بویراحمد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1