تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۵
کد مطلب : ۴۱۶۸۱۳

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج چاروسا معارفه شد

۱
فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج چاروسا معارفه شد
کبنا ؛روز دوشنبه (30 دی ماه 98) با حضور فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه، امام جمعه، بخشدار مسئولین قضایی و شورای اداری چاروسا مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا برگزار شد.



حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این نشست ضمن خیرمقدم به مجموعه سپاه شهرستان کهگیلویه و فرماندهی سپاه به ویژگی‌های سردار قاسم سلیمانی اشاره و عنوان کرد: سردار سلیمانی ویژگی های بسیار به خصوصی داشت که انقلابی بودن و اخلاص داشتن از مهمترین ویژگی یک انسان بزرگوار است که رهبر معظم انقلاب هم ایشان را یک فرد فراجناحی و تنها خط آن را انقلابی بودن می داند و ادب و احترام این شهید بزرگوار به ولایت بی نظیر است به نحوی که ایشان در چندین مورد راه نجات و عامل عاقبت بخیری را ولایت پذیری بودن می داند.
امام جمعه قلعه رئیسی افزود: آنچه آدم تا خاتم گذشت و سبب عزت و عاقبت بخیری انسان شد و آنچه باعث می شود انسان به این حد به عزت برسد ادب در مقابل ولایت است و ادب حاج قاسم در مقابل ولایت سبب این همه بزرگی شد.
وی گفت: در تاریخ کم نداریم از اینگونه افراد که حضرت عباس در مقابل سید الشهداء نمونه عینی این افراد است و عکس آن هم می شود انسانی که در مقابل ولایت بیاستد زمین بخورد و سبب سرنگونی شود.
صلواتی خاطرنشان کرد: این عظمت و بزرگی سپاه و این هیمنه سپاه که جهان را به لرزه در می آورد و محبوب دل تمام ملت می شود ولایت مداری بچه های سپاه است و انقلابی گری یک الگو و نمود است اما انقلابی نمایی نمونه برای باج گیری است.



وی گفت: انقلابی نمایان ظاهرسازی می کنند اما انقلابی گری تمام توان خود را فدای انقلاب می کنند انقلابی گری یک عنصر فعال است اما انقلابی نما به دنبال فتنه گری و حاشیه سازی است تا دیروز مطهری ها، بهشتی ها و چمران ها مورد هجمه انقلابی نماها بودند و امروز هم رئیسی ها، سپاهی ها، مصباح ها، بسیجی ها و علم الهدی ها را مورد اتهام قرار دادند و امروز این را گفتم که بدانیم رسالت ما بعد از شهید سلیمانی بسیار مهم و تاثیرگذار است.
محقق زاده فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه هم در این مراسم بیان کرد: دین اسلام دین عزت‌مداری و افتخار آفرینی برای مسلمانان است و هر جا توانستیم بر اساس تعالیم دینی حرکت کنیم توجه به اصول اسلام داشته باشیم موفق خواهیم بود.
وی گفت: این نظامی که به پای آن بیش از 250هزار نفر خون شهید ریخته شده است این ها خون شهدایی است که پای دین و انقلاب و در راه آرمان امام ریخته شد.
وی تاکید کرد: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر است اما آنچه مهم است تبیین پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی است و باید همه تلاش کنند تا خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم گفته شود در 40سال گذشته مشاهده می کنیم در تمامی حوزه های مختلف بی بدیل است.



محقق زاده خاطرنشان کرد: مردم در تمامی صحنه ها و هر جایی که نیاز باشد حضور پیدا می کنند و پای نظام خود با افتخار می ایستند و این مردم قابل خدمت هستند و باید مسئولین با تمام وجود تلاش کنند و در طول 40 ساله انقلاب دولت های مختلفی آمدند و خدماتی را داشتند اما مهم این است که خدمات انقلاب هستند و باید این خدمات گفته شود تا قدردان نظام و انقلاب باشیم.
فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه تودیع و معارفه ها را در هر نهاد و سازمان یک امر بسیار معمولی دانست و بیان کرد: سروان بدرقه از نیروهای خود و توانمند سپاه بودند که خدمات خوبی داشتند به خصوص در برنامه های مختلف فرهنگی که لازم می دانم از خدمات آن تقدیر و تشکر کنیم و سروان رجائی هم از نیروهای خوب و از بچه های منطقه است که امیدواریم با همکاری در جهت پیشبرد خدمات و برنامه های فرهنگی همکاری لازم صورت بگیرد.
علی محمودی بخشدار چاروسا هم در این نشست سپاه را نماد اقتدار و عزت دانست و تاکید کرد: حوزه مقاومت بسیج چاروسا اقدامات بسیار خوبی را داشتند که مهمترین آن تامین امنیت با همکاری نیروهای انتظامی بود و همچنین تلاش جهت خاموش کردن آتش سوزی ها با همکاری منابع طبیعی و چندین خدمات مختلف دیگر از خدمات سروان بدرقه در ایام فعالیت ایشان در این منطقه بود که تشکر می کنیم.
سیدحسن آرمند عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست سردار سلیمانی را نماد عزت، شجاعت و درایت دانست و در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص سپاه اشاره و مهمترین ویژگی سپاه را اقتدار میدانی دانست و گفت: در برهه‌ای که بسیاری به دنبال تخریب یا به حاشیه بردن سپاه هستند اما این ما هستیم که باید در محافل، رسانه ای و فضای مجازی این هجمه ها را خنثی کنیم و به یاد داشته باشیم که عزت، امنیت و اقتدار امروز همه ما سپاه است و در کنار اینکه سپاه یک نهاد نظامی است اما امروز مشاهده میکنیم در زمینه اقتصادی، راه اندازی بنگاه های و شرکت ها، در زمینه سیاسی و امور خارجه و همچنین در زمینه فرهنگی همان روحیه ایثار و شهادت در بین مردم است که بسیار تاثیر گذار بود که نمونه آن تشییع شهید سلیمانی بود.
عضو شورای شهر قلعه رئیسی ادامه داد: سپاه امروز در کنار مردم در سیل و زلزله در کنار مردم است و وقتی بین عموم مردم برویم مشاهده می کنیم که قدردان این نهاد انقلابی هستند و ما به عنوان یک مسئول هم وظیفه داریم در روزگاری که خیلی به دنبال تخریب این نهاد انقلابی هستند ما با اقتدار از خدمات این نهاد دفاع کنیم.
وی با تقدیر از فرمانده سپاه فتح استان، سرهنگ برومند زاده معاون اجرائی سپاه و فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه و همچنین سردار پیروز در جهت همکاری در برگزاری باشکوه یادواره 65شهید بخش چاروسا که در آذرماه برگزار شد و برنامه های فرهنگی دیگر اظهار داشت: سروان بدرقه در ایام حضورشان در منطقه چاروسا خدمات خوبی را داشتند که کمک در سیل فروردین ماه، کمک جهت بازگشایی معابر و همچنین پیشبرد برنامه های فرهنگی و دفاع و حمایت از نیروهای بسیجی و انقلابی از این اقدامات است.
خداکرم فتحی از ریش سفیدان منطقه هم در این نشست سپاه را نماد عزت کشور دانست و گفت: افتخار می کنیم که از این انقلاب و نظام هستیم و افتخار مهمتر روحیه بسیجی بودن است که مردم دارند و امروز به وجود و به برکت خون شهدایی همچون سلیمانی باید افتخار کرد.
 بدرقه هم در این نشست با بیان اینکه از سال 92تاکنون در این منطقه فعالیت می کنم عنوان کرد: ابتدا قدردان و خود را نوکر مردم قلعه رئیسی می دانستم و جزء خوبی از این مردم مشاهده نکردم که لازم می دانم از تمامی ریش سفیدان، شورای اداری، شورای شهر، و تمامی نهادهای و ادارات و مردم بزرگوار و بسیجیان عزیز این منطقه تقدیر و تشکر کنم.
فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج چاروسا ادامه داد: چهار پایگاه با کمک در این مدت ساخته شد و کارهای ساخت ساختمان حوزه مقاومت بسیج انجام گرفت که امیداریم پیگیری شود و همچنین کمک به برنامه های فرهنگی و باشکوه برگزار شدن نماز جمعه و به دلیل نبود سازمان تبلیغات و ارشاد تلاش کردیم تا وقفه ای در برنامه های فرهنگی به وجود نیاید.
رجائی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج چاروسا هم در این نشست خود را فرزندی از این منطقه دانست و گفت: افتخار می کنم که فرزند این منطقه هستم و از سالهای گذشته تاکنون در این منطقه در حوزه بسیج و سپاه فعالیت داشتم اما این بار با توان بیشتر و با قدرت بالاتر حضور پیدا کردم که نیازمند وحدت و همکاری همه جانبه از مسئولین و مردم منطقه هستم.
در پایان از زحمات محسن بدرقه تقدیر و سروان توحید رجائی فرمانده حوزه مقاومت چاروسا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1